Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
...
Volgende
Laatste
Melissa
Hellegathoeve Zerkegem
Hallo, zijn er mensen die mij kunnen helpen aan foto's van hun versiering in de hellegathoeve te Zerkegem? Alvast bedankt! melissareuse@hotmail.com
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
22-7-2011 9:11:34
tasja
iemand ervaring (positief/negatief) met een weddingparty in San Marco Village ?
Hallo, Om ons 20 jarig huwelijk te vieren (jaja, dat bestaat nog...) ben ik op zoek naar ideetjes. Ik wil het meer in de richting van een fuif/party gaan zoeken. Toen kwam ik op San Marco terecht. Lijkt me in orde, prijs ok voor deze ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
22-7-2011 8:17:07
dimi
zalen in omgeving stabroek
hey iedereen wij gaan trouwen op 1_9_2012 en zijn daarom op zoek naar een zaal omgeving stabroek. zijn van plan alleen maar hapjes te doen en dessertenbuffet. zal voor ongeveer een 120 man zijn. alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
21-7-2011 20:50:57
tasja
Fuif voor huwelijksverjaardag (20 j.) in regio Waasland - tips voor zaal / eten enz.
Wij zijn binnenkort 20 jaar getrouwd en willen graag een feest(je) geven. We zullen met ongeveer 80 a 100 personen zijn en geven de voorkeur aan een fuif met dj en dan ofwel een walking diner of hapjes tijdens de avond/nacht. Omdat het een ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
21-7-2011 17:28:24
Kristien
En het is geworden...Gasthof Ter Venne!!!!!!! WIE NOG??????
Jipieeeeeeeeee!! Zaal: check! Gasthof Ter Venne in Langdorp, prachtige omgeving en voornamelijk voor mij van onschatbare emotionele waarde! Wie gaat er nog trouwen en wie is er al getrouwd? Zouden wij misschien een paar foto's mogen zien van j...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
21-7-2011 17:16:55
nancy
zaal wilgenhof merksem
is er iemand gehuwd in de zaal het wilgenhof in merksem wij hebben deze ook vast gelegd maar had graag ervaring van mensen en of fotos groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
20-7-2011 23:56:05
Natalya
feestzaal regio Gent
Hallo, Wij zijn hoopeloos opzoek naar een mooi feestzaal voor ong 70 personen, zondeer traiteur in de regio van Gent. Heeft iemand soms een idee? Alvast bedankt.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
20-7-2011 16:27:31
Dorien
Dennenhof
Welke bruidjes hebben ervaring met het Dennenhof op het domein van Bokrijk? De zaal ziet er prachtig uit maar toch heb ik mijn twijfels over bepaalde dingen.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
20-7-2011 12:56:21
greet
Den Ast Kampenhout - foto's pakhuis + sluitingstijd 4u...
Hallo, Wij gaan zaterdag kijken (voor de tweede maal voor mij) naar zaal den Ast in Kampenhout. Het enige nadeel daar is dat het feest om 4u moet stoppen, wat voor ons misschien nogal snel is. We dachten dit dan wel te compenseren door hee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
19-7-2011 21:22:36
Jill
zaal regio antwerpen
hey bruidjes! ben opzoek naar een zaal regio antwerpen ( lier,wommelgem,deurne,.... ) dat we voor een goede prijs kunnen huren, graag zouden wij daar een bbq geven! iemand tips ? dank je! xje
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
19-7-2011 20:23:22
Nathalie
zaal ligt vast !
wij hebben gisteren onze zaal vastgelegd !!! Het wordt de otorongohoeve in Wetteren. Blij dat deze eerste stap gezet is !!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
19-7-2011 8:45:22
lies
Feestzaal of alternatief regio aalst, wetteren
Hallo, Wij zijn op zoek naar een prijselijke feestzaal waar het toch goed is of een alternatieve plaats eventueel met een traiteur Wie kan ons helpen??? dank u wel groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
18-7-2011 20:28:23
greet
Zaal Elzenveld Antwerpen
Hallo, Wij zijn volop aan het kijken voor een zaal, en we hebben vandaag zaal Elzenveld in Antwerpen bezocht. Alles lijkt echt wel in orde, maar ik weet niet goed hoe ik een dansvloer in de zaal moet zien, het lijkt nogal moeilijk met de pi...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
18-7-2011 17:53:10
Sas
Feest met BBQ
Wij twijfelen nog een beetje tussen een BBQ of een gewoon menu. Ik vroeg mij echter af of er al is iemand een BBQ gedaan heeft op een trouwfeest. Geven jullie dan ook een voorgerecht en soep? Verliep alles dan vlot met de BBQ? ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
18-7-2011 17:00:33
Thané
Trouwlocaties regio Antwerpen
Hallo allemaal! Wij gaan volgend jaar op 2 of 9 juni trouwen en zoeken nog een locatie... Heeft er iemand een aanrader voor een locatie in de provincie Antwerpen? Het moet een romantische locatie zijn, liefst met mooie tuin om de ceremonie daar te...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
18-7-2011 15:31:18
Eerste
Vorige
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Erwin Maes Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info