Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nathalie
tegenvaller trouwzaal stad Sint-Truiden
Hallo, Ben vandaag naar de trouwzaal gaan kijken samen met de ceremoniemeester en valt die tegen zeg. Ik weet niet hoe het in andere steden zit, maar hier is het een kleine zaal met 4 grote tafels in een vierkant tegen elkaar en daar 10 stoelen rond....
Andere Reacties: 6 20-5-2009 19:40:05

tamara
hoe een uitnodiging opstellen
hey iedereenhad graag eens willen weten hoe jullie je uitnodigingen hebben samengestelden hoe jullie het geformuleerd hebbengraag reactie aubwant ik weet echt niet hoe te beginnendank je wel
Andere Reacties: 7 20-5-2009 18:43:54

sylvie
bruidstaart oost vlaanderen
hoi iedereen, kent er iemand een bakker in de regio Dendermonde die bruidstaarten verzorgt? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 20-5-2009 14:28:16

Karen
tijd tusse n trouw en feest
Hallo allemaalwij trouwen op 11 juli om 14 uur voor de kerk, dan gaan van 15.30-18 uur foto's nemen en om 18.30 uur begint het feest. De mensen die naar de mis komen, hebben dus in tussentijd niks te doen. Wij dachten dat dit voor de meeste geen prob...
Andere Reacties: 8 20-5-2009 12:36:39

Sharon
Nog 100 dagen...
Joehoe, net alsof ik in het zesde middelbaar zit... het is vandaag mijn 100 dagen :-)Zijn er nog collega-bruidjes die vandaag nog 100 dagen op de teller staan hebben?Groetjes,Sharon28/08/2009
Andere Reacties: 6 20-5-2009 12:32:23

Katrien
Kleur eigen nagels
Hallo allemaal,Even een klein vraagje. Hoe doen jullie je nagels?Ik ga geen gelnagels zetten, heb dit een tijd geleden eens geprobeerd maar groeit veel te snel uit bij mij, met als gevolg dat het maar 1 week mooi is bij mij. Moest ze om de 2 weken bi...
Andere Reacties: 8 20-5-2009 10:52:00

mireille-luc
gastenboek
hey meiden weten jullie waar dat je mooie gastenboeken kan kopen in hasselt alvast bedankt grtjs .
Andere Reacties: 2 20-5-2009 10:42:51

Tessa
Tekst voor genodigde die mogen volgen na de trouw
Als we voor de wet getrouw zijn willen we met +/- 30 personen nog gaan eten 's middags.Hiervoor zullen we een apart kaartje bij de uitnodigingen steken.Hoe zou ik dit het best kunnen vermelden?Liefst in rijm-styl.Iemand ideetjes?Gr.Tess
Andere Reacties: 6 20-5-2009 10:18:09

Tessa
Herenschoenen - Schoenwinkels
Wie heeft er nog wat adressen voor schoenenwinkels in de genre van Van Loock in Zandhoven?Gr.Tess
Andere Reacties: 2 20-5-2009 9:41:01

ANNELIES
@Claudia ivm feestloft
Hey Claudia,Ben blij te horen dat je positief bent over de feestloft!Wij zijn er vorige week eens gaan zien en vonden het een toffe zaal en een sympathieke eigenaar.Maken jullie gebruik van zijn traiteurdienst of van een andere traiteur?Hij ging mij ...
Andere Reacties: 0 20-5-2009 8:24:35

Tessa
Wat te kiezen? viool of entertainment?
We weten niet wat kiezen om onze receptie (van 3u) wat 'op te vrolijken'!!Ofwel een achtergrondmuziek met violen, wat totaal bij de sfeer, thema en plaats past of wat animatie tussen de genodigde in de genre van lakeien, security,(om te lachen)... om...
Andere Reacties: 4 20-5-2009 8:22:41

isabelle
inhoud speech
Hallo iedereen, ik ben bezig na te denken over de inhoud van de bedankingsspeech. Wat zeggen jullie zoal?
Andere Reacties: 2 20-5-2009 6:56:52

Freija
speech
Hi,wij vragen ons af wanneer er juist gespeecht wordt door de bruidegom tijdens het avondfeest.Groetjes Freija
Andere Reacties: 2 19-5-2009 21:30:27

Ilse
Mia Monte Zottegem
Hallo bruidjes,Op 5 juni ga ik m'n kleed gaan 'zoeken'. Ik heb al veel gehoord over Mia Monte. Heeft daar iemand ervaring mee? Wat is ongeveer de prijs ervan? Goede raad kan ik altijd gebruiken.ALvast bedankt!Groetjes
Andere Reacties: 8 19-5-2009 20:39:33

isabelle
trouwkaars
hé,iedereen.ik trouw op 18 juli met de man van m'n leven.alles is stilaan in orde aan het komen.alleen de trouwkaars is een probleem: waar kunnen wij deze kopen?liefst niet via internet.wij wonen in vlaams-brabant.kan iemand me helpen?alvast bed...
Andere Reacties: 8 19-5-2009 20:26:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...