Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Tinne
zwarte decoratie voor bloemstuk
Hoi,   Ik heb nog 12 zwarte palmhoutstokken liggen om prachtige bloemstukjes te maken. Indien jullie wensen kan ik foto's doormailen.  
Ideeën Reacties: 0 1-8-2011 20:37:01

Ine
kado's voor getuigen en ouders
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar leuke en originele ideeën om onze getuigen en ouders te bedanken. Ik dacht eerst aan een ontbijtmand aan huis laten brengen, maar ik zoek toch nog andere ideetjes. Iemand...? Groetjes! Ine.
Ideeën Reacties: 5 1-8-2011 18:33:02

Veerle
hapjes 's morgens
Hoi,     heeft er iemand een leuk ideetje voor de hapjes 's morgens, voor de familie? Gewoon een broodje met préparé is maar gewoon hé... :-) Het zou ook makkelijk klaar te maken moeten zijn...   Groetjes Veerle
Ideeën Reacties: 10 1-8-2011 16:43:57

Ineke
Fotoreportage 18/06/11
Ondertussen reeds 44 dagen getrouwd, maar eerder nog geen tijd gehad om enkele foto's de publiceren. Dus met even wat vertraging, hier zijn ze: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2111130470043.113993.1599079322&l=237d6f1fb4&type=1 &nbs...
Ideeën Reacties: 17 1-8-2011 16:34:21

Maaike
Badeendjes!!
Lieve mede-bruidjes.   Ik heb mij dit weekend bedacht dat ik badeendjes wil in de vorm van een trouwkoppeltje voor onze ringen. Nu weet ik wel dat ik er rijkelijk (te) laat mee afkom, maar ik wil dus écht wel eendjes :p.   Vandaag over...
Ideeën Reacties: 11 1-8-2011 12:46:39

heidi
heeft met trouwen te maken maar in een gehele andere zin
hallo iedereen, ik ben hier helemaal niet om reclame te maken maar om jullie hulp in te roepen... mijn man en ik runnen al een tijdje een traiteursbedrijf, na mijn huwelijk 2 jaar geleden kwam ik op het idee om iets te organiseren zodat iedereen zi...
Ideeën Reacties: 7 1-8-2011 8:56:12

Bianca
Getuigen vragen, hoe?
Hallo,   iemand een tip om mijn broer op een leuke maar ook verrassende manier tot getuige te vragen? dank hoor.   grts Anthony 
Ideeën Reacties: 10 31-7-2011 21:49:10

Pia
beste vriendin trouwt
dag iedereen, over een paar maanden trouwt 1van mijn beste vriendinnen doordat ik zelf ga trouwen kom ik vele leuke dingen tegen en besef ik dat ik toch ook graag iets speciaals/grappig wil doen op haar mooie dag ! ik denk maar aan lege blikjes acht...
Ideeën Reacties: 11 31-7-2011 21:36:11

Jessica
Gastenboek Me to You
Hey dames   Bij het de lenteschoonmaak (ja, ik doe die in de zomer :)), kwam ik nog een leeg, ongebruikt gastenboek tegen voor een huwelijk. Ik heb het zelf cadeau gekregen bij mijn verloving, maar uiteindelijk niet gebruikt op mijn grote dag....
Ideeën Reacties: 4 30-7-2011 18:55:22

nele
beau rivage mauritius
hallo,   eindelijk hebben we geboekt bij mauritius travel in nederland.. en we gaan naar hotel beau rivage in oktober!!! ik zie er al naar uit!! nu een klein vraagje aan mensen die er al geweest zijn..we hebben zoiezo vol pension (niet all-i...
Ideeën Reacties: 2 30-7-2011 15:45:04

kelly
orginele manieren om eten te voorzien op de trouwfuif...
wij zijn op zoek naar enkele orginele manieren om de mensen 's avonds toch nog te voorzien van een klein hapje... we hebben al wat rond gekeken op internet en volgende ideetjes al opgedaan een frietkraam, een pizza en pasta mobiel, hamburger/hotdog/b...
Ideeën Reacties: 4 30-7-2011 14:15:09

Kelly
101 redenen waarom ik van je hou - geschenk bruidegom
Dag bruidjes Op dit forum had ik een leuk idee gelezen om mijn toekomstige te verrassen op onze trouwdag, nl. een "101 redenen waarom ik van je hou"-boekje. Alleen ben ik niet zo creatief en heb ik niet zoveel inspiratie. Kan mij iemand helpen? Via g...
Ideeën Reacties: 26 30-7-2011 13:58:01

Melissa
ijskar gemeente maasmechelen!
Hoi,    Ik ben aan het nadenken om misschien een ijskar te huren met bemanning en al en om deze dan te laten komen aan het gemeentehuis in maasmechelen, zo kunnen we eventjes bijpraten en dergelijke. Lijkt mij wel gezellig en ook origineel ...
Ideeën Reacties: 2 29-7-2011 18:49:36

Shanna
Decoratie feestzaal
Hey bruidjes,   iemand een idee waar je zelf allerlei spulletjes kan vinden om zelf de feestzaal aan te kleden.  Ik zou het volgende nodig hebben: tule voor balkon, stof voor tafels, ballonnen, slingers, confettibommetjes ........ Alle...
Ideeën Reacties: 8 29-7-2011 12:16:48

veerle
buikspreekshow Mister Boullart
Hallo iedereen,   We hebben nog een lange weg te gaan voor onze trouwdag aanbreekt. Toch ben ik al wat ideetjes aan het sprokkelen voor het huwelijksfeest. Op de site vond ik een leuk ideetje op ons avondfeest wat op te vrolijken. Heeft er ie...
Ideeën Reacties: 4 29-7-2011 11:48:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...