Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Ann
Zaal ligt vast! :-)
Samen met ouders zaal gaan reserveren. Salons Saint Germain in Diksmuide. We mochten een paar maanden terug (gratis) gaan voorproeven op een speciale avond voor toekomstige bruidsparen. Ouders moesten wel betalen. Eten super en zeer vriendelijke bedi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-7-2011 11:26:41

jessy
Zaal Toon
Hey allen,   Heb eens een vraagje voor diegenen die zaal Toon in Sinaai kennen. Weten jullie soms of er daar evt plaats is om een frietkraam voor de deur te plaatsen? Mijn toekomstige zit met dit idee en weet niet of het daar mogelijk zou zijn....
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-7-2011 21:56:14

Sara
eerste kippenvel moment
Na ongeveer een lijst van 7 zalen was het gisteren zover, het eerste kippenvel moment bij het bespreken van de allerlaatste zaal. Ik weet gewoon dat ons huwelijk hier moet doorgaan. Ik hoop nu alleen dat de sponsers dit ook vinden. Er zijn wel een p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-7-2011 12:11:29

Dorien
Ideale feestzaal - Regio Limburg
Lieve bruidjes en gommetjes   wij zijn nog steeds wanhopig op zoek naar de ideale feestzaal. Liefst met mogelijkheid om de ceremonie ter plaatse te doen. Aantal gasten: +/- 50pers receptie, +/- 100pers voor avonfdeest en +/- 70pers dan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-7-2011 8:48:57

Ann
gezocht: gezellige zaal met/zonder traiteur regio Hoogstraten
Geachte,   wij trouwen volgend jaar in juni. Wij zijn al naar Lecirq gaan zien, en voor mij is deze zaal perfect. Nu zou mijn verloofde nog enkele andere zalen willen bekijken in de regio Hoogstraten. (ook graag met een terras aan) Kwestie ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-7-2011 15:24:43

marta
kasteelhoeve notheboom
OPGELET! Kasteelhoeve Notheboom is failliet en ze vinden het niet nodig om de koppels hiervan te verwittigen!!! Morgen trouwen we daar en gisteren om middernacht kregen we een mail waarin doodleuk staat: wegens gerechtelijke procedures zijn wij voor ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-7-2011 15:14:47

johan
Salons 't Oud Gemeentehuis te Wichelen
Heeft iemand zijn trouwfeest daar gegeven? Of naar een feest moeten gaan? wij denken erover na. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-7-2011 22:30:46

Ann-Michelle
traiteur
Hallo,   Als je een goeie traiteur zoekt,heb je er nu ééntje gevonden!!Ik heb zelf tenten,maar heb ook zelf prachtige locaties(feestzalen).Je mag me altijd contacteren op 0475/598984.Vele referenties.   groetjes Ann-Michelle ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-7-2011 12:55:12

Kelly
Voorbereidingen zijn gestart
Gisteren op onze teller: 730 dagen = 2 jaar!   Als verrassing had ik voor mijn vriendje gisterenavond een etentje gereserveerd in de E10 Hoeve te Brecht. Daar hebben ze mooie feestzalen, dus ik had ineens een afspraak gemaakt om deze zaal te ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-7-2011 12:05:35

Vicky
Bourgondisch hof Torhout - Ten Dauwe Aalter
Even dacht ik met nog een jaar op de teller, vroeg te zijn om een zaal vast te leggen!! Niets is minder waar! Op de meeste plaatsen zijn alle data bijna volzet in juli en augustus volgend jaar! HELP! Ons oog valt op Bourgondisch hof Torhout en fees...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-7-2011 15:22:34

laura
Cava gran pallas Brut
Deze is in promotie in de Carrefour vanaf vandaag?   Weet iemand hier iets van? Is deze lekker??   Groetjes Laura
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-7-2011 10:25:49

Kelly
Hoeveel effectieve gasten hebben jullie?
Voor de bruidjes die bijna gaan trouwen. Hoeveel mensen gaan effectief naar de feest? Eventueel met onderverdelingen?   Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 13-7-2011 9:57:10

Eve
Badeendjes
Hoi,   Wij zijn op zoek naar verschillende soorten badeendjes of plastic eendjes. Heeft iemand een idee waar ik die zo goedkoop mogelijk kan kopen? Wij gebruiken 'eendjes' als thema voor ons avondfeest aan de tafels omdat wijzelf verschillen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 13-7-2011 8:32:14

Cynthia
l'amuse te Beveren
Hey iedereen,   is er toevallig iemand bekend met feestzaal l'amuse te Beveren? We zijn dit gaan bekijken maar onze meningen verschillen wat :-)   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-7-2011 16:18:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info