Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Joke
Hulp gevraagd voor tekstje ;-)
Dag iedereen,  Na een hele avond knutselen is mijn inspiratie helemaal zoek. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik wil nog graag een tekstje voor bij onze "gastenboeken" te zetten. We hebben in de eerste plaats een verjaardagskalender voo...
Voorbereiding Reacties: 2 19-7-2013 22:42:10

kathleen
ringen
het petekindje van mijn vriend mag de ringen komen aangeven. weet iemand hoe ik dit orgineel kan vragen?  voor de getuige te vragen hadden we een vacature, wil denk ik zo iets in de aard maar veel simpeler en met een tekening ofzo.
Voorbereiding Reacties: 3 19-7-2013 15:19:33

Carrie
Tafelindeling : plan vs naamkaartjes
Hallo, Ons 1e gedacht was een grote kader te zetten... Hierop stond dan de nr van de tafel en de namen van diegenen die er aan zouden zitten. Aan de tafel zelf moesten de gasten dan maar kiezen wie naast wie zou zitten (de tafelnr staat op de tafel ...
Voorbereiding Reacties: 3 19-7-2013 11:26:58

Shana
Nog maar 14 dagen!
Lieve bruidjes, Nog maar 14 dagen voor onze grote dag. Ik zie het al helemaal zitten. Ben nog niet zo heel zenuwachtig, dus da valt nog goe mee. Maar waarom zou ik zenuwachtig zijn als alles inorde is? :-)  Zijn er nog bruidjes die op 3 august...
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2013 10:58:12

Peggy
Wat vinden jullie het mooiste tekstje ?
Ik heb een kaartje gemaakt met mijn gelofte op geschreven. Aan de buitenkant wil ik een tekstje zetten maar ik kan niet kiezen tussen deze twee teksten: Love is when you look into some ones eyes and see everything you need. A woman knows the f...
Voorbereiding Reacties: 6 19-7-2013 10:45:41

rob
gouden kader
wara kun je een grote gouden kader krijgen voor foto's te laten maken van de gasten tijdens het feest?
Voorbereiding Reacties: 2 19-7-2013 10:30:52

rob
gezocht: rode loper en witte rozenblaadjes
wij zjn nog op zoek naar een rode loper en witte rozenblaadjes
Voorbereiding Reacties: 2 19-7-2013 10:20:50

candy
Morgen is het eindelijk zo ver !!!!!!
Jaja morgen is het eindelijk zo ver voor ons   Deze nacht slecht geslapen (zat te piekeren over van alles en nog wat) Maar deze avond ga ik toch een glaasje drinken voor ik ga slapen . Straks mij laten verwennen (mn nagels enz worden dan gedaan)...
Voorbereiding Reacties: 10 19-7-2013 9:41:04

Melissa
Schieting
Helloow Medetrouwers!  Ik heb hier al vaak gelezen over een voorhuwelijkse schieting. En dat is nu misschien een ongelofelijk domme vraag maar wat is dat? Waarom word dat gedaan? Wanneer? Voor wie? Waar?  Ik weet dat het ongelofelijk idioo...
Voorbereiding Reacties: 6 18-7-2013 19:32:05

Sofie
even mijn hartje luchten
Dag bruidjes Nog een aantal weken en het is zo ver. Mijn beste vriendin als getuige gevraagd. Ze wou eerst mijn vrijgezellen niet organiseren. Ze heeft daar geen tijd voor. Dus besloot ik om geen te houden. Een andere vriendin vindt dat dit niet kan...
Voorbereiding Reacties: 9 18-7-2013 17:52:23

Jessie
Tijd dat ik hier nog eens wat post... :-)
De laatste twee weken zijn vrij gevuld geweest, van hot naar her crossen om dingen op te halen, knutselen, regelen,... Gisteren nog slecht nieuws, 't hondje van mijn ventje is gestorven :( Ben dan heel de namiddag mijn schoonouders gaan troosten, met...
Voorbereiding Reacties: 4 18-7-2013 15:55:56

Deborah
Vrijgezellen achter de rug!
Vorig weekend was het zo ver.. de vrijgezellen! Zenuwen heb ik niet echt gehad omdat ik mijn vriendinnen goed genoeg ken en ook weet wat ze met mij aanvangen ;-) Ze hebben mij echt een vrijgezellen gegeven waar ik echt van heb kunnen genieten... Lekk...
Voorbereiding Reacties: 2 17-7-2013 22:13:28

iris
Stomme vraag :-(
Heb mij zo een broek gekocht die tot onder de bh komt (heeft pijpjes) en daarvoor heb ik het gedaan omdat ik anders last krijg van open liggen door dat mijn boven benen tegen elkaar komen. nu mss een stomme vraag maar is de eerste keer dat ik dat gek...
Voorbereiding Reacties: 8 17-7-2013 15:51:13

Remke
Jullie idee - wat bij hebben op trouwdag
Hey dames en heren Ik ben aan het lijstje begonnen van wat er allemaal moet meegenomen worden op d-day. Kunnen jullie dit lijstje nog aanvullen: * Deo (voor ons twee) * Lippenstift * Vochtige doekjes * Zakdoekjes * Kauwgom * Pleisters (gewoo...
Voorbereiding Reacties: 19 17-7-2013 15:22:35

alki
13-09-2013
zijn er nog koppeltjes die op 13 september huwen :)?
Voorbereiding Reacties: 26 17-7-2013 11:11:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...