Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

C
Kasteel van Brasschaet
Lieve dames  Wij willen graag trouwen in het kasteel van brasschaet en gaan eind januari een kijkje nemen. Weet iemand toevallig wat de prijzen daar zijn? Ik zag dat er een aantal mensen daar hun feest gegeven hebben en wil graag even horen wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 27-12-2015 22:40:48

Liesbeth
strooimandjes
hallo, heeft er iemand interesse in 2 mooie strooimandjes voor rozenblaadjes, hartjes of iets anders. Laat mij weten als je interesse hebt, dan kan ik een foto doorsturen Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 27-12-2015 22:00:43

nele
Rondreis corsica
Hallo Wij zouden op huwelijksreis gaan naar corsica. Iemand hier ervaringen mee? We hebben 3 weken de tijd en willen graag wat rondtrekken naar verschillende plaatsen. Wat is er aan te raden? Welke hotels? Groeten Nele
Huwelijksreis Reacties: 2 27-12-2015 21:37:16

Bieke
Trouwjurk te koop!!! (Men zegge het voort ☺️)
Hallo allemaal, Mijn mooiste dag zit er ondertussen al op! Wat gaat het allemaal snel. Maar nu zit ik met een jurk die ik nooit meer aan kan .... Ik verkoop m'n jurk. Wie interesse heeft contacteer me gerust. Op volgende link vind je alle info! ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-12-2015 21:15:16

Ann
Bolero - stola
Hey dames, Ik ben op zoek naar een leuke stola of bolero voor op de grote dag. Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en daar stelde ze me een bolero voor van 400 eur! Kunnen jullie me een winkel aanr...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-12-2015 20:48:13

Ellen
kapster aan huis gezocht - Westerlo
Op vrijdag 15 april 2016 ga ik trouwen. Ik ben nog op zoek naar een kapster aan huis. groetjes, Ellen
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 27-12-2015 20:40:54

Ann
"Pocket invitations": waar te vinden in België of Nederland?
Hey allemaal, Mijn verloofde en ik zijn weg van de zgn "pocket invitations" maar ik lijk ze enkel via websites in de UK of de US te vinden. Hieronder kunnen jullie vinden wat we zoeken: http://imaginedoingityourself.co.uk/5x5%20pocket...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-12-2015 20:06:54

Patrick
Website
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om alle aanstaande trouwers een gelukkig 2016 toe te wensen.  Je kan intussen ook op de nieuwe site www.fotowillem.be de foto's bewonderen.Neem ook een kijkje naar de studio www.fotowillem.be/studio R...
Fotografie Reacties: 0 27-12-2015 12:04:54

Dorien
locatie voor viering in de natuur regio leuven-halen-kortenaken-Aarschot
Beste, wij trouwen in 2017 en zijn op zoek naar een locatie in een park, bos, vijver of aan een bos om onze huwelijksviering te laten plaatsvinden. De ideale locatie zou aan vijver in het bos bij een klein kasteeltje of hoeven zijn. M...
Locaties - Viering Reacties: 0 26-12-2015 17:00:35

Lies
Ervaring met EVA Aarschot?
Heeft er iemand ervaring met Eva Goossens uit Aarschot (http://echtevrouwenanders.com/) voor make-up en/of haarsnit?
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 26-12-2015 16:08:25

sandra
Waar kleedjes vinden voor bruidsmeisje 12jr
Onze dochter is 13 jaar en zal ons bruidsmeisje zijn op ons huwelijk. Nu vind ik dit een moeilijke leeftijd om de gepaste kledij te vinden. Kleedjes voor communie zijn vaak te klein of te kinds, damesjurken zijn dan weer te volwassen. Iemand een idee...
Kledij - Suite Reacties: 5 25-12-2015 2:19:43

Patrick
Website
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om alle aanstaande trouwers een gelukkig 2016 toe te wensen.  Je kan intussen ook op de nieuwe site www.fotowillem.be de foto's bewonderen
Locaties - Fotografie Reacties: 0 24-12-2015 12:26:17

wendy
make up & kapsel
Hey iedereen, Ik zoek op 2 juli 2016 iemand die mijn haar en mijn make up zou willen doen bij me thuis. Iemand interesse om dit te komen doen. regio Lierde alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-12-2015 20:54:06

wendy
trouwringen met hartslag in verwerkt
Beste juweliers, ik ben dringt op zoek naar jullie en jullie prijzen. Wij zouden graag trouwringen hebben met de hartslag in verwerkt. iemand die dit kan en enkele voorbeelden heeft regio Geraardsbergen/Zottegem/Brakel/Aalst. mvg Wendy ...
Voorbereiding Reacties: 4 23-12-2015 20:51:08

lynsy
welke websites decoratie huwelijk
Met nog een 100 tal dagen op de teller beginnen we aan de aankoop van decoratiemateriaal.  Welke websites gebruiken jullie en zijn betrouwbaar om allerlei decoratiemateriaal aan te kopen gaande van viering in de feestzaal tot feestzaalversiering...
Voorbereiding Reacties: 6 23-12-2015 15:42:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...