Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ellen
Trouw 14 augustus
Hallo,Ik ben gewoon nieuwsgierig of er nog bruidjes zijn die op 14 augustus trouwen.... Hoe loopt het met de voorbereidingen? Ik ben helemaal niet zenuwachtig hoor! Ik kijk wel enorm uit naar die dag want je werkt er tenslotte zolang aan aan al die ...
Andere Reacties: 8 19-5-2009 19:49:56

Janick
Houten speelgoed hijskraan voor trouwringen te koop
Hallo,Wij zijn op 09/05/2009 getrouwd. Zoals velen onder jullie was ik ook op zoek naar iets origineels voor het binnenbrengen van onze trouwringen. Wij hadden 3 bruidskindjes, 2 meisjes van 2 en 4 jaar en één jongetje van 4 jaar. De twee m...
Andere Reacties: 2 19-5-2009 18:59:28

annabel
bloemen
weet iemand hoeveel je ongeveer moet uitgeven voor de versiering(bloemen enz.)in de kerk?ale ja je beslist zelf hoeveel ma naar hoeveel euro ga da ongeveer zoda wij toch een idee kunnen hebbe.Laten jullie die versiering dan doen?grts anna.
Andere Reacties: 6 19-5-2009 18:57:10

evi
flitspaal.....
hey,wij gaan op iedere tafel 1 wegwerptoestel zetten, maar we zitten nu zo in ons hoofd, voor een flitpaal te maken en dat ze daar dan hun volgetrokken toestelletjes mogen deponeren. iemand ideetjes??alvast bedanktgroetjes evi04/07/09
Andere Reacties: 3 19-5-2009 17:55:14

Lorianne
Bruidskindjes en inredelied
hey allemaal,wij trouwen 12/9 en alle grote zaken zijn eigenlijk in orde dus nu gebin ik aan de details :-)Wat vinden jullie van Parce que c'est toi van Axelle Red als intredelied?En mijn tweede vraag...wij hebben twee bruidskinjes van 10 jaar. Twee ...
Andere Reacties: 2 19-5-2009 17:41:31

dORINA
GASTENBOEK
iemand een leuk idee voor het gastenboek ??
Andere Reacties: 4 19-5-2009 17:11:13

Sylvia
al enkele foto's van 25 april
Hallo,bedankt alvast voor de reacties op mijn vraag van hoe ik foto's kon laten zien van onze trouwdag. Ik ben niet zo geweldig goed in die zaken maar als ik het goed gedaan heb, zouden er nu al wat (amateurs)foto's op volgende site moeten staan: www...
Andere Reacties: 12 19-5-2009 15:04:12

nele
vervolg bruidstaart van €1800 => zaal belt af!!!
Als je dacht dat je alles al had gehad ... kom je het volgende tegen.Begin mei krijgen we te horen dat de wagens die gerelegd waren via een vriend van schoonpa toch niet doorgaan. Mijn kleed was totaal niet in orde, naaister zeer onbeleefd en bazin r...
Andere Reacties: 19 19-5-2009 14:42:06

Debbie
Bellenblaas??
Wij wilden bellenblaas kopen voor ons huwelijk zodat de mensen die naar het gemeentehuis bellen zouden kunnen blazen als we buiten komen. Omdat je hier geen rijst of iets anders mag gooien.Maar nu zag ik net op een website dat die bellenblaas vlekken...
Andere Reacties: 8 19-5-2009 14:22:38

Evelien
schilderij als kadeau
Beste medebruidjes,Misschien nog een leuke tip voor een kado dat je kan vragen...een schilderij... Ik maak zelf abstracte schilderijen. Als je interesse hebt, laat me maar iets weten.Groetjes Evelien
Andere Reacties: 3 19-5-2009 14:08:34

Sepp
locaties
Beste trouwers,Voor een aantal huwelijken ben ik als fotograaf op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties in Geel, Haaltert en Kallo.Kan iemand me leuke adressen aan de hand doen?mvg,sepp
Andere Reacties: 4 19-5-2009 14:04:23

inge
Gastenboek
Heb me pas een heel mooi gastenboek aangeschaft.Hebben jullie een mooi gedicht of een mooie tekst om op de eerste pagina te zetten?Merciekes!
Andere Reacties: 2 19-5-2009 13:53:34

Lindsey
onze ringen
Hey mede-bruidjesVandaag zijn we onze ringen gaan ophalen in Fabrigold!!!Ze zijn echt suuuppeeuhhhrrr.We hebben ze besteld in november vorig jaar, 12 december waren ze klaar en mochten we ze ophalen.Aangezien we pas in augustus trouwen hebben we ze n...
Andere Reacties: 2 19-5-2009 13:50:45

Sofietje
tekstsje voor OP de kaars
Hey, iedereen. Ik ben nog op zoek naar een korte maar krachtige tekst voor OP onze huwelijkskaars. Ik wil wat meer op de kaars dan enkel onze namen...Had eerst gedacht aan Liefde is... (maar vindt niet echt een passende zin voor erbij)Ik hield wel v...
Andere Reacties: 3 19-5-2009 13:49:50

Eline
weet geen raad!
Hello!Ik ga trouwen maar weet er geen begin of einde aan om eraan te beginnen. Hulp gevraagd! Eline
Andere Reacties: 10 19-5-2009 13:22:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...