Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

debbie
welke kleur past bij mijn kleurenthema
beste bruidjes en gommetjes, wij weten het even niet meer. onze kleuren voor het huwelijk zijn royal bleu (donker blauw) en gebroken wit/wit. nu was ik voor de decoratie vanalles aan het maken en nu vond ik persoonlijk dat er toch wel iets fleurigs ...
Ideeën Reacties: 16 28-7-2011 21:46:58

tima
knutselen pomander mening graag
hoi zoals titel zegt lopen knutselen  ik wil graag pomanders in de kerk maar om wat budget te houden wil ik wel creatief te zijn daarom deze tissue pomanders http://www.google.be/imgres?q=pomander+tissue&um=1&hl=nl&sa=N&rlz=...
Ideeën Reacties: 12 27-7-2011 22:14:46

Kim
Zenuwen
Even hartje luchten. Nog 23 dagen en dan is het zover. Het gaat plots zo snel allemaal. Vandaag gelukkig al een huwelijkskaars gevonden dankzij een tip hier op het forum. Dank u wel allemaal.
Ideeën Reacties: 5 27-7-2011 18:13:49

Elke
HEllup !!!!!
dag bruidjes en gommetje, een stresskip aan het woord.   Er staan nog 16 dagen op de teller wat mij al behoorlijk stress heeft op zich met zulk weer maar nu was ik iets over het hoofd gezien. De geschenken voor de ouders en de getuigen !!!!!!! &...
Ideeën Reacties: 6 27-7-2011 14:29:22

Lotte
Website met leuke tips
Dames,   ik weet niet of iemand deze website al vermeld heeft, maar ik wil hem jullie niet onthouden (beter eens te veel dan te weinig): http://www.trouwen-bruiloft.nl/   Leuke website om inspiratie op te doen.   grts Lotte
Ideeën Reacties: 0 27-7-2011 13:13:11

Annelies
Thema voor op tafel
Hallo Bruidjes en Gommetjes   Wij hadden graag met een thema gewerkt voor de tafel aanduiding. Mijn zus haar thema was snoep en van een nicht was het strips. Wat doen jullie??  Tips en leuke ideetjes altijd welkom
Ideeën Reacties: 19 27-7-2011 10:09:58

Penny
tip enveloppedoos
Hoi,   een heel goed idee gehoord spijtig genoeg op ons eigen trouwfeest.... Een brievenbus als enveloppedoos! Kunnen ze er zeker niet in en jij hebt de sleutel bij je... Vond het op zich een origineel idee maar te laat voor ons :-)
Ideeën Reacties: 6 26-7-2011 10:45:37

Penny
onze dag 20-07-2011
Hoi bruidjes,   6 dagen getrouwd staat hier al op de teller :-)) De hele week slecht weer en al een hoop paraplu's gekocht en onze dag een stralende 27° in de Kempen! Ik was dinsdagavond bij mijn beste vriendin blijven slapen (het was 2u ...
Ideeën Reacties: 17 26-7-2011 10:42:48

Vicky
Ceremoniebus
Heeft er iemand nog tips voor een toffe oldtimer ceremoniebus voor ongeveer een 20-tal personen?   
Ideeën Reacties: 8 25-7-2011 22:20:26

Guido
Verrassing
Hallo,   ik ben nog op zoek om mijn verloofde te verrassen op onze huwelijksdag. Iemand een idee om wa leuks te doen?   Bedankt   Guido Verhaegen  
Ideeën Reacties: 3 25-7-2011 15:42:15

Jolien
domme vragen?!
Hallo medebruidjes & -bruidegommen,   Met nog 31 dagen op de teller begin ik mij echt van die 'domme' dingen af te vragen.  Ik vraag mij bijvoorbeeld af op welk tijdstip je in de feestzaal rond gaat om eens een babbeltje te slaan met de...
Ideeën Reacties: 5 25-7-2011 15:32:19

Veerle
origineel cadeau voor ouders en getuigen met foto kindjes op
Hoikes!   Heeft er iemand een leuk idee voor cadeau voor onze ouders en/of getuigen? Wij hebben 2 kindjes en ik zou graag iets laten maken met een foto van hen in verwerkt. Ik wilde een canvas met mozaïek laten maken, maar  na het le...
Ideeën Reacties: 3 25-7-2011 15:28:22

Annelies
1 jaar getrouwd! Welk kadootje voor man?
Hallo iedereen,   Op 7 augustus zijn we 1 jaartje getrouwd en ik zou mijn man met iets klein willen verrassen. Wij gaan 's avonds al eten in Bigareaux te Sint-Truiden maar wou hem toch iets klein (met veel betekenins) willen kado doen. Nu heb i...
Ideeën Reacties: 2 25-7-2011 8:12:40

Annemiek
Wat met suite tijdens het maken van de huwelijksreportage?
Hallo, Wij trouwen om 13 uur voor de kerk en gaan nadien onze trouwreportage laten doen.  Nu vraag ik me af of wij tot aan het avondfeest (start 17 uur) iets moeten voorzien voor de suite?  Of zouden we ze dan gewoon even naar huis la...
Ideeën Reacties: 5 24-7-2011 21:35:04

jeff
Feestverhuur
Ik zoek in de buurt van Aalst een bedrijf die afzetpaaltjes met koord zou verhuren? Eventueel ook een laurier of buxus verhuur....    
Ideeën Reacties: 1 24-7-2011 16:33:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...