Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
...
Volgende
Laatste
Cynthia
trouwzaal nabij antwerpen
Hallo iedereen, we zijn op zoek naar een leuke zaal in de buurt van Antwerpen voor ongeveer 180 personen. Iemand die er al een paar heeft bezocht of kent? Merci alvast!!! xxx
Locaties - Feestzaal
Reacties:
18
12-7-2011 14:18:43
laura
Welke kleine italiaanse hapjes en cava serveren jullie??
Hey, Ik ben aan het brainstromen, wat ik zou geven bij de receptie! Kunnen jullie me een cava aanraden (niet te duur!!) En hoeveel flessen moet ik voorzien voor 280 personen? En hapjes? Zo'n mozarella en kersttomaatj...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
12-7-2011 14:13:37
Jessie
hotel Van der Valk Diegem - Luchthaven
Hoi wij zijn onlangs gaan kijken naar de feestzaal van het hotel Van der Valk in Diegem en we waren hiervan zeer onder de indruk! Heeft er iemand al ervaring met een trouwfeest in dit hotel? Was de catering en service ok? Alvast bedankt!  ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
12-7-2011 14:06:46
laura
versiering zaal!
Hey, WIj hebben de CC van houthalen oost als zaal! De schouwburg! Maar deze is redelijk donker, dus wou ik deze mooi decorenen!! Hebben jullie tips? Waar het aperetief gedaan wordt is licht, grote ramen! Maar eens je de sch...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
12-7-2011 11:48:35
Ann
Lecirq Hoogstraten
Hallo, wij gaan morgenavond eens kijken naar deze zaal. Wie heeft hier zijn trouwfeest/fuif gegeven. Hoe was het? En qua prijs van drank. Forfait nemen of gewoon per stuk betalen. Indien hapjes/buffet etc... welke traiteur hebben jullie daar geno...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
12-7-2011 11:11:57
delphine
feestzaal regio Tessenderlo - Mol - geel
hello allemaal, Mei 2012 wordt ook mijn maand en daarom zijn we op zoek naar een leuke locatie in de regio van Leopoldsburg - Tessenderlo - Mol - Geel, eventueel ook met een hotel erbij of dicht in de buurt daar de familie toch van een eind...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
11-7-2011 21:17:56
nadia
Zaal ZONDER Catering
Hallo .. Van plan om volgend jaar te trouwen ! Ben op zoek naar een mooie zaal (max. 250 personen) regio limburg ZONDER catering ? Kan iemand mij helpen ..
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
11-7-2011 19:25:31
Sara
zaal horta, toegang
even een kort vraagje, iemand ervaringen met zaal horta? ik zag een gigantische trap op een van de fotos op de website staan. Iemand enig idee of er toegang is voor gehandicapten daar? Anders moet ik zelfs al geen afspraak maken.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
11-7-2011 11:47:21
jamina
Gasthof ter Venne
Hallo, wie heeft er nog zijn trouwfeest gehouden in gasthof ter venne? Wij gaan vandaag een bespreking volgen, maar hebben al zoveel verschillende commentaren gelezen, dat we niet goed mer weten, hoe of wat? de feesten (van het werk enzo) ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
11-7-2011 9:17:36
Anne
hoeveel voorschot?
dag iedereen we moeten dringend eens kijken voor een zaal ! we hebben nog geen concrete datum ...zal een beetje afhangen van de zaal denk ik ... maar wat ik me afvroeg : hoeveel voorschot moesten jullie betalen? een vriendin van me moest ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
28
10-7-2011 23:09:21
Carol
Zaal ligt vast! :) Gravenhof, here we come!
Hey! We hebben heel wat zalen afgelopen en hebben vandaag de knoop doorgehakt :) het wordt het Gravenhof in Dworp. Ik ben vandaag nog eens even gaan kijken naar een andere trouw, om de sfeer wat op te snuiven want bij het eerste bezoe...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
9-7-2011 20:05:40
tima
:-( juist toen ik de knoop ging doorhakken
juist toen ik de knoop ging doorhakken ivm trouwzaal krijg ik een mail van een vriendin ze had het eens aan een kennis gevraagd die al dikwijls in de salons denotter heeft geten wat ze er van vond het antwoordt drank en eten gematigd maar wel b...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
8-7-2011 17:56:24
Katrien
Feestzaal Antwerpen
Hey, ik ben op zoek naar een locatie voor ons avondefeest te laten doorgaan. Eerst wordt er gegeten met de familie, en vanaf het dessertenbuffet komen de vrienden erbij. De gastenlijst staat nog niet op punt, maar het zal ongevee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
8-7-2011 11:21:48
daisy
zaal gezocht
Hallo, op zaterdag 9 juni 2012 trouw ik. Maar dat zoeken achter een zaal is soms om zot te worden. Mijn familie woont in west-vlaanderen de familie van mijn verloofde in oost-vlaanderen. Weet er soms iemand een leuke, romantische en kindvriendelijke ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
8-7-2011 9:07:28
laura
Hoe wordt een receptie gedaan?
Mijn vraagje; Ik zit met een te kleine zaal voor de uitgenodigde (heb verkeerd uitgerekend) Zouden we niet een 50 tal mensen kunnen uitnodigen voor alleen een receptie?? Of een dessertbuffet?? Hoe wordt dit dan ger...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
7-7-2011 15:19:36
Eerste
Vorige
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
mamacita
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info