Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

jolma
en terug vilten bloemen maken...
Dagje verlof = vilten bloemen maken voor het bruidsboeket...amai ik kan ze bijna niet meer zien! Nog zo'n 18 te gaan en dan zijn ze allemaal klaar, zowel voor het ringkussen, autodecoratie en het bruidsboeket...alleen nog alles in elkaar steken dan
Voorbereiding Reacties: 1 17-7-2013 9:10:17

Sofie
Silky feet spray?
Weet iemand waar je zo'n silky feet spray kan kopen? Ik heb nogal moeilijke voeten dus ik zou het graag eens proberen. Ik vond een paar berichten hier waarin die spray aangeraden werd, maar die zijn al enkele jaren oud... Toen kon je dat blijkbaar ...
Voorbereiding Reacties: 14 17-7-2013 8:39:37

Ann
startuur dansfeest
Ik zou een kleine poll willen houden. we zijn op onze zoektocht naar een zaal uitgekomen op een prachtlocatie. In de namiddagis er voor de familie eten enzo voorzien en 's avonds komen er dan gasten bij voor het dansfeest (voor hen is er een soort va...
Voorbereiding Reacties: 15 16-7-2013 21:44:27

candy
Dit weekend is het eindelijk zo ver !!!!
Beste Mede bruidjes, Dit weekend is het eindelijk onze Grote DAG!! Kijk er zo na uit, Hoop echt dat alles in orde gaat komen, Heb gisteren avond te horen gekregen da mn nicht ook aan zee is en wilt komen kijken (de kerk) maar dat zie ik n...
Voorbereiding Reacties: 9 16-7-2013 21:33:11

Eline
Laatste dagen als Mej. Van den bossche...
Nog 4 dagen ... Raar maar waar... sinds zaterdag is al mijn stress als sneeuw voor de zon verdwenen!  Maar mijn hubbie2be heeft ze nu overgekregen!!! Amai, wat een stresskieken, da had nu nie echt verwacht, maar bon, heeft ook zijn charmes. &nbs...
Voorbereiding Reacties: 6 16-7-2013 21:26:04

Nathalie
witte loper? bedankje bruidsmeisje?
Hoi iedereen, Graag had ik eens willen horen of je ook een witte loper kan leggen aan je voordeur voor als mijn toekomstige mij komt halen? of moet dit een rode loper zijn? Ik vind wit ook heel mooi eigenlijk... En dan zit ik nog met de vraag dat i...
Voorbereiding Reacties: 2 16-7-2013 18:06:48

krista
stressmoment :-S
Het klinkt mss raar, mss gewoon. Hier staan nog 23 dagen op de teller. De stress slaat momenteel toe maar niet t.o.v. ons huwelijk. Ik zie jullie al verbaast kijken. De stress is er omdat ik overmorgen, ja de 18 de juli jarig ben en zoals ze zeggen e...
Voorbereiding Reacties: 17 16-7-2013 17:59:08

mona
Rustig uurtje tussendoor op je dag?
Wij trouwen om half één 's middags en gaan daarna foto's nemen. Het feest begint om 19u (wij gaan aanwezig zijn om half zeven om de vroege vogels te verwelkomen). Familie kan tussen de plechtigheid en het feest bij mijn ouders terecht. We d...
Voorbereiding Reacties: 3 16-7-2013 16:32:31

Kim
Wat te doen met nog 444 dagen??
Hallo allemaal!  Gestart op 839 dagen, ondertussen staan we op 444 :-p Al goed geslonken die dagen... We hebben al heel wat in orde maar wat kunnen we nu nog doen? In orde: - Kapel- Live muziek- feestzaal - feestflitser geboekt- f...
Voorbereiding Reacties: 8 16-7-2013 13:11:35

Mrs
Save The Date filmpje
https://vimeo.com/67553432 Hallo allemaal Ik wil jullie graag ons save the date filmpje laten zien :) De foto's in het midden van het filmpje tonen de plek waar ik ten huwelijk ben gevraagd (Firenze) :) Het wachtwoord om het te kunnen bekijken is: ...
Voorbereiding Reacties: 13 16-7-2013 10:12:03

iris
trouw
zaterdag is het zover! :-) maar nu lig ik ziek in bed ,maag en darminfectie :-( hoe erg kan het zijn dat je dan juist ziek zou zijn! ik hoop echt dat de kids het niet over krijgen. Ik zie al de ergste dingen gebeuren pfff Sorry moest eens kunnen af...
Voorbereiding Reacties: 6 15-7-2013 19:15:04

Wendy
Iemand ervaring met amormoda.nl?
Iemand ervaring met amormoda.nl?
Voorbereiding Reacties: 0 15-7-2013 18:45:30

jolma
gummilaarzen
Ik trouw in het kort en heb mijn prachtig kleedje al gevonden :) Ik heb ook mijn schoenen gevonden voor eronder en dat zijn echte bruidsschoentjes geworden. Nu leek het me wel leuk om gummilaarzen/botten met toffe print te hebben voor tijdens de foto...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2013 17:11:29

Carolina
vervoer trouw
hoihoi, ik ben op zoek naar een mooie oldtimer bus voor het vervoer van de suite, ikzelf ben van het brugse, kan iemand mij hierbij helpen? ik heb al ene gevonden bij feestbus.be maar die is 775euro voor 4uurtjes dienst, nu weet ik niet of dit de ge...
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2013 19:19:57

debora
Save the Date
Hallo,Graag zou ik willen weten wat jullie van onze Save the Date vinden?Alvast bedankt voor jullie reacties! Hieronder de link (hopelijk werkt dit) http://www.mijnalbum.nl/Album=PUNI8DYC
Voorbereiding Reacties: 15 14-7-2013 16:26:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...