Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

vicky
stola of iets dergelijks
hey mede bruidjes. Ik trouw op 29/03/2008 en dan kan het nog vrij fris zijn. Ik heb mijn kleed reeds gekocht maar ben nog op zoek naar iets om er over aan te doen. Mag reeds gebruikt zijn of alle tips zijn welkom.dank bij voorbaat
Kledij - Accessoires Reacties: 11 23-10-2007 13:24:29

Els
Trouwschoenen Indira model Linda te koop
Hey,Ik verkoop mijn trouwschoenen van Indira model Linda wegens te groot.Heb normaal maat 38 maar denk dat het eerder 38,5 is. De kleur is ivoor.Heb ze op mijn huwelijksdag (31/08/07) een 3-tal uurtjes aangehad (enkel voor wetteiljk huwelijk en foto...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-10-2007 13:40:51

Katrien
Schoenen Elsa Rainbow
Hey,Heeft er iemand idee van de prijzen van de schoenen van Elsa Rainbow?Groetjes, Katrien
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-10-2007 13:21:21

Patricia
Witte Paraplu's
hallo iedereen,Als er iemand geïnteresseerd is om zijn paraplu's te verkopen na zijn trouw, mag altijd een mail sturen naar patricia-and-wout@hotmail.comWij zijn zeer geïnteresseerd!grPatricia
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-10-2007 19:45:42

anja
schoenen
Een raar vraagje, is het gemakkelijk om bruidschoenen te vinden in maatje 35? Meestal is een gewone schoen met maat 36 met een inlegzool nog te groot. Wie kan me een beetje geruststellen?
Kledij - Accessoires Reacties: 5 16-10-2007 17:38:01

Koen
Trouwringen in edelstaal
We hebben heel mooie ringen gezien in edelstaal. Maar nu vragen we ons af of die later kunnen aangepast worden?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-10-2007 20:56:11

Sophie
Steven Dewilde - accessoires
Hello mede-bruidjes,Ik ben eens gaan zien op de website van Steven Dewilde en hij heeft prachtige bruidsaccessoires. Weet iemand van jullie of het mogelijk is daar enkel accessoires te kopen (dus geen bruidskleed)? Alvast bedankt!GroetjesSophie
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-10-2007 13:19:44

vicky
GABRIELLI ROESELARE
hey kan me iemand zeggen tussen welke prijs-categorie de schoenen zijn van gabrielli.Ik zoek eem makkelijke schoen met een brede hak, maar toch elegantgroetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 9-10-2007 12:22:17

Kelly
Bruidsschoenen en juwelen
Hey,We zijn in juli getrouwd en ik verkoop mijn bruidsschoenen en juwelen.Schoenen zijn ivoor kleurig, achteraan open van Linea Rafaelli. Maat 38 1/2.Juwelen zijn heel simpel.Ik kan altijd foto's doorsturen voor de geïnteresseerden.Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-10-2007 21:47:29

Laurie
Bruidsberen Me To You
Hey,Ik zou heel graag grote Me To You Bruidsberen (30cm) gebruiken om de in de kerk de ringen mee aan te brengen. In één winkel heb ik gehoord dat die niet meer gemaakt worden. Weet iemand misschien een winkel waar ze dergelijke beren verko...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-10-2007 8:22:46

Elke
Winkel trouwschoenen Oost-Vlaanderen
HeyWeet iemand van jullie waar ik niet te dure trouwschoenen kan vinden in Oost-Vlaanderen? Wij trouwen in de winter dus het moeten gesloten witte schoenen zijn.Elke
Kledij - Accessoires Reacties: 2 5-10-2007 19:19:57

Sandra
hoepelrok
Hoi allemaal , ik ben vandaag mijn kleed gaan kopen, maar ik ben nog opzoek naar een 2de handse hoepelrok. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden ?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-10-2007 19:05:01

sofie
trouwschoenen Linea Raffaelli
Hallo,Ik verkoop mijn trouwschoenen van Linea Raffaelli.Slechts 1x gedragen op mijn trouwdag.De kleur van de schoenen is 'licht brons' een heel mooie kleur als je geen traditionele ivoorkleurige schoenen wilt. De maat van de schoenen is 40.5, maar ze...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 30-9-2007 0:16:06

Ellen
help schoenen!!!
Ik heb mijn trouwjurk reeds gekocht.Nu zoek ik nog de gepaste schoenen. Ik heb in de bruidswinkel schoenen aan gehad, 160€!!! Dit vond ik te veel voor schoenen die je maar 1 dag kan dragen, en bovenal zaten ze niet goed. We trouwen ook enkel v...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-9-2007 16:40:32

Elke
stola/sjaal/...
Hey herfst- en winterbruidjes,Ik heb een gewoon trouwkleed, maw vrij open, blote rug en blote schouders. Ik denk dat een stola uit tule (? zoals te vinden in de meeste bruidwinkels) nogal koud zal zijn, dus dacht ik eerder aan een sjaal of zo. Maar h...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-9-2007 17:06:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...