Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Jessica
feestzaal 't veilinghuis Sint-Truiden
Hey Dames, en Heren,   Hoewel de zaal waar wij voor kozen, behoorlijk gewild lijkt te zijn. Heb ik nog maar weinig feedback gehoord, gezien, gekregen van mensen die er hun of een trouwfeest hebben meegemaakt. Hopelijk circuleren er hier bruidj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-7-2011 8:57:20

Gunther
Lindenhof Baal
Op 11 juni 2011 zijn wij getrouwd en na lang zoeken en vergelijken voor een geschikte locatie vlakbij Hulshout, zijn we terecht gekomen bij Lindenhof in Baal.  En dat hebben we ons niet beklaagd.  Duidelijke afspraken, simpel af te spreken ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-7-2011 20:57:43

Nathalie
Otorongohoeve Wetteren
Hallo,   Iemand ervaring met deze zaal ? De prijzen vallen precies wel mee. Hopelijk de rest ook ;-)    
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-7-2011 15:44:43

Kelly
Foto's De Vlaschaard in Hulshout
Hallo bruidjes,   Wij trouwen op 13 augustus 2011 en geven ons huwelijksfeest in De Vlaschaard in Hulshout. We zijn bezig met onze tafelschikking.  Maar dat lijkt niet al te gemakkelijk te zijn.   Heeft er iemand van jullie foto's...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-7-2011 13:00:44

Ellen
Westhinder
Hallo iedereen,   zijn er mensen onder jullie die ervaringen hebben met de Westhinder in Rupelmonde? Dit zou een boot zijn die je kan afhuren. Iemand enig idee hoe hij er vanbinnen uit ziet? Mooi gerenoveerd is? Hoeveel personen er kunnen zitt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-7-2011 11:33:18

Sonja
Aan de Limburgse bruidjes
Hallo allemaal,   Ik heb vandaag informatie gekregen voor de feestzalen 'De vrije valk' en ' De kleine Graaf'. Heeft er iemand ervaring met deze zalen? En welke menu's er goed zijn? Graag wil ik ook mijn kerkelijk huwelijk ter plaatse d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-7-2011 20:16:17

Shanna
Zaal Romeree te Grimbergen
Hallo iedereen,   Klein vraagje ivm Salons De Romree is er toevallig iemand die daar een feest gepland heeft de komende weken/maanden ofb onlangs naar een feest is geweest en ons kan vertellen of dit ok was? De zaal is van eigenaars veranderd en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-7-2011 17:03:06

PartyDelight
Vervolg op vraag van Alexander ivm praktijken zalen
Een tijdje geleden heeft Alexander hier een bericht geplaats ivm rare praktijken van zalen. Nu heb ik zaterdag toevallig de papieren van de feestplanning zien liggen in de zaal waar ik regelmatig draai. Ze lagen te duidelijk in het zicht, achter d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 5-7-2011 2:10:34

Katrien
Leuke, kindvriendelijke locatie (zonder verplichte catering)
Dag allemaal,   mijn vriend en ik wagen volgend jaar ook de grote stap. We zijn er niet heel vroeg mee, want we hebben al drie kleine kindjes. Daarom zoeken we een kindvriendelijke locatie (ik heb geen zin om dan de hele dag te moeten stressen w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-7-2011 22:18:07

Sonja
HELP!!! Ben ik eindelijg ten huwelijk gevraagd, moet je een bruiloft organiseren. Wat een gedoe!
Hallo aanstaande bruidjes,   Ik weet niet goed waar beginnen. Ben al blij dat we een datum hebben. Wie kan mij tips geven over een feestzaal in Limburg. Ben gaan kijken naar Feestzalen Elysee in Genk, prijs valt mee maar is er beter??? Ben ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-7-2011 14:35:12

Sara
locatie met trappen, grootmoeder slecht te been
wij zijn gisteren gaan kijken naar hofke van bazel voor onze trouw en we zijn echt helemaal weg van de locatie. We hebben echter 1 groot negatief punt en 1 kleintje waar we niet goed weten wat we hier mee moeten doen.   Het grote probleem zit a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-7-2011 9:14:21

Brenda
super locatie feestzaal Gent - vrij van catering
hallo wij waren gisteren op een trouwfeest in Gent en de locatie was echt super super super. Cultureel Centrum Meulestede (www.ccmeulestede.be)  Zijn ze momenteel volledig aan het verbouwen maar de feestzaal boven en de tuin is reeds klaar. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-7-2011 23:28:23

Kim
Feestzaal Waasland - Oost-Vlaanderen
Dag liefste bruidjes!! Kan er iemand mij helpen met feestzalen??? Er is zo een ruim aanbod dat ik het niet meer weet!! We zijn op zoek naar een moderne, gezellige feestzaal met tuin!! Maar de keuken mag voor ons wat simpeler. Ze bieden steeds verfij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-7-2011 17:07:55

tima
op zaalbezoek geweest en nu kiezen
hoi vandaag zaal bezoekjes gedaan en nu start het kiezen  het gaat tussen saint germain : zeker lekker eten , heel dicht bij (wij trouwen stadhuis diksmuide dus juist aan de overkant ook van de kerk) zaal : mooi maar zonder stoelhoezen   v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-7-2011 1:17:34

Sara
eerste bezoek feestzaal was zeer emotioneel
Wij hebben vandaag onze eerste feestzaal bezocht voor ons huwelijk, de hortensiahoeve. Ik kon echt bijna niet nadenken en was helemaal overdonderd. T huwelijk is nu echt realiteit geworden en das toch wel overweldigend aan emoties (allemaal positief...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-7-2011 21:36:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info