Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stijn
oldtimer gezocht
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die een oldtimer heeft en ons zou willen rondbrengen naar kerk en stadhuis. De afstand is lauwe-menen-lauwe-marke. In totaal dus ongeveer 20 km max. contacteer mij gerust op moreaustijn@hotmail.com Met vriendeli...
Ceremonie Reacties: 1 18-12-2015 10:08:44

Lily
Twijfels ceremonievervoer
Hallo iedereenVoor ons ceremonievervoer op onze grote dag hebben wij nog enkele opties, maar we geraken er maar niet uit. Langs de ene kant hebben we een bus, waar iedereen gezellig samen in kan zitten, maar dit is echt niet goedkoop. Langs de ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-12-2015 14:05:57

Karolien
Videograaf regio Aalst
Wij zoeken een videograaf regio Aalst.Tips zijn welkom!groetjesKarolien  
Video Reacties: 9 16-12-2015 15:30:40

Lien
piano partituur 'you are the reason' , 'Brandend avontuur', 'Onze vader' en 'regen van geluk'
Hallo,  Tijdens onze trouwmis zal iemand de liedjes live brengen en haarzelf begeleiden op de piano. Nu zijn we nog op zoek naar de pianopartituren van volgende liedjes: - You are the reason - Koen Wauters en Sarah - Branden avontuur - Clousea...
Muziek - Live Reacties: 4 16-12-2015 13:22:56

Annelies
ceremoniemeester/weddingplanner/gewoon advies?
Hallo lieve koppeltjes, Zijn jullie nog opzoek naar een ceremoniemeester voor jullie mooiste dag? Of hebben te weinig tijd en hebben jullie een weddingplanner nodig? Of zitten jullie met de handen in het haar en hebben jullie nood aan tips en advies...
Voorbereiding Reacties: 0 15-12-2015 20:29:20

ellen
Ceremonie buiten gemeentehuis
Beste  Weten jullie of dit mogelijk is?  Ik zou evt. de echte trouwceremonie in de feestzaal willen laten doorgaan, maar ik weet niet of ambtenaren van de gemeente hiertoe bereid zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?  Want het zou dan ...
Locaties - Viering Reacties: 5 15-12-2015 11:23:33

pedro
allround dj gezocht voor 31/12/2015
wij zijn op zoek naar een dj of dj's voor oud op nieuw. gemiddelde leeftijd van gasten 25 a 30 jaar aantal gasten tussen 300 en 500 personen goede muziekkenis is belangrijk groot feestgehalte indien interesse mail naar info@cafe-de-zwaluw.be begin...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 14-12-2015 21:10:50

nele
Voorbeeld voorbereiding ceremonie (niet in kerk)
Hallo allemaalWij trouwen in september met een ceremonie in de tuin.Met veel moed begon ik de voorbereiding van mijn 'ceremonie',maar ik botste al snel op weinig inspiratie en ook online blijf ik op mijn honger zitten.Als er mensen zijn die hun voorb...
Ideeën Reacties: 4 14-12-2015 16:29:49

Ann-Sophie
Chateau de Bourgogne - ferme d'ecaveé - domaine Jaurieu
Iemand ervaringen met bovenstaande locaties? Prijs/kwaliteit?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-12-2015 11:42:50

Anke
Kledinghangers
Hey iedereen, Iemand ervaring met gepersonaliseerde kledinghangers (via Etsy ofzo)? Er is zoveel keuze, waar te bestellen? Grtjs Anke
Voorbereiding Reacties: 4 14-12-2015 10:06:54

Britt
ervaringen Le Chapeau in Bree
Hoi iedereen, iemand ervaring met de bovengenoemde winkel? Betreft de concept store van Marilyse en Rembo Styling. Ik zou er graag naartoe gaan (omdat ik steeds terug ga naar deze merken) maar het is niet bij ons in de buurt. Vandaar dat ik graag wat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-12-2015 8:54:24

Joke
Decoratiespullen huwelijk vintage/ barn thema
Een half jaar geleden ging ons huwelijk door met een vintage/ barn-thema. Ik heb zelf alle decoratie zorgvuldig uitgekozen, maar wil er nu graag iemand anders er gelukkig mee maken.  Een set paraplu's (gelukkig niet nodig gehad), ringkussen, pom...
Ideeën Reacties: 1 13-12-2015 17:37:45

hannah
geen witte trouwjurk ?!?
Hallo Zijn er nog bruidjes die voor een niet alledaagse trouwjurk gekozen hebben? Wat waren de reacties? Ik heb mijn oog laten vallen op een prachtige kanten jurk model zeemeermin van Enzoani maar deze is in het zwart. Het is ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-12-2015 16:14:01

Silke
Gezocht binnenlocatie regio Hulshout-Westerlo-Aarschot-Heist op den berg
Hallo allemaal, Ik ben nog op zoek naar een binnenlocatie indien het moest regenen op onze trouwdag. Weet iemand er eentje in regio Hulshout- Westerlo - Aarschot - Heist op den berg? Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 3 12-12-2015 15:25:54

Stefanie
Outlet
Vanaf wanneer komt een kleed in outlet? Komt de collectie 2015 in januari in outlet of nog niet? En indien je in outlet koopt, koop je dan hetgeen je past in de winkel of kan je sowieso nog je maat bestellen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-12-2015 21:29:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...