Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Katrien
Rozenblaadjes bij het buitenkomen van de kerk
Dag iedereen.  Met nog 42 dagen op de teller is het tijd om ook aan de details te beginnen denken.  Omdat men in de parochie liever niet heeft dat er met rijst gegooid wordt, vonden we een leuk alternatief: shooters met rozenblaadjes.&...
Ideeën Reacties: 6 21-7-2011 17:42:38

nele
piece montee
hallo, graag had ik willen weten waar je een bruidskoppel vindt om op de huwelijkstaart te zetten (piece montee) kan iemand mij erbij helpen , waar ik het eventueel kan bestellen of bij welke bakkers.. groetjes nele
Ideeën Reacties: 6 21-7-2011 17:17:38

suzy
eerste bericht voor in gastenboek
De laatste tijd was ik steeds meer en meer aan het twijfelen voor het tekstje in het gastenboek. ik had een versje hier van de site gehaald, maar ik wou eigenlijk toch graag iets persoonlijkers. Toen heb ik dit bedacht. Wat vinden jullie ervan om dit...
Ideeën Reacties: 3 21-7-2011 9:43:43

Jessica
Allergie aan trouwring??
Hey lieve bruidjes   Ook al ben ik op 8 augustus 2 jaar getrouwd, ik dacht deze week dat ik gek werd. Opeens was mijn vinger helemaal opgezwollen en etterde, de vinger van mijn trouwring.   Dus ik verander mijn ring van hand, identiek ...
Ideeën Reacties: 4 20-7-2011 21:31:12

stephanie
thema
wat hebben/hadden jullie als thema voor jullie trouwdag alvast bedankt
Ideeën Reacties: 24 19-7-2011 15:21:29

Rebecca
Berichtjes lezen
Dag allemaal!   Ik heb een (waarschijnlijk heel domme) vraag ... Ik kreeg een mailtje dat iemand een bericht had nagelaten in mijn gastenboek hier, maar ik vind dat nergens terug .... Ik heb de melding geaccepteerd, maar verder vind ik het nie...
Ideeën Reacties: 8 19-7-2011 14:44:45

Stefanie
Stift om op glas te schrijven
Beste Medebruidjes (en bruidegommen)   Als bedankje voor mijn grootouders had ik gedacht aan het volgende: een vaas met tekst en onze namen erop met een bos bloemen en een glazen snoeppot met snoepen erin, want mijn opa is een grote snoeper. N...
Ideeën Reacties: 8 19-7-2011 12:29:11

Jenny
bruid/bruidegom in chocolade
Hallo iedereen,   iemand een ideetje of je ergens een bruid en bruidegom in chocolade kunt vinden of laten maken?   Groetjes, Jenny
Ideeën Reacties: 10 18-7-2011 23:14:36

A.
Wanneer iedereen bedanken?!
Met nog 4 dagen op mijn teller... begin ik over echt ALLES na te denken. Vond deze voorbereidingen super leuk maar langs de andere kant ben ik blij als heel dit gedeelte vrijdagavond/zaterdagmorgen van m'n schouders afvalt!!!   Alles is zo goed ...
Ideeën Reacties: 3 18-7-2011 22:56:31

Andel
bedankjes?
zaterdag aanstaande 23 juli 2011 is het zover. vandaag hebben we onze boekjes binnen gedaan om te kopiëren en samen te nieten. Nu nog enkel nog op zoek naar bedankjes die we graag op de dag zelf zouden meegeven aan de gasten, een foto vinden we ...
Ideeën Reacties: 3 18-7-2011 19:55:07

Nancy
les pavillons in maritius
is er iemand van jullie in les pavillons geweest in mauritius? of ergens anders in mauritius? ben op zoek naar een leuke bestemming voor onze huwelijksreis. heb fel getwijfeld tussen mauritius en de maledieven, maar ik denk dat je op de maledi...
Ideeën Reacties: 3 17-7-2011 20:54:57

mama
Enkele vraagjes voor na de trouw
We zijn net getrouwd en nu heb ik nog enkele praktische vraagjes 'na de trouw'    Kent er iemand van jullie een goede droogkuis in Mechelen voor het trouwkleed te laten reinigen? Kan je zijde schoenen ook laten reinigen bij de d...
Ideeën Reacties: 0 17-7-2011 20:40:51

Esther
Gegraveerde champagneglazen
Hey mede-trouwertjes!   Mijn toekomstige en ik hebben besloten enkel voor de familie ('s middags tijdens het diner) bedankjes te voorzien. Hierbij dachten we aan leuke champagneglazen die we zouden laten graveren. Ik heb al eens via de Gouden ...
Ideeën Reacties: 4 17-7-2011 19:56:52

Nadia
Helpp
Hallo , heb op een bruiloft gezien dat er buiten een klein busje stond met een webcam, je kon er video'kes opnemen voor het bruidspaar .. Weet iemand hoe dit heet ??
Ideeën Reacties: 2 17-7-2011 19:52:05

aurelie
Het is al voorbij ! Een paar trouwaccesoires nu te verkrijgen
Hey Ladies   Nu drie weken geleden zijn wij getrouwd en het was een prachtige dag ! Zou het zo terug een keertje willen overdoen, want het is zooooo snel voorbij ! Enfin, voor geïnteresseerden verkoop ik nu: - een ongebruikte gastenboek (...
Ideeën Reacties: 10 17-7-2011 19:51:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...