Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Inge
Diner, receptie, fuif - wat doen jullie?
Hallo allemaal Wat is jullie trouwconcept? Wij zijn er namelijk helemaal nog niet uit: avondfeest, receptie, fuif. Eigenlijk zijn we op zoek naar iets niet te stijf, maar toch ook geen echte fuif omwille van vele oudere familieleden. Wie heeft er leu...
Voorbereiding Reacties: 23 10-7-2013 9:11:52

mieke
nog 3 dagen!!!
amaai, wat gaat de tijd vlug. hier begonnen op het forum met meer dan 500 dagen op de teller. nu zie ik nog 3 dagen en 50 minuten staan! nog enkele kleine dingen afwerken, schoenen verder inlopen en dan is de grote dag daar eindelijk! en naar het zi...
Voorbereiding Reacties: 4 9-7-2013 23:10:46

Martine
Ik ga op vakantie en ... ik vind een gratis fotografe :)
Wij zijn onlangs 2 weken op reis geweest naar Spanje. We proberen elk jaar al in juni te gaan, dan is 't overal minder druk. Mijn tante zat daar ook (we zaten 12 van de 14 dagen op de familievilla) ... en die had nog een vriendin bij ook. Blijkt da...
Voorbereiding Reacties: 4 9-7-2013 22:42:06

Veronique
Even updaten voor 24/08
Hallo allemaal, Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog iets postte, maar wij hebben hier niet stil gezeten. Dus even updaten! Wij hebben in juni allebei een onvergetelijke vrijgezellen gehad en zijn beide onze getuige daar heel dankbaar voor!...
Voorbereiding Reacties: 2 9-7-2013 21:52:43

Wendy
Decoratie Thailand
Hallo! Wij hebben zijn opzoek naar decoratie ivm Thailand, iemand tips?? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2013 19:22:01

Bruid
Eerste STRESS moment is een FEIT!
Drie volle maanden in verbouwingen en nog 38 dagen te gaan voor ons huwelijk. Het begint door te wegen! Nu echt stress door de DJ. Ik weet niet het bij de andere bruidjes verloopt maar wij hebben dus nog niets gehoord van onze DJ. Enkel een standaar...
Voorbereiding Reacties: 9 9-7-2013 18:45:39

catherine
misboekjes printen
Hey! Hoe hebben jullie de misboekjes afgeprint? gewoon zelf? Indien iemand dit online heeft gedaan, kan je dan zeggen welke site je gebruikt hebt? bij vistaprint gaat het niet denk ik é? Nog een vraagje: wij hebben 1 bedanking per koppel. Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-7-2013 17:09:49

Selina
Quatre mariages
Voor de liefhebbers : op TF 1 om 16.30 u.
Voorbereiding Reacties: 0 9-7-2013 16:56:53

Keshia
Hé 13 juli bruidjes ...
... Ook zo'n verschrikkelijke last van zenuwitis, overgevoeligheden ;-) Pftffftt ik loop hier bijna de muren op! Iemand tips/middeltjes/... Ze zijn àltijd welkom :)  X Keshia
Voorbereiding Reacties: 9 9-7-2013 12:48:34

Kimberly
wanneer cadeau's getuigen+ouders geven
Hoi Iedereen, Ik ben me al een tijd aan het bedenken wanneer ik de cadeau's aan de getuigen en mijn ouders moet geven. Het is een feit dat dit sowieso op het feest in de avond gebeurt, maar omdat wij een bbq geven en dit 2 en een half uur duurt ( va...
Voorbereiding Reacties: 4 9-7-2013 9:41:21

Sofie
Weggegeven worden door papa...
Hoi dames, wie van jullie wordt er nog weggegeven in de mis door jullie papa? Ik vroeg me af hoe dat praktisch in z'n werk kan gaan... Laat je gewoon de arm van je vader los en ga je bij je toekomstige staan, en schudt je vader zijn hand? Of geeft ...
Voorbereiding Reacties: 11 9-7-2013 9:26:57

Kim
uitstel huwelijk
Dag dames, Wil jullie even laten weten dat ons huwelijk meest waarschijnlijk uitgesteld zal worden. Mijn vader heeft vrijdagavond een zwaar arbeidsongeval gehad. Hij ligt nu op intensieve zorgen onder kunstmatige coma. Zijn toestand is st...
Voorbereiding Reacties: 50 9-7-2013 9:07:20

krista
Vandaag nog exact een maand :-)
Zoals de titel zegt, vandaag nog exact een maand voor onze grote dag aanbreekt. Wat word het spannend... :-). Een echt leuk maar spannend gevoel. Wat gaat t worden na al die voorbereidingen? Een dag om nooit te vergeten hoop ik. Ik wou dit gewoon ff ...
Voorbereiding Reacties: 18 9-7-2013 6:36:23

NiDi
snoep inpakken
hoi allemaal, ik heb voor de kinderen aan de kerk kleine snoepzakjes voorzien... maar wanneer kunnen deze het best ingepakt worden? Nu ook al, of is dit te snel? (het is binnen 3 weken) merci
Voorbereiding Reacties: 4 8-7-2013 18:25:13

Katrien
Lampionnen over te nemen
Dag iedereen!! Op 27 juli trouwen wij. Om onze zaal wat aan te kleden hebben we lampionnen gekocht. Na onze trouw zijn we daar niets meer mee. Is er iemand die interesse heeft om ze over te nemen? We hebben 8 witte lampionnen van 50cm doorsnede, 6 ...
Voorbereiding Reacties: 10 8-7-2013 17:42:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...