Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Huwelijksreis Peru
Hoi iedereen, We zouden graag onze huwelijksreis naar Peru laten gaan... Iemand ervaringen met Peru? We zouden graag een rondreis doen.. iemand ervaringen met goede reisoperatoren? Groetjes Dorien
Huwelijksreis Reacties: 2 11-12-2015 11:57:39

lynn
verwenwekend
heyla :D wij gaan niet op huwelijkreis maar we willen graag erachter een verwen wekend doen in frankrijk of gewoon weekj naar zuiden van frankrijk iemand ideetjus :D alles is welkom
Huwelijksreis Reacties: 0 10-12-2015 19:33:24

pieter
Praatpaal
Hoi iedereen! onlangs poste ik een bericht ivm de praatpaal. echter ben ik nog niet overtuigt om de praatpaal te nemen of niet. voor ons feest hebben we ( net als iedereen ) een fotograaf, als extra een videograaf en de fotobooth. zou een praatpaa...
Video Reacties: 7 10-12-2015 17:18:36

Nick
Dj ervaring Fink Events
Hallo, Net op de website van fink events gekomen. Heeft er iemand ervaring mee? Wij trouwen regio Antwerpen in juli... Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 10-12-2015 16:54:00

annelies
Live muziek huwelijksceremonie
Dag allemaal, Wij zijn nog op zoek naar live muziek voor onze huwelijksceremonie op 13 augustus 2016. We zouden graag van stijl iets hebben zoals http://www.abosongs.be. Helaas was Ann al bezet op het uur van onze ceremonie. Alvast bedankt! Annel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 10-12-2015 14:52:39

Kirsten
blue moon
Hallo, heeft er iemand ervaring met de DJ`s van blue moon?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 10-12-2015 11:57:40

eva
decoratie te koop
Dag bruidjes in spé,Wij zijn deze zomer getrouwd, dus ik verkoop onze decoratie.Ons thema was vintage-romantisch en we hebben als materialen jute en kant gebruikt. Foto's vinden jullie hier:  http://www.2dehands.be/overig/feesten/over...
Ideeën Reacties: 8 10-12-2015 9:16:02

Lisa
Alles zelf doen - west-Vlaanderen
Hallo Ik ben op zoek naar een locatie voor +\- 150 pers waar ik alles zelf kan bepalen. Van traiteur tot aankleding. Wie weet er een leuke plaats in West-Vlaanderen? Alvast bedankt Lisa
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 9-12-2015 19:26:31

Lori
flashmob organiseren
hallo iedereen,  om mijn toekomstige man te verrassen, had ik graag met o.a. mijn bruidsmeisjes een flashmob in elkaar gestoken. Heeft iemand een idee of je hiervoor een workshop kan volgen of heeft iemand een kennis die goed is in dansjes inee...
Ideeën Reacties: 1 9-12-2015 16:02:09

Britt
hoeveel passen?
Hoi, wij trouwen in september 2016. Vorige week ging ik voor de eerste maal passen in een winkel bij ons in de buurt. Deze week in een andere winkel.Nu heb ik in beide winkels leuke jurken laten opschrijven. 6 bij de eerste winkel (ja het was ook de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-12-2015 10:58:13

lynn
uitnodigingen
heyla..we zitten met een vraagje..wij hebben kleine maand geleden beroep gedaan op een drukkerij veel besproken enz wat we willen en hoe..ik vroeg van kan u een schatting doen wat ons dat ongveer gaat kosten en ze zei dat ik met 500 euro zekerst gin...
Uitnodigingen Reacties: 13 8-12-2015 20:52:41

Sofie
Ali Express
Hallo bruidjes, Wie onder jullie heeft er al ervaring met online bestellingen via Ali Express? En wat zijn jullie ervaringen?  
Voorbereiding Reacties: 6 8-12-2015 16:52:46

Vicky
Helianthus - Sint Niklaas
Hallo Op de trouwbeurs in Antwerpen leerden wij Bloemen Helianthus uit Sint - Niklaas kennen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wij hebben een afspraak om alles eens te bekijken wat mogelijk is.  Voor ons zou ze het bruidsboeket (mini boeket voo...
Bruidsboeket Reacties: 1 8-12-2015 16:24:40

Vicky
gasten enkel receptie/avondfeest
Hallo Uitnodigingen zijn gekozen, nu nog de teksten.. Wij hebben echter gasten enkel voor een receptie en dan gasten voor het avondfeest (en diner).  Hoe zetten jullie dit op jullie uitnodigingen? Is dit dan met een apart briefje? Weet iemand h...
Uitnodigingen Reacties: 1 8-12-2015 15:51:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...