Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Rebecca
Gedicht fotokader ouders
Dag lieve mede-bruidjes!    Nog 10 weekjes en de stress begint te komen!!!   Ik heb zojuist online als bedanking voor de ouders een gegraveerde fotokader besteld, achteraf wil ik ze dan een foto van ons huwelijk cadeau doen. Maar ...
Ideeën Reacties: 5 17-7-2011 17:42:59

Liesje
busje? of limo?
Dag medebruidjes!!!   Ik begin stilletjes aan zenuwachtig te worden gezien er nog enkele kleine zaakjes moeten geregeld worden tegen ons huwelijk begin september. Wij hadden vervoer voorzien om ons naar de Kerk en het gemeentehuis en de feestz...
Ideeën Reacties: 3 17-7-2011 15:08:49

Peggy
hey bruidjes 2 B, ik ben al 29 dagen mevrouw, maar blijf forum wel wat opvolgen :-) nu wil ik mijn avatar aanpassen, foto van het huwelijk  :-) maar lukt hier niet grr. iemand oplossing?
Ideeën Reacties: 3 17-7-2011 11:48:17

renske
vrijgezellen
had gisteren met haar vrijgezellen een leuk avondje/nachtje ons oud madameke me grijze haren ;-) is eerst gaan eten bij de chinees in geel (jasmine palace) en nadien naar de irisch pub daar waar ik moest beginnen me lekstokken te verkopen en een lie...
Ideeën Reacties: 8 16-7-2011 22:30:30

Lodi
verassing voor elkaar
Hallo,   Ben opzoek naar een origineel geschenkje voor mijne toekomstige... had gedacht aan een fotoboekje maar wil toch iets origineler zijn .... Kunnen jullie mij soms helpen ?   Suggesties zijn welkom... heb wel nog maar 20 dagen tijd ...
Ideeën Reacties: 4 16-7-2011 14:56:58

tima
leuk geschenk
hoi eventjes iets anders zag juist op groupon een gepersonaliseerde regisseur stoel miss een leuk geschenk voor 1 van jullie voor mij is het nog te vroeg maar leek me wel leuk voor in de slaapkamer zo met mr&mrs ..... sinds 08/09/2012 
Ideeën Reacties: 3 16-7-2011 10:44:40

Baci
orgineel cadeautje ouders
Hey bruidjes en gommetjes...   Met nog 14 dagen op de teller, komen nu de kleinere dingen aan bod... Wij zijn op zoek naar een origineel cadeau voor onze ouders... Wat geven jullie aan hen??   Groetjes  
Ideeën Reacties: 4 15-7-2011 18:51:58

Kathleen
Origineel gastenboek
Hey,   Wij zijn op zoek naar een leuk alternatief voor een 'gewoon' gastenboek. We hebben al met volgende ideeën gespeeld:   -beschrijven van een tuinbank -beschrijven van een stoel of lampenkap -mobiel waar iedereen zijn berichtje aan...
Ideeën Reacties: 12 14-7-2011 20:34:03

Steffi
Receptietafels
Hey lieve bruidjes,   Op onze trouwdag vorig jaar hadden we 10 receptietafels met zwarte stretchrok gehuurd. We hebben er heel veel positieve commentaar op gekregen. Wie graag wil weten waar we deze gehuurd hadden, contacteer mij!   Gro...
Ideeën Reacties: 6 14-7-2011 17:10:07

Evi
creatievelingen!
Help! ik ben nog op zoek naar een originele manier om de feestzaal binnen te komen! hebben jullie ideetjes?
Ideeën Reacties: 1 14-7-2011 11:52:58

shana
bruidsmeisje in ziekenhuis
dag bruidjes,   morgen is het mijn grote dag en een van mijn bruidsmeisje ligt in het ziekenhuis, de dokter had gezegd dat ze vandaag naar huis mogt maar er zijn nog complicaties opgetreden en ze moet dus blijven. nu zou ik graag iets speciaa...
Ideeën Reacties: 9 14-7-2011 9:36:14

Inge
Een wedstrijdje
Hallo allemaal Even iets heel anders buiten het trouwen maar ik heb 2foto's van ons gezinnetjes up geload op een cover van dag allemaal,dit is voor een wedstrijd.De mensen met de meeste stemmen kunnen een echt cover winnen met hun foto op :-) Dus z...
Ideeën Reacties: 1 13-7-2011 23:00:53

Ellen
Check check check!
Eergisteren heb ik mijn proefkapsel en make up laten doen...Dit was van de eerste keer perfect zoals ik het wilde...Kapsel blijft heel de dag hetzelfde, make up voor overdag is iets subtieler dan die voor 's avonds.   Vandaag ook mijn kleed de...
Ideeën Reacties: 6 13-7-2011 15:52:47

eline
Sauna West-Vlaanderen
Hey, ik zou graag mijn ventje verrassen met een saunatje, iemand die en goeie sauna weet in west-vlaanderen met veel faciliteiten en bijvoorbeeld een ontbijtformule?   groetjes  
Ideeën Reacties: 7 13-7-2011 15:04:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...