Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Dj gezocht voor 25 juni 2016
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een goede dj voor ons huwelijksfeest. Wij trouwen in het Eikennest te Beerst, dus liefst iemand van de streek. Kan er mij iemand een dj aanraden? Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 8-12-2015 14:27:01

Lily
Kostprijs sluier
Hallo iedereen!Ik zou bij mijn huwelijk zeer graag een lange sluier dragen.Toen ik in de winkel van mijn kleed naar de prijs van de sluiers vroeg, verschoot ik wel een beetje.. Ze zeiden dat ik voor een sluier tussen de 400 en 500 euro moe...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-12-2015 10:30:31

Marijke
Te koop: splinternieuwe bruidsjurk van Nicole Spose
Wegens een misverstand tussen mezelf en de winkel verkoop ik een heel mooie jurk uit de collectie van Nicole Spose. Zelf heb ik maatje 38-40, jurk is een Italiaanse maat 42 (komt overeen met 38-40 hier). Kan nog volledig naar eigen smaak worden aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-12-2015 16:32:22

Daisy
review Duas
Tijdens de huwelijksviering zorgde Duas voor de muzikale omkadering. Over hen zijn we zeer tevreden. De contacten verliepen via mail met Nils (de zanger). Hij antwoordt zeer snel, ze zijn ook duidelijk over wat ze wel en niet aankunnen. We hebben dan...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 7-12-2015 12:52:43

Daisy
review stiemerheide
Als feestlocatie hebben we Stiemerheide in Genk gekozen. Voor hen enkel superlatieven. Het eerste contact met Inge Mols verliep vlot. Ze is oprecht vriendelijk, komt absoluut niet opdringerig over. We mochten ook nog eens met onze ouders gaan kijken ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-12-2015 12:51:07

elisabeth
Trouwen op locatie met priester
hoi allemaal, Graag willen wij trouwen op locatie.. Op het prachtige domein van de feestzaal regio Vlaamse ardennen. Nu vind ik geen echte priester die ons wil trouwen.. Blijkbaar mag dit enkel nog in de kerk... Klopt dit? Of kent iemand een prie...
Ceremonie Reacties: 4 7-12-2015 11:37:22

Mieke
Huur decoratie materiaal
In mei trouw ik in 't Klein Reygaertsvliet, Westkapelle. Ik had graag zelf voor de decoratie gekeken, maar ik vroeg mij af of er anderen regio westvlaanderen leuke adresjes weten om materiaal te huren? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 6-12-2015 14:12:11

Emeliek
Memories... handgemaakte ringen :-)
Ondertussen al 519 dagen getrouwd :-) We hebben enorm genoten van de voorbereidingen. Edelsmid Lies Vancauwenberghe maakte onze ringen op maat, met oud goud dat we zelf aanbrachten. Ze is een heel fijne madam om mee samen te werken! Hoe ze aan de sla...
Voorbereiding Reacties: 0 6-12-2015 11:21:52

ann
greyhound silverslide bus
Hallo, heeft er iemand een idee waar je een greyhound silverslide (oude amerikaanse )bus kan huren? Ik vind er wel een aantal in nederland maar die afstand is zo groot waardoor de huurprijs veel te veel is.  Aangezien ik deze bus zooo graag had ...
Voorbereiding Reacties: 0 5-12-2015 13:57:20

Pieter
DJ Gezocht voor 12 December
Welke DJ kan er op 12 December komen draaien in de buurt van Antwerpen? Gelieve PB te sturen? Van 21u tot 02U (+/-) Budget +/- 150 euro
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-12-2015 22:51:04

Jattie
Waterhoek Geetbets?
Hoi allemaal, Heeft iemand ervaring met de waterhoek in geetbets? Is het eten er lekker, bediening vriendelijk, ...?We gaan morgen kijken naar de zaal, maar aangezien het donker gaat zijn gaan we van de buitenkant niet veel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-12-2015 18:38:09

Annelien
trouwalbum maken
Hallo iedereen! Enkele maanden geleden zijn wij getrouwd, en zouden nu graag een album laten maken van onze mooiste foto's. Hiervoor zijn we op zoek naar een goede fotograaf/fotobewerker die onze mooiste foto's kan bewerken en tot een mooi album...
Fotografie Reacties: 1 4-12-2015 15:24:14

Jill
Ceremonielocatie
Hallo, Wij zijn op zoek naar een locatie om de ceremonie te voltrekken dus het ja woord te geven. We willen dit niet zomaar in een saai stadhuis doen of een kerk is ook niets voor ons. Desnoods een soort kasteelzaal of kapel  Wij trouwen 18 augu...
Locatie Reacties: 0 4-12-2015 13:54:08

Elien
Stoppen met pil en trouwfeest dillemma...
Oké, geen alledaagse vraag hier op het forum, maar het heeft toch met mijn trouw te maken! ;) Ik weet namelijk niet goed wanneer te stoppen met mijn pil. Want ik wil graag eraan beginnen vlak na de trouw. MAAR Als ik op voorhand stop: heb ik b...
Voorbereiding Reacties: 3 4-12-2015 13:22:14

Maarten
Bon voor trouwringen
Beste bruiden en bruidegommen, Ik heb een waardebon liggen voor het aankopen van trouwringen bij Fabrigold in Brugge. Zijn er verloofden die hun ringen daar wensen aan te kopen? Dan kunnen we een deal doen met mijn aankoopbon. Groeten, Maarten
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-12-2015 23:12:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...