Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ann
vrijgezellen
Hey medebruidjes, binnen enkele ogenblikken word ik door mijn zussen voor mijn vrijgezellenweekend!! ben heel benieuwd, ze zijn me al weken tegenstrijdige hints aant geven! en iedereen zit blijkbaar in het complot! mijn verloofde, mijn ouders, mijn ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-7-2013 10:22:52

Lies
vandaag!
..en dan werd het eindelijk 6 juli 2013! Heel vaak dit forum bezocht om inspiratie op te doen...en nu is het dus zo ver. Heel veel succes aan de andere bruidjes van vandaag, ik zie het alvast helemaal zitten! x Lies
Voorbereiding Reacties: 3 6-7-2013 6:06:59

sarah
victoria demonstratie
Vandaag was dus al de demonstratie van de juwelen en heb van mijn getuige mijn volledige juwelenset gekregen. Echt supertof! Zelf dan ook nog een ketting en oorbellen besteld en als bonus kreeg ik dan nog armband en twee paar oorbellen gratis. Nu no...
Voorbereiding Reacties: 1 6-7-2013 0:47:05

Naomi
Domper
Vandaag is mijn verloofde zijn werk kwijtgeraakt :( dat wil dus zeggen dat we vanaf nu niet meer kunnen sparen voor onze trouw omdat ik niet kan gaan werken :( ik heb namelijk CVS ;( Maar het ergste is dat we nu niet ons droomhuisje kunnen kopen :(...
Voorbereiding Reacties: 10 5-7-2013 19:30:33

ma
versieringen gezocht! wie verkoopt er hun versieringen?
hey iedereen, zoals iedereen wel weet is decoratie duur. bij deze vraag ik aan al degene die iets verkopen, om dit hieronder te laten weten. Zodanig dat iedereen die intresse heeft direct erop kan reageren. Ikzelf zoek  versiering van  vlin...
Voorbereiding Reacties: 7 5-7-2013 19:11:43

smili
29/6 onze perfecte dag!!!!
hoi bruidjes en gommetjes,  zolang naar afgeteld, en de dag is voorbij gevlogen, maar heb er enorm van genoten!  hier een verslagje :  om 6u liep onze wekker af ... samen gezellig koffie gedronken en ons gewassen om 7.15 was onze doc...
Voorbereiding Reacties: 14 5-7-2013 18:49:45

Debby
6 juli 2013
morgen is het de dag  spannend
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2013 15:02:17

Sa
Gasten bedankjes
Hoi, Ik ben op zoek naar een winkel, liefst in de buurt van Mechelen (Antwerpen, Leuven of Mol kan ook), waar ik bedankjes voor ons avondfeest kan kopen. We hebben al verschillende ideetjes, maar zouden dit toch graag eens zien. Wij zouden opteren...
Voorbereiding Reacties: 3 5-7-2013 14:46:33

sarah
help!!! dom dom dom
hallo bruidjes, HEb ik weer zo op tijd met alles te regelen (maar nog steeds erg druk uiteraard) mijn afspraak vandaag bij graciela ligt al kei lang vast maar nu een dik uur op voorhand besef ik dat ik totaal geen adress van haar heb. Ik vind het oo...
Voorbereiding Reacties: 8 5-7-2013 11:50:04

NiDi
inpakken snoephartjes
Hoi lieve bruidjes en gommetjes... Ik zou graag mijn snoephartjes beginnen in te pakken, 150 stuks maken zal nog even tijd in beslag nemen... Ze zitten in zo'n plexihartje dat helemaal afgesloten is. Zou het dan kwaad kunnen als ik die nu volgend...
Voorbereiding Reacties: 5 5-7-2013 11:48:49

mona
Morgen vrijgezellen...
Mijn aanstaande heeft vorige week zijn vrijgezellendag gehad. Hij werd 'ontvoerd' naar een domein met vijver, waar hij in een camouflagepak van de para's gestoken werd en op survival ging. Het vlees voor de barbecue hing aan ballonnen in de bomen, di...
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2013 9:02:59

Sylvia
Overnachten in B&B
Hallo, Na ons huwelijksfeest gaan wij met een aantal genodigden in een B&B slapen. Vooral omdat het voor sommigen een lange weg naar huis is, maar ook voor de gezelligheid. Nu zijn wij op zoek naar vervoer van de feestzaal naar de B&B. We zi...
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2013 0:02:25

Nathalie
We zijn er klaar voor!
Hey, We zijn er klaar voor! Vandaag mijn nagels laten doen, gellish (of hoe noemen ze dat). Echt heel mooi gedaan! En het lijkt ook wel naturel, vond ik erg belangrijk! Dus, we zijn er volledig klaar voor. IK denk echt dat de zenuwen pas morgen z...
Voorbereiding Reacties: 11 4-7-2013 17:26:15

catherine
vraagjes:)
Hey! Ik heb 2 vraagjes: 1) Op de naamkaartjes op tafel, wordt daar meestal voor én achternaam op gezet, of enkel de voornaam? 2) Ik heb een gastenboek en een polaroid camera gekocht. De bedoeling is dan dat de mensen iets schrijven langs de p...
Voorbereiding Reacties: 6 4-7-2013 16:53:58

Katrien
Te koop
Hey bruidjes en bruidegommen, Mijn dag zit er jammer genoeg al op :-( snif snif Ik ga daarom een deel van onze spullen verkopen: - fotoclip per 4 stuks: zie http://www.trouwartikelen.nl/fotoclip-slipper-per-4-stuks.html ene keer gebruikt dus g...
Voorbereiding Reacties: 1 4-7-2013 12:22:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...