Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

danitsja
verloren
hey mede of ex mede bruidjes...gisteren werd er besloten onze trouw uit te stellen / stop te zetten en het doet verdorie veel pijn!!!wij zien elkaar zeer graag en vinden alles in elkaar , maar op een of andere manier lijkt het ons niet te lukken zes ...
Andere Reacties: 27 14-5-2009 8:56:18

lies
aantal getuigen kerk maximum
hallo,ik heb een probleem met de beslissing van wie tot mijn getuigen te benoemen. Ik neem mijn zus voor ih stadhuis en had graag mijn andere zus EN mijn broer voor de kerk?is dit mogelijk of is dit mede afhankelijk van de persoonlijke voorkeur vd p...
Andere Reacties: 4 14-5-2009 8:07:44

twiggy
catering- traiteur
Eyla allemaal mijn zaal ligt vast en wij trouwen op 22aug dit jaar nog wij zijn nog op zoek naar goeie traiteurs,wij zouden graag bbq geven.De zaal is in de provincie antwerpen in Laakdal kort bij geel en diest.Weten jullie mss enkele traiteurs die l...
Andere Reacties: 4 13-5-2009 22:45:50

Wendy
reactie op drank zelf betalen of niet..
hey iedereen,mijn excuses mocht ik dingen anders opgenomen hebben dan ze bedoeld waren...tja via mail is het niet makkelijk en lees je de berichten in de stemming waarop je op dat moment toch beetje bent...ik wou niemand tegen schenen schoppen...tis ...
Andere Reacties: 7 13-5-2009 22:38:31

annelies
uitnodiging school kindjes van dochtertje
Wij hebben een dochterje van zes, die dus al drie jaar naar school gaat en daar ook haar vriendjes heeft. Nu zouden wij het tof vinden dat er veel kindjes in de viering zijn.En wil ik eens iets meegeven aan haar naar school om aan de kindjes van de k...
Andere Reacties: 2 13-5-2009 21:12:18

Mariska
Hoe er echt 'top' uitzien?
Hey bruidjes, een iets intiemer vraagje misschien en sommige van jullie zullen het misschien een overbodige vraag vinden. Maar wat doen jullie om er echt op en top uit te zien op jullie speciale dag? Mensen die tips hebben om dat gewicht onder contro...
Andere Reacties: 9 13-5-2009 19:49:42

els
goede raad gevraagd!
ik heb 2 vrienden die mijn raad vragen maar ik weet het zelf niet dus met verschillende raadgevingen kan ik hun mss helpen:zij wil een kleine ceremonie aangezien haar familie uit slechts 2 pers bestaathij wil een grote gebeurtenis (hele grote familie...
Andere Reacties: 7 13-5-2009 19:45:13

els
trouwjurk te koop Cosmobella nooit gedragen
wij lassen ons huwelijk af wegens familiale omstandigheden.Trouwjurk dat te koop is: Cosmobella (op website van cosmobella www.cosmobella.com kleed nr 7338 in gebroken wit)nieuwprijs: 1099 euromaat 40 (alles kan nog aangepast worden, hangt nog in win...
Andere Reacties: 0 13-5-2009 19:40:57

Sofie
cadeau ouders
Hallo,Heeft iemand een mooi idee om een cadeau aan de ouders te geven op de trouwfeest? Heb er geen idee van, mag iets duurder zijn en liefst iets dat blijvend is. Dank u
Andere Reacties: 9 13-5-2009 19:18:23

Sofie
Bloemen
Hallo, Wij trouwen binnen 5 weken en wij moeten blijkbaarzelf alle tafels op het feest voorzien van bloemen, weet iemand soms waar ik voor een deftige prijs zoveel bloemstukken kan laten maken? Dank u
Andere Reacties: 7 13-5-2009 19:17:19

jessica
attentie voor helpers
Hallo iedereen,Wij geven een trouwfeest in de vorm van een tuinfeest, eerst receptie en dan een soort vat. Een aantal vrienden en familieleden komen helpen, achter den toog staan, afwas, versiering enz..Ze doen het vrijwillig en met plezier, maar we ...
Andere Reacties: 4 13-5-2009 18:32:32

Heidi
Frietkot gezocht
Wij willen op ons dansfeest in Aartselaar een frietkraam laten komen.Heeft er hier al iemand ervaring mee?Of kan er iemand ons een frietkot aanbevelen?Dankjewel!
Andere Reacties: 11 13-5-2009 17:17:06

saskia
bedankjes
Hallo,als bedankjes gaan wij kaarsjes geven. Op deze kaarsjes willen we graag grappige tekeningen (mannetjes ... )of zo zetten in verband met trouwen. Weet er iemand waar ik die zou kunnen vinden?Alvast bedankt.saskiaP.S.: nog 65 dagen te gaan!!!
Andere Reacties: 2 13-5-2009 16:27:23

de smet
05/09/2009 gek! gek!
wie trouwt er ook op 05/09/2009 ?en wat hebben jullie al in orde?ze maken me gek!!!den ene zegt tis te vroeg voor bedankjes enzo en den ander zegt je moet het nu toch al regelen!onze kledij ,feestzaal en fotograaf is al in ordegroetjes annick
Andere Reacties: 13 13-5-2009 15:57:14

Ellen
Hoeveel Ellentjes trouwen er dit jaar? :)
Hey Ik zie hier heel veel Ellentjes op het forum zitten en vroeg me eens af hoeveel Ellentjes dit jaar of volgende jaren trouwen :) Ik ben benieuwd! Vele groetjes Ellen 27 juni 2009
Andere Reacties: 6 13-5-2009 14:36:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...