Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

katrien
gatenboek
Hallo bruidjes, ik heb vandaag een gastenboek gekocht in de 'Club'. Nu ik had een vraagje het zijn allemaal witte bladen. Ik had graag mijn gastenboek wat 'op gepimpt' om het nie zo saai te maken. Iemand die dit ook gedaan heeft. Alle tips zijn wel...
Ideeën Reacties: 3 9-7-2011 19:24:11

Ina
ballonnen...
34 dagen én het is zover graag had ik (alweer) beroep willen doen op jullie, toekomstige bruidjes en reeds gehuwden  ivm de decoratie ik ben nog op zoek naar gepaste decoratie voor de Kerk, feestzaal en thuis persoonlijk vind ik ballonnen ...
Ideeën Reacties: 8 9-7-2011 12:00:10

cin
Bedankjes gasten
Hoi ,     Welke bedankjes geven jullie aan de gasten? En wanneer geven jullie deze?   
Ideeën Reacties: 11 9-7-2011 8:09:40

kim
Menu
hey medebruidjes, graag had ik eens van jullie wat ideetjes gekregen in verband met de menu voor ons dinner. Wat hebben jullie gevonden of wat gebruiken jullie? Hebben jullie allemaal kleine menukaartjes voor op tafel, of een grotere kaart aan de in...
Ideeën Reacties: 4 8-7-2011 16:09:34

dorien
als ik terug kom, dan ben ik getrouwd
dag bruidjes, morgen is het dan zover. onze mooie dag. wat heb ik hier naar afgeteld. ik moet zeggen dat ik op dit moment weinig zenuwen heb. Heb mijn nageltjes al laten mooi maken, en dadelijk gaan we het laatste doen in de zaal en de kerk nog...
Ideeën Reacties: 6 8-7-2011 15:31:39

shana
gastenboek en ringkussentjes of doosjes
dag bruidjes, weet er iemand waar ik een mooie gastenboek kan kopen of bestellen? ook ben ik nog opzoek naar ringkussentjes of doosjes. kan iemand mij helpen?   dank u!
Ideeën Reacties: 3 8-7-2011 14:58:27

Cindy
101 reden boekje!
Hallo,   ik heb hier al eens gelezen dat sommige bruidjes hun bruidegom een 101 reden waarom (ik van je hou / ik met je trouw) boekje geven. Hoe gaat dit in zijn werk? Hoe begin je eraan? Kan iemand me helpen? Dankuwel! Groetjes,  ...
Ideeën Reacties: 16 8-7-2011 11:45:30

Vicky
getuigen vragen
Heeft er iemand een origineel idee om de getuigen te vragen? Grtjs
Ideeën Reacties: 7 8-7-2011 11:44:10

joke
Gastenboek
Iemand een idee hoeveel blz een gastenboek nodig heeft? Schrijven ze op voor en achterkant?    
Ideeën Reacties: 8 8-7-2011 9:37:36

Ki
cadeautip verloofde/echtgenoot
Hey medebruidjes en bruidegommen,   ondertussen ben ik al eventjes getrouwd. Graag geef ik mijn echtgenoot af en toe eens een klein of iets groter cadeautje. Jammer genoeg is mijn inspiratie soms eens ver te zoeken. Wat hebben jullie je verloof...
Ideeën Reacties: 9 8-7-2011 9:30:04

Sonja
Notitieboekje
Hey, Kan mij iemand vertellen hoe je op deze site bepaalde artikels kunt bewaren in 'mijn notitieboekje'?  
Ideeën Reacties: 0 7-7-2011 22:42:09

Joy
Ideetjes voor bedankkaartje of alternatief gezocht!!
We zijn ondertussen 19 dagen getrouwd, zie ik hier op de teller staan. Leuk leuk!! :)   We zijn wel nog op zoek naar leuke ideetjes of alternatieven voor het typische bedankkaartje. Kunnen jullie ons helpen?   Ik wil een leuk aandenken geve...
Ideeën Reacties: 1 7-7-2011 16:52:56

valerie
de bruid verrassen
Hallo iedereen,   Heeft iemand nog leuke ideetjes om de bruid te verwennen als getuige op het huwelijk? Een mooie tekst om voor te lezen of te geven? Een leuk cadeautje? Iets leuks om te geven of doen op een vrijgezellenfeestje? Alle tips zi...
Ideeën Reacties: 2 7-7-2011 15:49:04

Lilabluestar
Foto omzetten in 'tekening'
Dag bruidjes (en gommetjes), ik wil graag een schilderij maken voor een vriendin die gaat trouwen. Nu ben ik op zoek naar een programma op de computer waarbij je afbeeldingen kan omzetten zodat ze lijken op een aquarel, op een pentekening, zwart-wit ...
Ideeën Reacties: 5 7-7-2011 14:52:01

Jill
Goedkope organza-zakjes
Hoi bruidjes,   Dit wou ik toch even meegeven met jullie... Ik was aan het rondneuzen op het internet op zoek naar leuke bedankjes. En ik dacht om zelf iets in elkaar te steken. Zo zakjes met een snoepje in ofzo. Ik op zoek naar leuke zakjes. E...
Ideeën Reacties: 5 7-7-2011 14:47:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...