Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Katrien
Inlopen trouwschoenen
Hoi,Wij trouwen op 18 augustus en ik zou stilaan willen beginnen met mijn schoenen in te lopen.Nu ben ik van plan om op de dag zelf van die gelpads in mijn schoenen te leggen voor geen pijnlijke voeten te hebben + draag ik kousen.Nu is mijn vraag of ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-6-2007 15:24:16

Anke
schoenen bekleden met stof trouwkleed
Ik ben zaterdag eerste pasbeurt gaan doen van trouwkleed. En blijkbaar was het stukje stof dat ik meekreeg niet de juiste kleur. Gevolg mijn schoenen zijn veel te wit. Heeft er iemand ervaring met het bekleden van schoenen, met de stof van de trouwju...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-6-2007 23:03:02

Bieke
Lingerie Bjem
Beste bruidjes, enige tijd geleden werd op het forum af en toe geschreven over de bruidslingerie van Poirier, meer bepaald de collectie Bjem met de leuke opschriftjes in Swarowski-steentjes op de slipjes ('just married','Honeymoon', ...)Ik had deze l...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-6-2007 15:03:02

Nathalie
Nachtkleedje
Zijn er nog bruidjes die voor hun man een romantisch nachtkleedje gekocht hebben om hem te verrassen? Waar hebben jullie dit gevonden en wat is de prijs ongeveer?Ik kijk uit naar jullie reacties!Groetjes,Nathalie
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-6-2007 16:02:00

Nathalie
kousenband
Ik ben nog op zoek naar een ivoorkleurige kousenband. Kan iemand mij zeggen waar ik dit kan vinden? (misschien in de buurt van Westerlo...) In de winkel waar ik m'n kleed kocht hebben ze enkel het witte bande met het blauwe lintje maar dit staat n...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-6-2007 15:59:08

Marie
Platina trouwringen
Hoi, heeft er iemand een idee hoeveel meer platina trouwringen kosten in vergelijking met witgouden trouwringen? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-6-2007 10:05:26

liesbeth
trouwschoenen
Hallo iedereen!Weet er iemand waar je goedkope trouwschoenen kan vinden?Liefst omgeving Diest!Want ik vind het dom om er veel geld aan uit te geven!Ik ga ze maar 1 keer aandoen!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-6-2007 9:38:47

Elke
schoenen op het internet
Hey bruidjes,ik heb eindelijk bruidschoenen gevonden die ik mooi vind ... op het internet. Bij de collectie zelf vind ik niet terug waar ze de schoenen verkopen. Ik heb hier al een paar keer de schoenenwinkel 'Gabrielli' te Roeselare zien verschijnen...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-6-2007 14:37:10

margo
doorzichtige paraplu gezocht
Hallo allemaalZaterdag is het zover voor ons, en zoals jullie waarschijnlijk ook al hebben gezien geven ze niet zo mooi weer uit. Nu ben ik nog op zoek naar een doorzichtige paraplu. Weet iemand waar ik die kan vinden in de regio kortrijk-ieper-roese...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-6-2007 9:24:37

Evelien
Dressed By Jill
Hallo iedereen! Voor mijn huwelijk zou ik graag wat accesoires kopen, zo kwam ik op de site van "dressedbyjill.nl" terecht. Zijn er mensen uit Belgïe die al iets van deze site hebben gekocht? Is het betrouwbaar? Ik had graag wat mening...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-6-2007 11:09:32

Sophie
blauwe kouseband gezocht!?
hey, Mijn nonkels staan er op dat ik een kouseband aandoe waar ze op kunnen bieden! blijkbaar is da ergens een traditie?! Maar nu wil mijn broer een blauwe? waar kan ik dat ergens vinden. Hij wil blauw.... somthing old, blue....groetjes sophie alvast...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 7-6-2007 22:09:12

Esther
Bruidsjuwelen
Hallo bruidjes ;-)Eigenlijk ben'k nog op zoek naar bruidsjuwelen (ketting, armband en oorbellen). Liefst in de omgeving van Zoersel (Antwerpen).Kan er mij iemand helpen?Groetjes, Esther
Kledij - Accessoires Reacties: 7 5-6-2007 13:59:41

Veerle
Schoenen Linea Rafaelli
Hey! Ik ben momenteel in de schoenen-fase :). Mijn jurk wordt gemaakt, en die winkel verkoopt geen schoenen. Kben eens gaan kijken op de site van Linea Rafaelli, en kvind die schoenen wel heel mooi. Nu vraag ik mij af of ik best ineens naar de concep...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-6-2007 13:25:48

els
juwelen bij kleed
ik ben voor bij mijn kleed nog op zoek naar juwelen: ketting + oorbellen, maar wil daar niet te veel aan uitgeven.Wat kost zoiets als je naar een bruidswinkel gaat? Iemand tips?Liefst omgeving Limburg.Dank u!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 31-5-2007 13:31:00

Eva
HELP! Witte paraplu gezocht
Hallo,Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zou namelijk voor ons huwelijk zaterdag graag een grote witte paraplu kopen - de weersvoorspelling is verschrikkelijk.. maar daarmee zouden we misschien toch nog een paar foto's buiten kunnen nemen. Liefst nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 23-5-2007 11:06:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...