Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Marlies
kinderfeest
Even een ideetje dat al een tijdje in ons hoofd speelt, alle meningen zijn welkom! We trouwen in oktober 2012, maar zijn al een tijdje bezig met de voorbereidingen, zodat we op alle vlak ons eigen feest ervan kunnen maken. We hebben zelf een kindje...
Ideeën Reacties: 3 7-7-2011 7:43:17

sofie
receptieprobleem
hoikes,   kheb een vraagje wij organiseren een receptie vanaf 16u30 tot 18u30 op ons trouwfeest en dan een receptie van 19u tot 20u. Is het de bedoeling om ook al de nonkels en de tantes te vragen vanaf 16u30 of vragen we ze maar mee met de ...
Ideeën Reacties: 8 6-7-2011 17:08:13

Ina
Tijd voor een Zen-moment
met nog 38 dagen op de teller beginnen de zenuwen onbewust hun parten te spelen... vandaar dat ik nog eens een Zen-moment zou willen inlassen, zijnde een Sauna-bezoekje iemand goede ervaringen met een (budget)vriendelijk Sauna-complex, bij voorkeur ...
Ideeën Reacties: 8 5-7-2011 8:22:57

Chantal
Mijn collegaatjes zijn de liefste ooit!
Hoi allemaal   Vandaag kwam ik op het werk aan (ben gisteren jarig geweest) en mijn collega's hadden de meest geweldige cadeau ooit in elkaar geknutseld voor mij (wij hebben de traditie op't werk om op elke verjaardag een passend cadeautje te ...
Ideeën Reacties: 12 4-7-2011 18:59:22

Virginie
Waar halen jullie enveloppedoos/gastenboek + Wat geven jullie als cadeau à getuigen
Ik ben naar Ava-papier geweest en ik vind niet direct mijn gedacht in gastenboek! Nogal ouderwets... Wat geven à ouders? Alé aan mijn ouders zou dit normaalgezien een fotokader zijn. Maar wat met de getuigen? Een fleschampagne met zo e...
Ideeën Reacties: 8 4-7-2011 17:55:50

Niki
Op zoek naar...
Hallo iedereen!   Aangezien ik eventjes niets meer kan doen voor onze trouw (omdat ik tot sept moet wachten voor een afspraak bij de pastoor en pas in oktober/november ga kijken voor een kleed) begin ik alvast te denken aan dingen NA de trouw!...
Ideeën Reacties: 7 4-7-2011 11:03:11

mariska
Geweldige trouwdag
Terwijl ik nu in t vliegtuig zit richting LA met mijn man zal ik mijn verslag eens typen. Na goed geslapen te hebben ben ik om 07.15 uur uit bed gegaan, het stond keihard te regenen en te onweren, maar ik had nog steeds goede hoop... 8 uur kwam de ...
Ideeën Reacties: 14 3-7-2011 23:20:56

Joke
fotolijst
Hoi iedereen ,   Weet er mss iemand waar ik zo een gouden lege fotolijst kan vinden die de gasten zo voor hun hoofd moeten houden voor de foto's?  
Ideeën Reacties: 3 3-7-2011 22:14:47

karel
Opdrachtjes Trouwfeest
Binnen een 2tal maanden trouwt mijn schoonmoeder met haar vriend   nu willen we het koppel een paar opdrachten laten uitvoeren tijdens het feest (ze mogen het toch niet te gemakkelijk krijgen hé) nu zoeken we natuurlijk nog een paar leuk...
Ideeën Reacties: 2 3-7-2011 19:48:00

lie
Vrijgezellig
Hello,    Verleden week stond er een pakje voor de deur met een grote speelkaart als uitnodiging en de vermelding We're late, we're late for a very important date en een etiketje met Eat Me er aan. (De rode draad op onze dag zal Alice in ...
Ideeën Reacties: 4 2-7-2011 18:59:46

rafa
riksja fiets te koop/te huur
hoi toekomstige bruidjes... wij zijn ondertussen al 57 daagjes gelukkig getrouwd, en verkopen/verhuren onze riksja fiets   ik vond dat een van het fijnste moment van de ganse dag om door mijn ventje naar de kerk en gemeentehuis gefietst te worde...
Ideeën Reacties: 2 2-7-2011 13:43:59

dorien
Fortune Cookies bevatten een strookje papier met een spreuk, wijsheid of voorspelling.
zou je dit ook zelf kunnen maken? ik bak namelijk zeer graag :)
Ideeën Reacties: 7 1-7-2011 16:16:02

dorien
ervaringen met ceremoniemeesters...
alle ervaringen? omstreken hulshout? bv. ceremoniemeester erwin uit tielt-winge?
Ideeën Reacties: 5 1-7-2011 15:34:24

alessia
graag ideeén voor vrijgezellenavond
hoi bruidjes.   .wie goeie tips heeft voor een vrijgzellenavond mag het me altijd laten weten. kheb het nooit meegemaakt en nu moet ik mee helpen met ideeen mercikes:-)  
Ideeën Reacties: 6 30-6-2011 23:25:05

cin
Op welke binnen en buiten locaties hebben (of gaan) jullie fotos laten trekken?
De regio maakt niet uit , gewoon uit nieuwsgierigheid   En wieweet kunnen we er ook nog wat inspiratie uitputten Groetjes!
Ideeën Reacties: 12 30-6-2011 22:53:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...