Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Sylvia
lingerie
Ik heb een probleem, mijn trouwjurk bestaat uit een bustier dus ik kan geen bh aandoen met bandjes. Ik had in gedachten om een kanten bh te dragen maar dit is blijkbaar niet zo makkelijk te vinden. Zijn er nog bruidjes die en trouwjurk dragen met blo...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 23-5-2007 8:23:21

Elke
Trouwschoentjes een beetje te groot...
hallo Ik heb een vraagje... weet er iemand om pumps iets kleiner te maken?? Echt kleiner maken bij een schoenmaker gaat niet. Het gaat over een half maatje (ik heb nl een 35 à 35,5) Mijn schoenen zijn een 36. Ik heb er vanachter al wat rubber in...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-5-2007 21:51:56

Jessie
dringend zilverkleurige diadeem gezocht!
HoiBinnen drie weken trouwen wij (9/6) en vandaag moest ik nog eens een laatste keer mijn kleed gaan passen bij JPC Collection in Antwerpen. Nu had ik gehoopt dat ze daar diademen en tiara's zouden hebben, want ik heb halflang haar en het is te kort...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-5-2007 19:15:13

Jessika
inlopen trouwschoenen: kleine krakjes
Hoi Bruidjes,Ik heb vandaag voor de eerste keer mijn trouwschoenen ingelopen: een beetje rondlopen in huis en zo en wat stel ik vast?1) de zool is ongelofelijk glad!!! Misschien moet ik eraan denken om er eens te laten onderzetten door een schoenmake...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 18-5-2007 15:29:54

E
schoenen
Hey bruidjes,ik vrees dat ik nogal een moeilijke ben ivm schoenen. Overal waar ik ga kijken zijn het zo van die 'puntschoenen' en dat vind ik helemaal niet mooi. Ik heb echt volledig witte schoenen nodig (dus ook de hak moet wit zijn) en dan moet je ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 14-5-2007 16:00:35

Bieke
Lingerie Bjem
Iemand een idee waar je de Bruidslingerie Bjem van het merk Poirier kan vinden in Oost-of West-vlaanderen? (het betreft satijnen lingerie met opschriftjes in Swarowski-steentjes met 'Just married', 'Honeymoon', ...Heel leuk! Ik heb op dit forum reeds...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-5-2007 15:36:53

sabrina
Ringen - bijhouden in kerk
Hoi,Wie houdt de ringen bij in de kerk. Kan de bruidegom dit zelf doen?Wij hebben 2 bruidsmeisjes maar die wil ik bloemen laten strooien dus kan ik ze moeilijk ook nog de ringen laten dragen.Iemand een ideetje?Thanks,Sabrina7/7/7
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-5-2007 12:33:58

Ine
Handtas?
Hallo bruidjes,Nemen jullie zelf een handtasje mee op jullie trouwdag? Ik heb dat nog nooit gezien want met een handtas en bruidsboeket wordt dat wat moeilijk denk ik. Wat doen jullie dan met geld, make-up, deo,...?Groetjes, Ine
Kledij - Accessoires Reacties: 10 8-5-2007 11:39:13

Nele
DRINGEND BEREN VOOR BRUIDSKINDJES
Hallo iedereen,Binnen een maand is het zover en ik heb nog steeds geen beren gevonden voor mijn twee bruidsjongens. Ik ben op zoek naar mooie, zachte, witte beren met een dikke buik. Waar zou ik dit kunnen vinden???Alle hulp is welkom.Groetjes en alv...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-5-2007 9:26:40

Ilse
accessoires kopen zonder bruidsjurk?
Hoi allemaal,even een vraagje over het kopen van accessoires. In de bruidswinkel waar ik mijn kleedje kocht, hadden ze geen accessoires die ik mooi vond. Ik was al zo blij dat ik een kleed had, dat ik me daar geen zorgen over maakte. Ik zou wel elder...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-5-2007 16:17:01

EVA
Prijs Linea Raffaeli schoenen
Hallo,Ik ben op zoek naar mijn schoenen, ik heb er al gepast van Sophie Sposa, de meesten kosten 190 euro. Dan heb ik er ook van het merk Rainbow gepast, die prijs lag tussen 160 euro-215 euro. Ik vind deze allemaal vrij duur, kent iemand van jull...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-5-2007 10:11:48

Evi
bruidslingerie gezocht
Hallo iedereen,Ik moet zaterdag mijn kleed nog eens gaan passen, maar ik heb nog niet de geschikte bh of bustier gevonden voor eronder. Het is namelijk nogal moeilijk om een bh of bustier te vinden die geschikt is voor onder mijn kleed. Ik ben dus ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-5-2007 21:29:15

Evi
lingerie svelta in deurne
Hallo medebruidjes,Weer er iemand of ze veel keuze hebben in de lingeriewinkel svelta in deurne?Heeft er iemand daar al zijn bruidslingerie gekocht?groetjesEvi
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-5-2007 21:23:16

Ilse
tiara
Hoi, weet er iemand waar je een niet al te dure tiara/diadeem kan kopen? Ik heb al gekeken op online shops, maar ik vind het toch beter om het zo eerst eens echt te zien voor je het koopt. Groetjes en bedankt!Ilse
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-4-2007 20:36:21

Katrien
waar bruidsschoenen kopen?
Hallo,Ik moet binnenkort op schoenenjacht. Waar kopen jullie je bruidsschoenen? In de bruidswinkel zelf of in een 'gewone' schoenenwinkel? En heeft er iemand een idee hoeveel zo bruidsschoenen kosten? En dan nog een laatste vraagje: kopen jullie nog ...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 23-4-2007 18:42:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...