Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78188
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
...
Volgende
Laatste
Debo
happy!!!! trouwkleed hangt klaar aan de kast!
ik wou gewoon even posten hoe blij ik ben, mijn kleed hangt klaar aan de kast! gisteren als verassing van mijn ventje nog een colier, armband en oorbellen gekregen voor de grote dag, de dag kan niet meer stuk. Helemaal geen zenuwen te bespeuren!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
10-12-2011 10:14:34
nataja
ladybird trouwkleed, stola , tasje en schoenen rainbow (40) te koop
KenmerkenDameskleding:Trouwkleding & TrouwaccessoiresConditie:GebruiktVeelplaatser:NeeOmschrijvingEen trouwjurk van Ladybird staat bekend om haar klassieke vormen. Ladybird is een van origine Nederlands bedrijf dat prachtige bruidsjapon...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
10-12-2011 8:50:56
Ines
Trouwen met dikke buik...
Hey bruidjes, wij trouwen in april en ik had eigenlijk al mijn trouwkleed uitgekozen, maar nu blijk ik ( supergelukkig) zwanger te zijn. Tegen dan zou ik een 5tal maandjes zijn en dus een zwangere buik hebben. Mijn kleed kan gemakkelijk aangepast w...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
20
9-12-2011 14:49:17
Nancy
trouwkleren : solden
hey bruidjes, Ik ben wel al 89 dagen gelukkig getrouwd maar zag hier de reclame van light in the box.com staan en ging toch even kijken. Amai mooie kleedjes voor zeer weinig geld dus bruidjes die graag trouwen en niet te veel willen uitgeven ga zeke...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-12-2011 22:10:02
Jessika
Trouwjurk Rembo Styling model Monet te koop!!!
Ik verkoop mijn trouwjurk model "Monet" van Rembo Styling met bijhorend vestje. Het kleed is nooit gedragen (ben verliefd geworden op een ander kleed) en kan dus nog op maat aangepast worden. Mooi voor maat 36-40. Originele prijs: €1500...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-12-2011 19:31:23
sofie
Te koop
Schoenen te koop maat 40 Trouwkleed te koop maat 48 Enveloppen doos in hartvorm te koop Foto's kunnen doorgemaild worden Wij wonen in lier
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
5-12-2011 20:16:32
Bianca
Le Chapeau - kleed B147
Hallo! Ik zou heel graag willen weten van welk merk dit kleedje is, van welke collectie, en misschien weet iemand de prijs? http://www.lechapeau.be/bruidsmode/NL-bruidsmode-bruidsjurken-trouwjurken-20.htm# Kleedje B147 vanuit de collectie van Le Ch...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
5-12-2011 11:40:07
Shibby
schoonmoeder mee op bruidsjurkenjacht?
Hoi, Binnenkort ga ik op bruidsjurkenjacht en ik was hierover aan het praten met mijn mama. Ik zou met mijn mama en zus gaan kijken. Mijn vriend hoorde dit en vroeg 'en mijn mama dan?'... Ik viel een beetje uit de lucht, want had er helemaal niet bi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
25
5-12-2011 10:46:00
Melissa
Lang kleed als je zelf klein bent???
Dag meisjes.. Ik blijf twijfelen over de lengte van m'n kleed...zoals (bijna) elke bruid in spé droom ik ervan om in een mooi lang wit kleed te trouwen. Maar mijn eigen 'grootte' doet me twijfelen.. Zoals jullie wel vermoeden ben ik zelf &...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
5-12-2011 9:24:51
Lynn
Found THE dress !!
Hey bruidjes Vandaag had ik na lang wachten dan eindelijk een afspraak bij JPC Collection. GEWELDIGE ervaring, we kwamen binnen en werden ondanks de grote drukte warm onthaald en kregen meteen iets te drinken aangeboden, vervolgens mochten we in boe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
3-12-2011 20:19:06
winnie
rampen met mijn kleed!
meisjes en jongens, er moet mij iets ven mijn hart af want ik wordt er gewoon zot van! eind augustus heb ik mijn kleed gekocht in een gekende bruidswinkel. hierop natuurlijk reeds een voorschot van de helft van de prijs voor betaald, wat begrijpelijk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
2-12-2011 22:26:56
tima
yeah found the dress
yes na 5 (eigelijk 6) winkels heb ik mijn jurk gevonden toch iets totaal anders dan wat ik eerder op het forum poste maar tis wel een sottero midgley geworden de pauline nu op de foto vind ik de voorkant nie wow maar de tis vooral de poep ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
2-12-2011 16:08:41
liselot
Zoektocht naar de perfecte jurk
hallo medebruidjes (of trouwkleed ontwerp(st)ers), Deze zomer in augustus is het zover, dan ga ik trouwen!!! Ik ben vollop op zoek naar de perfecte jurk. Ik wou graag in 'het kort' trouwen, wat natuurlijk de keuze al beperkt. Ik heb al twee t...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
1-12-2011 18:27:02
clara
zaterdag jurken passen - vraagjes en zorgen ;)
Ik heb wat vragen/zorgen over het jurken passen zaterdag. Ik wilde in de voormiddag naar jagré gaan. Nu, zij werken zonder afspraak maar het is daar nu net een korting periode. Zelf hou ik echt niet van drukte, dus ik vraag me af of ik niet bete...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
1-12-2011 17:37:59
Eerste
Vorige
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Artxpo
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info