Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kevin
Is een uur te ver rijden voor een feestzaal?
Hallo! We hebben een optie op een zaal in Hemelveerdigem nabij Affligem. Maar we zijn van de regio Leuven ook de meeste vrienden en familie is van deze regio. Het is wel helemaal ons ding en willen deze zaal super graag voor ons trouwfeest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-11-2015 22:06:20

Isabel
fotolocatie
Hallo, wij zijn op zoek naar leuke, mooie fotolocaties voor onze grote dag in mei.  We zoeken locaties tussen Aalst en Wetteren.  
Locaties - Fotografie Reacties: 1 28-11-2015 18:14:55

Veronique
Huwelijksfotograaf voor een betaalbare prijs!
Op 3 juni 2017 (binnen 1.5 jaar dus) trouwen wij.  We zijn op zoek naar een betaakbare fotograaf die ons wil volgen van bij het klaarmaken s ochtend (rond half 10) tot de openingsdans (rond 23u).  Het huwelijk gaat door in Schilde (zaal fli...
Fotografie Reacties: 14 27-11-2015 13:04:40

Emmelie
Ervaringen DJ's Huis van Wonterghem
Hallo. Voor ons trouwfeest komende zomer in Maelstede zijn wij nog op zoek naar een DJ. Heeft iemand van jullie ervaring met DJ Kurt Vancauwenberghe, DJ Stofke (Christophe) Vanneste of DJ Fre? Laat jullie ondervindingen gerust weten. Het zou ons alva...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 26-11-2015 21:31:29

Annelies
Actietje :-)
SPREAD THE WORD!!! Sinterklaas is in het land dus worden er cadeautjes uitgedeeld. Alle koppels die volgende week (vanaf 30/11 tem 6/12)een datum vast zetten krijgen 10% korting!!! Interesse?? Kijk even rond op de pagina of op de site of stuur een ...
Voorbereiding Reacties: 0 26-11-2015 20:09:40

Vansteenbrugge
Trouw & Trends in Domaine de Jaurieu
Kom op zondag 29 november tussen 11u en 18u langs in Domaine de Jaurieu te Arc-Wattripont... Ontdek onze deelnemers uit verschillende sectoren! Gratis tickets kan u aanvragen via www.trendytrouwen.be. Tot dan! 
Voorbereiding Reacties: 0 26-11-2015 7:46:16

Saskia
foto en videograaf
Hallo, Ik vroeg mij af als jullie een videograaf of fotograaf voor een hele dag boeken op de trouw. Hoe zit het dan met eten voor deze mensen? Voorzien die zelf hun eten of laten jullie die mee eten met de gasten? iemand ervaring daarmee?&n...
Video Reacties: 6 25-11-2015 20:19:26

Cathé
Prachtige plek met HEERLIJK eten??
Hallo bruidjes, wij zoeken nog een prachtig hotel, niet te groot. Een adembenemende plek op aarde qua natuur, toch ook wat te beleven en we willen echt heerlijk kunnen genieten van lekker eten. Iemand suggesties? En dan graag met hotel :-)
Huwelijksreis Reacties: 4 25-11-2015 19:02:13

Anke
Mauritius - Blumarine Attitude of Paradise Cove
Hey iedereen, Wij staan op het punt om onze huwelijksreis vast te leggen. We hebben uiteindelijk besloten om naar Mauritius te gaan, alleen is de keuze tussen bovenstaande hotels nogal moeilijk . Iemand ervaring met hotel Blumarine Attitude Boutiqu...
Huwelijksreis Reacties: 2 25-11-2015 11:48:51

Julie
Kasteel te lake huren 25/6/2016?
Dag iedereen, Normaal gezien zouden wij trouwen optie op 25 juni 2016 in kasteel te lake te Zulte. Bij het tellen van onze genodigden hebben we spijtig genoeg gezien dat we snel bij de 300'personen zitten voor het avondfeest. De zaal is daardoor...
Voorbereiding Reacties: 1 25-11-2015 8:19:50

Julie
Kasteel te lake huren 25/6/2016?
Dag iedereen, Normaal gezien zouden wij trouwen optie op 25 juni 2016 in kasteel te lake te Zulte. Bij het tellen van onze genodigden hebben we spijtig genoeg gezien dat we snel bij de 300'personen zitten voor het avondfeest. De zaal is daardoor...
Locatie Reacties: 2 25-11-2015 8:19:15

Julie
25/6/2016 kasteel te lake toch vrij iemand geïnteresseerd?
Dag iedereen, Normaal gezien zouden wij trouwen 25 juni 2016 in kasteel te lake te Zulte. Bij het tellen van onze genodigden hebben we spijtig genoeg gezien dat we snel bij de 300'personen zitten voor het avondfeest. De zaal is daardoor te klein (...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-11-2015 7:36:29

vic
Zaalkeuze
Wij trouwen volgend jaar in augustus en hebben momenteel 3 opties qua zaal. Onze opties zijn: Gravenhof in Torhout Ten Boogaerde in Kortemark De Vrede in Ichtegem Kunnen jullie ons helpen met onze keuze? Of eventueel jullie ervaringen met 1 van de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-11-2015 0:17:13

kelly
wie helpt mij uit de nood?!
Ik woon in Wilrijk te antwerpen en zoek in de buurt een open plaats ( park ofzo ) waar ik mijn droom huwelijk kan zien uitkomen de datum is gepland op 6 juni 2016 ik wil het graag in de open natuur maar ik heb geen idee waar dit mogelijk is ik zie da...
Locatie Reacties: 5 24-11-2015 23:39:46

kimberly
misboekje met eucharistie
Hallo bruidjes Wij trouwen volgend jaar in juni  Zou graag stilaan me misboekje maken maar ik wacht nog altijd naar voorbeelden van de pastoor. zouden jullie misboekje doorsturen als voorbeeld naar mij? mijn email adres kimberly.steyaert@skynet...
Religie Reacties: 5 24-11-2015 12:33:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...