Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ilse
vrijgezellenavond
Iemand enig idee voor een vrijgezellenavond voor de mannen? Alle ideeën zijn welkom.
Andere Reacties: 3 12-5-2009 14:01:27

Liese
Onze trouwdag was een sprookje!
Dag lieve bruidjes,op onze site kunnen jullie een verslagje en foto's van de allermooiste dag van ons leven vinden!Ik heb niet veel tijd (we vertrekken morgen op reis), dus ik kan hier nu niet alles overtypen, sorry!Veel liefs,mevrouw Dirickx jurgene...
Andere Reacties: 4 12-5-2009 13:44:08

Els
kadotje voor de getuigen
Wat geven jullie als kadotje voor de getuigen?
Andere Reacties: 5 12-5-2009 12:57:05

Mieke
Walking dinner avondfeest
Hoi,wij trouwen op 15 augustus 2009 en voor ons avondfeest hebben we voor een soort walking dinner gekozen ipv de klassieke tafels-opstelling. Enerzijds omdat de familiesituatie de samenstelling van een eretafel nogal moeilijk maakt, anderzijds omdat...
Andere Reacties: 14 12-5-2009 11:38:08

MG
trouwen
hallo iedereen,Zoals Marieke die een berichtje op het forum zette enkele weken geleden zouden mijn vriend en ik trouwen in 2010 en graag enkele trouwvieringen in de kerk bijwonen om er een beeld van te krijgen hoe alles verloopt en wat er allemaal mo...
Andere Reacties: 11 12-5-2009 11:28:31

Janick
Decoratiemateriaal te koop
Hallo toekomstige bruidjes en -gommetjes !!Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en het was ronduit schitterend !!! We hebben een prachtige, zonnige dag gehad en zijn nog steeds aan het nagenieten !! Alles is vlekkeloos verlopen en alle gasten waren h...
Andere Reacties: 6 12-5-2009 10:47:15

isabelle
Iemand ervaring met CartaRosa?
Heeft iemand ervaring met CartaRosa? Zijn ze stipt en zo?
Andere Reacties: 5 12-5-2009 8:34:56

isabelle
Bedrag geldcadeau huwelijk kennissen
HoiHoeveel geven jullie voor een huwelijksfeest?Want over drie weekjes gaan wij naar het huwelijk van kennissen van ons. We zijn gevraagd voor de receptie en het avondfeest.De week erna moeten we naar een trouw van een collega van mijn vriend, enkel ...
Andere Reacties: 8 12-5-2009 8:33:10

Marieke
Premies na het huwelijks??
Hallo,Misschien rare vraag, maar ik heb van horen zeggen dat je hier en daar wel een geschenkje kan verwachten? Ik was in de vakbond en die mevrouw vroeg een document. Zijn er zo nog instanties waar er iets uit het bootje valt :).GroetjesMarieke
Andere Reacties: 8 11-5-2009 23:03:15

isabelle
Geen suite-opstelling
Zijn er nog die geen suite-opstelling doen? Het is onhandig omdat ik geen schoonvader heb, en omdat mijn 4 schoonzussen geen partner hebben. Ook omdat het een klein feest is.Maar zijn er nog koppels die geen suite doen?
Andere Reacties: 5 11-5-2009 22:45:11

Valérie
eerste lezing
hoy bruidjes, welke eerste lezing hebben jullie? wij hadden eerst het verhaal van hazeltje maar er durft maar 1 van onze bruidskindjes voor te lezen en die tekst is te lang.Graag zouden we dan een kindertekstje hebben of eventueel iets anders.alvast ...
Andere Reacties: 3 11-5-2009 20:20:47

Wendy
drank laten betalen of niet???
mag ik jullie mening, of ervaring vragen..wij huwen enkel voor de wet maar gaan savonds toch een receptie geven met aansluitend een fuif....dit gaat door in een parochiezaal....de dranke enzo is daar beschikbaar, maar nu vroeg ik me af wat er zoal wo...
Andere Reacties: 21 11-5-2009 19:14:32

Nathalie
IJskar
Ik ben ook opzoek naar een leuke ijskar voor na de viering in de regio antwerpen (merksem) Wie kan mij helpen?
Andere Reacties: 4 11-5-2009 16:24:46

lins
Notelaarshof Opwijk
Iemand ervaring met het notelaarshof in Opwijk? Is nog maar net open maar naar het schijnt wel de moeite waard...
Andere Reacties: 0 11-5-2009 16:18:37

Annelies
geloften wettelijk huwelijk
Hallo,Wij trouwen binnenkort en we doen dat enkel voor de wet. Nu zouden we graag bij het uitwisselen van de ringen een soort 'gelofte' zeggen tegen elkaar. Probleem is dat we al een aantal weken aan het denken zijn wat we knn zeggen tegen elkaar ma...
Andere Reacties: 3 11-5-2009 15:37:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...