Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Vicky
Decoratie (ideeën) gezocht!
Hoi Ik ben op zoek naar decoratie voor de zaal en kerk en ja eigenlijk alles... Als je ideetjes hebt of materiaal dat je verkoopt... Ik ben zelf niet zo origineel en deco dingen zijn echt voor mij weggelegd :s Groetjes!!!
Ideeën Reacties: 10 30-6-2011 22:40:21

dorien
bedankje
wat geven jullie als bedankje?   ik heb gisteren namelijk mijn vriend een idee voorgesteld wat ik al in mijn hoofd had  zitten tot nu toe met als antwoord ... suikerbonen is voor bij een doopsel. welk snoep gebruiken jullie dan? ik wou he...
Ideeën Reacties: 15 30-6-2011 20:36:28

Griet
Dresscode?
Dag bruidjes,   Wij hebben elkaar een aantal jaren terug leren kennen op een 'fout feest' dat ik gaf voor mijn 30ste verjaardag. Het thema van ons trouwfeest zal dan ook 'fout' zijn. De tafels krijgen namen van foute liedjes, die zeker ook die a...
Ideeën Reacties: 8 30-6-2011 15:10:25

Maaike
Bedankjes - Enveloppendoos
Hello lieve bruidjes!   Ik ben op zoek naar een bedankje voor de gasten, maar ik heb totaal géén idee! Wie heeft leuke ideeën? Alles is welkom!   En wie kan mij vertellen waar een enveloppendoos wordt gezet? Ik heb op nog gee...
Ideeën Reacties: 8 29-6-2011 20:01:45

Sharon
Something Old, something new, something borrowed en something blue...
Hoi hoi,   Ik weet niet waar te beginnen, wat hebben jullie hiervoor? En waar hebben jullie dat gevonden?   Alvast bedankt Doei Sharon
Ideeën Reacties: 21 29-6-2011 18:06:31

Astrid
Tips cadeaus bruidskindjes, getuigen en ouders??
Hoi Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een cadeau voor onze bruidskindjes en hebben echt geen idee wat we ze kunnen geven. Wat geven jullie? Heeft iemand tips??   Voor de getuigen denken we aan een mand met vanalles in. Wat geven jullie? ...
Ideeën Reacties: 7 29-6-2011 10:42:46

Greet
kleine beeldjes
Dag mede-bruidjes,   wij zouden onze ouders (naast champagne met persoonlijk etiket) graag nog een klein beeldje geven als bedanking. Niet te groot, mooi in zijn eenvoud, een mooi symbool en een tastbare herinnering. Maar geen idee waar we dit k...
Ideeën Reacties: 3 28-6-2011 22:09:55

Jolien
dringend vervoer gezocht!
Hallo bruidjes,   Voor ons huwelijk op 26-8-11 zijn wij nog steeds op zoek naar vervoer. Daar onze grootouders niet meer zo goed te been zijn en wij ook willen zorgen dat onze ouders geen parkeerproblemen hebben op onze dag willen wij nog voor v...
Ideeën Reacties: 2 28-6-2011 22:06:24

Tania
huwelijksbeloften
Wij trouwen enkel voor de wet en we vroegen ons af of er dan ook huwelijksbeloften uitgesproken kunnen worden. Ik heb vernomen dat het hele gedoe amper een tiental minutjes zou duren en ik wil dit echt wel een beetje langer laten duren:-)   voor...
Ideeën Reacties: 7 28-6-2011 20:21:02

fanny
Oldtimer Mercedes (wit, jaren 50 of 60) gezocht voor 30/07/2011
Hallo, kent nog iemand een adres waar ik een witte Mercedes oldtimer zou kunnen huren voor 30/07/2011, omgeving Gent. we hebben hem maar nodig tussen 13h-14h.   alvast bedankt voor alle tips! Fanny
Ideeën Reacties: 1 28-6-2011 18:00:17

joke
speech
Wie ziet het zitten om zijn speech met me te delen, ofwel hier opt forum of via mail ph.joke@hotmail.com   het is niet om letterlijk te gebruiken, maar eerder om ideeen op te doen wat we behalve de bedankingen nog moeten vertellen. alvast be...
Ideeën Reacties: 30 28-6-2011 16:39:21

Katrijn
graag jullie mening even!
Met nog 23 dagen op de teller komt het trouwen nu wel echt heeeeel dichtbij. Ik had graag jullie mening over het tekstje dat ik heb geschreven voor onze ouders te bedanken in de kerk.      Nu we op het einde zijn gekomen van deze mooie...
Ideeën Reacties: 7 28-6-2011 14:57:16

cin
Heeft iemand ervaring met iets te bestelling via volgende site? http://www.trouwartikelen.nl/
Heeft er soms iemand al eens iets besteld via volgende site?  www.trouwartikelen.nl Ik had er wel leuke dingen zien tussen staan voor bedankjes voor de gasten maar ik ben nogal wantrouwig om zo via internet iets te bestellen dus daarmee eerst e...
Ideeën Reacties: 11 28-6-2011 7:53:49

annalisa
Auto
ei bruidjes ,   aangezien ik zot ben van de oude fiat 500 ben wouw ik zo naar het gemeentehuis en foto"s gaan nemen maar aan iedereen dat we vragen ofwel moeten zij rijden ofwel moet je die de volgende dag al tegen 8 binnen brengen wat dus noo...
Ideeën Reacties: 1 27-6-2011 21:52:22

Baci
graag nog een vakantietje na de trouw als verrassing
Hey bruidjes en gommetjes   Ik wil graag mijn vriend na de trouw verrassen met een reisje...  Maar een budgetlow iets... Heeft er iemand tips of ideetjes???   Groetjes  
Ideeën Reacties: 6 27-6-2011 21:41:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...