Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Loida
help, onze ouders haten elkaar!
Halo,  Wij gaan trouwen maar we hebben een groot probleem. Mijn ouders en mijn vriend zijn ouders kunnen niet met elkaar om. Wij hebben geen idee hoe wij het gaan doen, zijn ouders hebben al gezegd dat als mijn ouders komen zij er niet zullen zi...
Voorbereiding Reacties: 9 1-7-2013 0:55:50

evy
Gezocht Nissan GTR
Wij zijn op zoek naar iemand die een Nissan GTR verhuurd voor onze trouw in mei volgend jaar. Het is een moeilijk te vinden model op de markt. Dus, moest je iemand kennen... Dan horen we het graag!
Voorbereiding Reacties: 0 30-6-2013 13:38:38

Brigitte
2de pas trouwkleedje
nog 4 weekjes en dan is het eindelijk onze dochter haar grote dag gisteren voor de 2 de keer haar trouwkleed gaan passen s' morgens was de visagiste geweest onze dochter heeft super mooie ogen en deze waren nog eens extra in de kijker gezet h...
Voorbereiding Reacties: 3 30-6-2013 5:49:29

Sofie
De laatste week gaat in!!
Als klein meisje er altijd over gedroomd en binnen een weekje is het zo ver!! Vandaag nog de diaken gezien en in de kerk geweest en kan de boekjes beginnen afdrukken!Nog even de bloemist bellen om de laatste details door te geven, DJ nog even contact...
Voorbereiding Reacties: 4 29-6-2013 22:05:30

Katrien
Boeketjes bruidskindjes
Joepi! Mijn boeketten voor de bruidskindjes zijn helemaal klaar. Omdat ik er toch wel wat werk aan heb gehad en er ook wel een beetje fier op ben, wil ik het even met jullie delen.
Voorbereiding Reacties: 5 29-6-2013 21:55:44

robin
Bloemstukken kerk
Dag iedereen!! Wij zijn op zoek naar foto's van bloemstukken in de kerk. Ik vind namelijk nergens iets waarvan ik zeg 'waaaauw'! niet op internet, niet in de boeken die ik kreeg van de bloemiste.Iemand tips? Of foto's van hun bloemen id kerk? Altijd...
Voorbereiding Reacties: 2 29-6-2013 20:57:33

Suzie
Budget
Hallo allemaal! Wij zijn net gestart met de voorbereidingen van ons huwelijk en we zijn al wat geschrokken van de eerste prijzen die we zagen. Om te kunnen inschatten op wat we een beetje kunnen besparen, zouden we graag een overzicht maken van wat ...
Voorbereiding Reacties: 15 29-6-2013 16:02:48

Siska
Goedkoop T-shirts laten bedrukken?!
Ik heb weer een grandioos (humhum) idee in mijn hoofd, en eens dat erin zit, gaat het er dus ook niet meer uit! Nu dacht ik om T-shirts te laten bedrukken voor de mensen die bij ons komen opdienen (vrienden van mij en mijn broer). Gezien wij in het ...
Voorbereiding Reacties: 3 29-6-2013 12:28:02

lesley
nog geen idee
met nog 76dagen op de teller, heb ik nog echt geen idee qua kapsel, bruidsboeket en openingsdans.. help, iemand tips?
Voorbereiding Reacties: 7 29-6-2013 10:10:09

Vanessa
fotootje :-)
Hallo bruidjes en gommetjes Ik was me aan het bedenken dat ik het altijd wel leuk vind als iemand hier een foto van zichzelf bij zijn naam heeft staan, kwestie van er een gezicht te kunnen opplakken. Dus heb ik dat zelf ook maar gedaan.  Ik was...
Voorbereiding Reacties: 5 29-6-2013 9:39:06

Mieke
daar gaan we dan
De laatste minuten tikken zachtjes weg op de teller. Het was een hectisch dagje vandaag, alles checken, laatste voorschotten, spulletjes ophalen. Dochtertje en zoontje gerust stellen. afscheid nemen van de laatste kleuterklas!!! alles een beetje...
Voorbereiding Reacties: 3 28-6-2013 23:22:08

Ne
http://www.weddinggiftshop.nl/
Hoi hoi, Zijn er personen die dichtbij wonen en toevallig ook iets willen bestellen van http://www.weddinggiftshop.nl/? De verzendingskosten zijn 8 euro. Moesten we die kunnen delen, zou handig zijn!Ik ben van Gingelom (Kort bij Sint-T...
Voorbereiding Reacties: 7 28-6-2013 22:48:30

InLove-2002
Ringen van bij de jood in Antwerpen?
Hey hey! Iemand ervaringen?
Voorbereiding Reacties: 28 28-6-2013 20:40:49

Femke
Trouwen binnen de 2 maand?
Hallo iedereen, Mijn vriend en ik gaan een lening aan voor de verbouwing van ons huis en nu is die veel goedkoper als we samen lenen. Het huis zelf staat op naam van mijn vriend, dus moeten we trouwen omdat dat interessanter is. Maar dat moet dus bin...
Voorbereiding Reacties: 12 28-6-2013 17:19:48

catherine
alternatief voor powerpoint-foto's tijdens diner
Hallo allemaal! Graag wouden we iets leuks doen tijdens het diner. We wilden eerst foto's projecteren van alle aanwezigen, maar dit hebben we al op verschillende trouws gezien, dus nu zijn we op zoek naar een ander idee. Iemand nog inspiratie? :) A...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2013 16:00:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...