Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kaatje
Kan iemand mij een vb van draaiboek doormailen?
Hoi,Na de crash van mijn pc ben ik alles kwijt.Met nog 2 weken voor den trouw ben ik in spoedtempo bezig om alles terug op punt te zetten.Kan iemand mij een voorbeeld van een draaiboek mailen? Dan kan ik dit ook nog aanpassen.Dankjekaat.bekaert@skyne...
Andere Reacties: 8 11-5-2009 14:30:02

an
foto- videograaf
Hoi allemaal,klein vraagje, heeft er iemand ervaring met GROUP IMS NV uit Hasselt????
Andere Reacties: 1 11-5-2009 14:07:37

Katrien
Wie trouwt nog op 19/06/2009?
Hallo allemaal,Gewoon uit nieuwsgierigheid, wie trouwt er nog op 19/06/2009? Het komt nu wel allemaal heel dichtbij :-)Groetjes,Katrien19/06/2009
Andere Reacties: 4 11-5-2009 13:54:43

an
getrouwd
zaterdag was voor ons de grote dag,we hebben ons fantastisch geamuseerd.we hadden een heel goede dj en zeker niet duur.grtjes
Andere Reacties: 1 11-5-2009 13:15:50

angie
nieuw nieuw nieuw
beste het heb een splinternieuw trouw/avond jurk te koop oma wou me verassen maar helaas heb ik mijn kleed al het is van parijs een france maat 40 mot je echt passen bust is speciaal rood en lange rok doe een dob en je mag het hebben want na over leg...
Andere Reacties: 0 11-5-2009 13:11:54

ellen
tafelschikking
hey bruidjes, ik heb jullie hulp nodig. Ik ga zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen wat we van plan zijn. Ons huwelijk kadert in het thema reizen (menu's,uitnodigingen, survivalkit als cadeau voor gasten, ...)nu is het ook zo dat wij vliegtickets ...
Andere Reacties: 4 11-5-2009 13:11:33

ellen
noodkit huwelijksdag
hey, ff checken. ik ga een noodkit meenemen voor op onze huwelijksdag.tot nu toe zit dit erin... heb het gevoel dat ik vanalles vergeten ben. PijnstillersZakdoekjesTandenborstel+ tandpasta PleistersDeodorantparfumMake-uppaspoortveiligheidsspeldeniets...
Andere Reacties: 6 11-5-2009 13:02:24

annen mark
pfff
HeyIk wil hier ook efkes mijn hart luchten, zie het eigenlijk efkes niet meer zitten... Vrijdag 3 slechte berichten gekregen: kostuum van mijn verloofde kan niet gemaakt worden, stof uitgeput. Kerk: neit zeker of we eigen liedjes v cd moeten laten af...
Andere Reacties: 10 11-5-2009 11:43:46

Cynthia
lasposa outlet
Hallo,Heeft er iemand ervaring met deze winkel. Lasposa outlet. Cynthia30/04/2010
Andere Reacties: 2 11-5-2009 9:18:43

Carolina
zijn er ex-bruidjes die hun tiara verkopen?
Hey, eerst was ik niet van plan om een tiara te dragen maar ben eigenlijk van gedachte veranderd. Maar waar vind je dit? Bij veritas heb ik niet veel gevonden en die van swarovski zijn nogal duur. Op internet staan er ook wel maar zijn die webwink...
Andere Reacties: 6 10-5-2009 23:38:44

angie
splinternieuw oma wou me verassen
beste het heb een splinternieuw trouw/avond jurk te koop oma wou me verassen maar helaas heb ik mijn kleed al het is van parijs een france maat 40 mot je echt passen bust is speciaal rood en lange rok doe een dob en je mag het hebben want na over leg...
Andere Reacties: 5 10-5-2009 23:35:03

annelies
ijsjes na viering?
Zijn er nog mensen die na de kerkdienst wat aanbieden?Ik had graag geweten wat.Wij denken momenteel aan ijsjes, maar hadden ook graag eens geweten hoe de prijzen bij jullie zijn.Betaal je per ijsje of per doos?
Andere Reacties: 6 10-5-2009 21:52:12

annelies
ijsjes na viering?
Zijn er nog mensen die na de kerkdienst wat aanbieden?Ik had graag geweten wat.Wij denken momenteel aan ijsjes, maar hadden ook graag eens geweten hoe de prijzen bij jullie zijn.Betaal je per ijsje of per doos?
Andere Reacties: 0 10-5-2009 21:52:03

annelies
ijsjes na viering?
Andere Reacties: 0 10-5-2009 21:51:55

Cindy
Getrouwd op 9 mei 2009
Hallo,Gisteren was het onze grote dag. En het is een superdag geworden. Mijn vriend is met onze kindjes bij zijn ouders gaan slapen, en ik bracht mijn laatste nacht als ongehuwde vrouw bij mijn ouders. Na een eigenlijk rare nacht, op tijd opgestaan e...
Andere Reacties: 4 10-5-2009 21:31:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...