Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Wendy
schoenen gekocht bij van loock
Hallo, ik heb vrijdag mijn bruidsschoenen bij van loock in zandhoven gekocht, en ze zijn prachtig! Nu maar hopen dat ze heel de dag goed blijven zitten. Mijn mama heeft er ook al haar suite schoenen gekocht. Ze hebben echt veel keuze, je moet wel in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-3-2007 9:08:37

Tania
dank u juwelier zwitserland!
Hallo iedereen,Na mijn laatste beklag heb ik vandaag eindelijk mijn ring, juist en in de goeie maat! Dus bij deze, dank u juwelier zwitserland, ondanks de vergissing en vertraging! En ik moet zeggen, het voelt goed, die verlovingsring!Groetjes aan ie...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-3-2007 19:09:49

Evelyn
originele trouwringen
Hallo, Wij zijn op zoek naar originele trouwringen. Wij vinden onze keuze niet echt terug bij de gewone juweliers. Kent er iemand een goeie ontwerper met originele trouwringen?groetenEvelyn
Kledij - Accessoires Reacties: 19 2-3-2007 12:16:59

Inez Boexstaens
Trouwringen
Hallo allemaal,Heeft er iemand een leuk adres regio mechelen, heist op den berg (eignelijk provincie antwerpen), waar je leuke trouwringen kan kiezen... Ik weet echt niet waar ik zou beginnen...Thanx!!groetjes, Inez
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-2-2007 15:12:01

Joke
Trouwringen
Hallo,Wij zouden graag witgouden trouwringen kopen, maar hebben gehoord dat deze kunnen verkleuren. Klopt dit?Alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 15 27-2-2007 14:33:33

Els
Rainbow schoenen
Hallo,Weet er iemand de prijs van Rainbow bruidschoenen? Heb gezien dat je deze bij Couture Ann in Aalst kan kopen, maar wat is ongeveer de prijsklasse?Alvast bedankt voor de info!Els 31/08/07
Kledij - Accessoires Reacties: 3 27-2-2007 14:11:26

liesje
tiara's, kroontjes
hallo iedereen ik ben op zoek naar een mooie tiara of kroontje kan mij iemand helpen met een site of iemand die eentje geeft die het wegdoet? dank u groetjes liesje
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-2-2007 13:23:00

Caroline
lingerie en Le Chapeau
hallo, even wat frustraties mbt Le Chapeau in Antwerpen luchten. Ik ben daar op zoek gegaan naar bruidslingerie omdat ze mij mailden dat ze de ganse collectie van Poirier hadden... ik daarnaar toe... ja, de ganse collectie, in een catalogus! Fin, ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 26-2-2007 17:18:52

Katrien
Verkeerde schoenen gekocht
Hey iedereen ik heb vorig jaren schoenen gezien van rainbow en ik wou ze direct kopen want het was volledig mijn goesting. Nu eigenlijk was dit wat te vroeg (anderhalfjaar op voorhand) dus heb ik gewacht tot nu om ze te kopen. Ik ging eens op de webs...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-2-2007 0:22:36

pascale
hallo
Hallo,Weet er iemand waar ik de site kan vinden waar je alles kan kopen?Ik weet alleen dat iets met dres jil of zoiets is.Groeten van Skally
Kledij - Accessoires Reacties: 2 24-2-2007 23:20:20

evy
juweel
hoi,Ik heb een jurk van Ian Stuart(frangipani) en weet niet goed wat voor juweel ik daar kan op dragen is er misschien iemand die weet waar je speciale juwelen kunt kopen??vele groetjes en alvast bedankt voor de reactieevy
Kledij - Accessoires Reacties: 5 24-2-2007 19:55:19

Mieke
rainbow schoenen
he, ik zou graag schoenen van rainbow kopen, maar weet er iemand waar ik ze kan vinden?ik ben van vlaams-brabant, maar ik wil er wel gerust een eindje voor rijden.groetjes Mieke28-07-07
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-2-2007 15:22:19

klara
sluiers...waar?
Hoi iedereen,ik ben er zeker van dat ik een sluier wil maar ik denk dat ik deze niet ga vinden in de winkel waar ik kleed heb gehaald.Kunnen jullie me helpen?Merciekes en dikke kussen
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-2-2007 13:32:54

Katrin
bruidslingerie
Hallo, heeft er iemand ervaring met de bruidslingerie van poirier - penrose?Ik had hier iets van besteld en het trekt echt op niets!Welk merk kennen jullie nog?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-2-2007 8:13:29

Ilse
Trouwschoenen + locatie
Hallo Bruidjes,Ik heb 2 vraagjes:- Kent er iemand een leuke winkel waar je voor een redelijke prijs trouwschoenen kan kopen (liefst in West-Vlaanderen)?- Wij zijn nog op zoek naar een leuke en originele locatie voor onze huwelijksfoto's, regio Roesel...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 15-2-2007 8:40:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...