Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
...
Volgende
Laatste
sara
mode show bruidsjurk
Yes Yes mijn droom jurk gevonden en dit allemaal dankzei de deskundige hulp van de zaak MODE SHOW in geraardsbergen !!! De ontvangst was subliem vriendelijk verzorgt en in een ontspannen sfeer , zonder opdringerig gevoel te hebben . De dames en ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-11-2011 12:21:32
Tamara
trouwjurk gevonden !!
Ik heb mijn kleedje gevonden, vorige week gaan passen en mijn keuze gevonden!! Het duurt alleen nog zolang voor ik nog eens mag gaan, pas begin april heb ik mijn volgende afspraak en half mei trouwen we al. Het lijkt mij zo'n korte periode. Eigenlijk...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
18-11-2011 21:41:19
benita
Ervaring Pierre Yvess Aalst.
Dag toekomstige bruidjes! Als ik dat hier zo lees op het forum zijn er veel toekomstige bruidjes, die een slechte ervaring gehad hebben bij PY, ik daarin tegen kan alleen maar lof over deze zaak spreken, had een zeer lieve en super geduldige verkoops...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
18-11-2011 21:28:52
Hanne
Bruidslingerie
Hoi bruidjes, Ik zit met een vraagje, zijn er naast Poirier nog andere merken die specifieke bruidslingerie hebben? Of kan je in een gewone lingeriezaak ook terecht voor dieper uitgesneden bh's enzo? En kan je Poirier echt enkel maar in de bruidsza...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
18-11-2011 14:32:44
Jozefien
Te koop: NIEUW trouwkleed Pronovias Mallorca
Hallo, Ik verkoop mijn trouwjurk maat 36-38. Het is een Pronovias type Mallorca De jurk is niet aangepast dus volledig nieuw Nieuwprijs 1300euro nu te koop voor 500 euro... Indien interesse: 0478/21.83.72 Jozefien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
18-11-2011 12:29:36
Daisy
Farah-Love
Hallo trouwertjes. Heeft er iemand al ervaring met Farah Love, de winkel met bruidskleding? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
17-11-2011 20:17:47
Veronique
Panikeer ik te snel
He voorbereidertjes, ik had graag jullie mening of ik te snel panikeer en wat ik eventueel kan doen. Ruim op voorhand had ik afgesproken met mijn getuige dat zij me de dag van het huwelijk zou aankleden (is een kleed dat ik niet alleen kan aandoen)....
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
17-11-2011 13:38:53
rita
59 jaar ,mijn grote dag
Graag zou ik weten waar ik ergens gepaste kledij kan vinden voor een maatje meer.Geen echte trouwjurk ,maar een feestelijke tenue .
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
17-11-2011 11:31:10
sofie
tweedehands trouwjurk
Hoi, Ik ben op zoek naar mensen die me tips kunnen geven omtrent het doorverkopen van mijn trouwjurk. Het is een prachtige op maat gemaakte jurk, maar ik hoop slechts éénmaal te trouwen en zou ze heel graag doorverkopen. Het is een 2-delige...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
16-11-2011 19:16:12
Astrid
Found THE dress :-D
Ohhh ik ben zo blij! Heb het perfecte kleedje gevonden vandaag in JPC antwerpen:-D. Het is een kleedje van Nicole Colet geworden en ik ben er echt verliefd op! De mensen van JPC hebben ons allemaal heel goed geholpen en Vicky ( het meisje dat mij hi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
16-11-2011 19:01:24
Annelies
Tip: bruidsmode Hasselt
Hallo iedereen, Dagelijks passeer ik de nieuwe winkel "Bruidsmode Hasselt", uiteraard in Hasselt . Er is nu een actie in de maand november met 10% korting. Ook dit weekend (18, 19 en 20 november zijn er opendeurdagen). Misschien mooi meegenom...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
16-11-2011 8:16:18
glanzend
prijsklasse bruidsjurk mathyro
ben benieuwd naar de prijs van dit kleed (zie link hieronder) aangezien er nooit prijzen bij staan, ben ik benieuwd of er bruidjes in spe dit kleed al gezien hebben en mij ongeveer een idee kunnen geven van prijsklasse. http://www.bruidsbeurzen.n...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
15-11-2011 22:52:01
Kim
Beetje vervelend gevoel...
Hallo medebruidjes. Ik heb men jurk begin september gekocht en ben er helemaal gek van! Ondertussen ben ik al wat kilootjes bijgekomen en de foto's van men jurk waren mislukt (net die dag ging de camera stuk). Nu belde ik om een afspraak maken om...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
15-11-2011 22:41:28
Lauren
Kleed zelf ontwerpen
Zijn hier bruidjes die hun kleed zelf hebben laten ontwerpen? Waar ben je daarvoor geweest? Hoeveel heb je uiteindelijk betaald?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
15-11-2011 17:59:00
Lauren
Op zoek naar een kleed uit de 2010 collectie van La Sposa
Ik heb online een prachtig kleed gevonden uit de 2010 collectie van La Sposa dat ik heel graag zou willen hebben. Is het mogelijk om oudere modelletjes te vinden in België? De bruidswinkels die La Sposa verkopen hebben vaak de nieuwste collectie...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
15-11-2011 15:18:32
Eerste
Vorige
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
FOTO Nathalie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info