Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Annelies
schoenen linea raffaelli?
Hallo medebruidjes, Ik heb hele mooie schoenen van Linea Raffaelli aangehad bij de zoektocht naar mijn trouwkleed. Ze zaten heel goed maar vond dat de schoenen wel snel kreukten. Ik had dit al van mijn buurvrouw gehoord maar zou even jullie mening w...
Voorbereiding Reacties: 7 26-6-2013 22:52:37

nikky
Getuige???
wij hebben elk twee getuige  wat als er van die vier personen dan 1 iemand niet komt ? 
Voorbereiding Reacties: 18 26-6-2013 14:15:30

Ellen
Rode loper te koop
Rode loper te koop, Regio Gent http://nl.kapaza.be/vi/74936784.htm?ca=8_s Stuur me gerust een pm met je vragen.
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2013 13:59:59

Niki
Datum staat vast... spannend!
Dag iedereen! Ik heb 2 weken terug mijn stoute schoenen aangetrokken en mijn vriend zelf ten huwelijk gevraagd in Aruba... het antwoord was een enthousiaste "ja" :-) Niet traditioneel... maar wij zijn dan ook helemaal geen traditioneel koppel, ...
Voorbereiding Reacties: 16 26-6-2013 10:09:47

Lies
Vandaag wettelijk huwelijk...
En het zonnetje schijnt ! :) Toch al beter weer dan wat ze voor zaterdag geven :( We gaan ervan genieten en er een goeien op drinken samen met onze getuigen, ouders en broers & zussen. Maar eerst nog haar & make-up laten doen :) Verwenne...
Voorbereiding Reacties: 14 26-6-2013 8:40:15

Nathalie
Frustratie!!!
Gisteren nog zo gelukkig aan het aftellen, sedert gisterenavond enorm veel frustraties, heb er soms geen zin meer in. Wij zijn gisteren naar de zaal geweest om tafelschikking in orde te brengen, alles ok. Had gisteren ook naar de gezinsleden het d...
Voorbereiding Reacties: 7 26-6-2013 7:46:40

Charlotte
Morgen 2e pas trouwkleed
Hey, Morgen mag ik gaan voor de 2de pas van mijn trouwkleed, spannend!! We gaan terwijl ook eens kijken voor accessoires voor mijn kapsel. Ondertussen ook het leuke bericht gekregen dat, vroeger dan verwacht, onze bestelling om de bedankjes te maken...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2013 21:49:21

Sofie
Diadeem/tiara?
Dames, weet iemand waar ze in omgeving Turnhout (of eventueel Antwerpen) wat keuze hebben aan diademen/tiara's? Ik wou er vandaag eentje uitkiezen in Cermo, waar ik mijn kleed gekocht heb, maar omdat die winkel eind augustus gaat verhuizen naar Zoe...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2013 14:09:41

Nathalie
nog 11 dagen
Amai, amai, het gaat echt razendsnel, nog maar 11 dagen niet meer! En wij zijn begonnen aan iets van meer dan 600 dagen... Wij hadden gevraagd om voor 6 juni te verwittigen, maar kregen nu net nog bevestigingen binnen. Wel leuk, maar versta toch ni...
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2013 13:39:54

Eppie
Sixpence
Zijn er bruidjes die meedoen met het rijmpje "something old, something new, something borrowed, something blue and a silver sixpence in her shoe"? Zo ja, waar hebben jullie de sixpence gevonden?
Voorbereiding Reacties: 10 25-6-2013 13:25:25

Sofie
Eerste pas gehad, wauw!
Vandaag m'n eerste pas gehad (ook meteen de laatste, normaal gezien) :) Wat een superleuk gevoel! Ik ging eigenlijk eens kijken voor een beha en juwelen, maar aangezien mijn jurk al binnen was, heb ik alles meteen samen gepast, en hebben ze ze maar ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-6-2013 12:34:16

Dorien
Something old, new,...
Hallo allemaal, Mijn vriendinnen willen voor de something old, new,... zorgen. Van 1 van hen krijg ik een kousenband (something blue). We waren van plan om met de andere dingen een armband te laten maken *1 van hen had parels in haar bruidsboeket, ...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2013 12:19:35

tinne
79 dagen Aaargh...
Hallo allemaal, ik zie net dat onze teller op 79 dagen staat en ik begin te trillen als een rietje. Had het gevoel dat de tijd traag ging, tot nu dan :-) De belangrijkste zaken zijn wel gedaan, denk ik :-). Donderdag zijn mijn kleine kaartjes voor de...
Voorbereiding Reacties: 1 25-6-2013 12:03:07

Kirsten
Tafelnamen & naamkaartjes
Hallo, Ik zit een beetje met mijn handen in het haar betreffende tafelnamen en de wijze van naamkaartjes. We hebben niet echt een thema dus we weten ook niet goed of we speciaal een thema moeten gaan vinden om voor de tafelnamen te gaan gebruiken. ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-6-2013 11:52:45

Sarra
Dansvloer in het midden van de tafels of niet?
Dag bruidjes, Wat denken jullie, is het best om een dansvloer in het midden van de tafels te hebben of er beter naast? Langs de ene kant denk ik, als deze in het midden van de tafels is, geeft dit miss al een drempel voor sommigen om te dansen (omda...
Voorbereiding Reacties: 14 25-6-2013 0:26:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...