Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
Drukkerij gezocht regio Limburg (Genk en omgeving)
Hallo allemaal, Kent iemand een budgetvriendelijke drukkerij in de regio Genk (Limburg). Ik zou niet weten hoe ik hieraan moet beginnen. Kan je daar gewoon je uitnodiging binnenbrengen? Alvast Bedankt! mvg Tine
Uitnodigingen Reacties: 1 16-11-2015 9:51:56

nathalie
feestzaal oost-vlaanderen
hallo,wij zijn op zoek naar feestzaal voor ons huwelijk, niet te veraf van Merelbeke.iemand positieve of negatieve ervaringen met de volgende zalen : groenhof te mellegeuzenhof te wetterenhof ten bosse heusdenrenardeau destelbergenbraemhof gentbrugg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-11-2015 9:49:52

fabienne
feestzaal
hallo wie kan mij helpen ik zoek een feestzaal,met traiteur en dj  en de buurt van ham,tessenderlo,heppen,mol, geel mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 14-11-2015 23:34:57

Amaryllis
Stadhuis Antwerpen
Hallo iedereen, Wie heeft er recent ervaring gehad met het stadhuis in Antwerpen? Kan je tegenwoordig het uur kiezen waarop je wil trouwen? Een paar jaar geleden moest je precies aansluiten op de vorige, maar dat is nu misschien al anders? En wat is...
Voorbereiding Reacties: 2 14-11-2015 20:09:13

Annelies
Mail na huwelijk gekregen
Hallo allemaal! Hier een mailtje dat ik van een koppel gekregen heb na hun huwelijk. Hiervoor doen we het Het voelt echt supergoed om dit te mogen lezen  Hallo Annelies, bedankt voor je mailtje en je inzet op onze mooiste dag. Wij geniete...
Voorbereiding Reacties: 1 14-11-2015 15:36:42

Eline
(Hobby/amateur)fotograaf gezocht
Hallo iedereen Wij trouwen op 8 juli 2016 en zijn nog op zoek naar een goedkope fotograaf! Het huwelijk wordt voltrokken in Evergem en het feest gaat door in Merendree, beiden Oost-Vlaanderen. Graag hadden wij max. € 500 hiervoor uitgetrokk...
Fotografie Reacties: 9 14-11-2015 12:06:50

Sofie
Trouwdecoratie gezocht
Hallo iedereen, Wij trouwen in september en ons thema is jaren '20-'30. Ik ben ondertussen volop op zoek naar gepaste decoratie die in deze stijl past. Vooral goudkleurige, kitsche accessoires met blinkende diamantjes etc. Ben onder andere op z...
Ideeën Reacties: 1 14-11-2015 11:29:49

Melissa
Wat doen met de gasten terwijl wij foto's nemen
Hallo iedereen Wij trouwen in het stadhuis om 11u daarna gaan we enkele foto's nemen in het stad en gaan dan door naar de feestzaal waar een kleine receptie en broodjes zullen zijn. Daarna vertrekken wij op fotoshoot. Hebben jullie enig idee wat de ...
Voorbereiding Reacties: 1 14-11-2015 10:51:41

romina
Locatie gezocht voor ons trouwfeest West Vlaanderen.
Wij zijn verloofd en trouwen in mei 2017. Graag zou ik eens horen of er aanraders zijn van zalen voor ons trouwfeest. Regio Diksmuide/kust, graag een betaalbare maar charmante plaats. Shoot!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-11-2015 11:41:10

Annelies
binnenlocatie fotoshoot
Hey bruidjes, Nog 15 dagen op de teller spannend!!! We zijn echter nog opzoek naar een binnenlocatie voor onze foto's. Ons origineel plan is om foto's te trekken in doel maar ze geven nu toch precies vrij veel regen tegen onze datum en dus toch ma...
Fotografie Reacties: 2 12-11-2015 20:37:55

carmen
bruidstaart
Hallo.enkele jaren geleden stond ik op het punt om te trouwen.maar door omstandigheden is dat toen niet doorgegaan. Ik had hier toen iemand leren kennen van heusdenzolder die na haar uren bruidstaarten creëerde..ik ben haar gegevens helaas kwij...
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2015 16:25:09

Saar
Solden suitekledij
Iemand een idee of er in januari solden zouden zijn op suitekledij? Mijn schoonzus trouwt in september en ik ben op zoek naar een mooie jurk voor een redelijke prijs.
Kledij - Suite Reacties: 2 12-11-2015 15:46:49

Stefanie
binnenlocatie foto's
hallo liefste bruidjes en fotografen, ik zoek wat tips over mooie binnenlocatie's voor foto's. Ik heb al twee prachtige opties voor buiten. Wij trouwen begin mei, en hopen dus op mooi weer, maar aangezien we hier in België zijn, is een bac...
Fotografie Reacties: 1 12-11-2015 15:46:05

Cedric
Fotograaf, toch even belangrijk om te melden :)
"Sorry voor de vele vragen" is een opmerking die ik, als fotograaf, zéér vaak te horen krijg. Lieve bruidjes, laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn: er zijn nooit teveel vragen en er zijn ook vooral geen domme vragen. Een huwel...
Fotografie Reacties: 2 12-11-2015 15:11:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...