Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

ellen
@jessica uvv
Brusselsestraat 783000 Leuventel. 016/23.56.35fax 016/20.75.47cmd.leuven@uvv.behey jessica, gewoon eens naar hen bellen. dat is de hoofdzetel in vlaams brabant. zij kunnen je meer uitleg geven en een mentor toewijzen aan jullie. veel succes , groetje...
Andere Reacties: 1 9-5-2009 8:55:52

cien
vandaag is de dag!
joepijoepi het is zoverzit nu bij de kapper maar moest toch nog heel even op het forum komen:)later uitgebreid verslag:)groetjes aan alle bruidjes van vandaag en natuurlijk ook de rest:)
Andere Reacties: 3 9-5-2009 8:32:49

Valérie
aantal misboekjes
hey iedereen,hoeveel misboekjes voorzien jullie ongeveer?wij zullen 100 mensen op het avonfeest hebben en 100 op de receptie. kan niet echt een inschatting maken.bedankt,Valérie 08-08-09
Andere Reacties: 3 8-5-2009 21:32:12

Liesbeth
misboekje maken
Hallo,Ik wil graag mijn misboekje maken op een A4 blad en dan in 2 plooien. Hoe moet ik dat maken, dat de pagina volgorde uitkomt?Wie kan mij helpen?dank u
Andere Reacties: 4 8-5-2009 21:27:27

Valérie
huwelijkslijst op uitnodiging
hey bruidjes.het gebeurt mss niet vaak meer maar wij hebben nog een echte huwelijkslijst. hoe zetten jullie dat origineel op de uitnodiging?alvast bedankt,Valérie
Andere Reacties: 3 8-5-2009 18:16:32

vanessa
kleedje gaan ophalen
heyheykben deze namiddag mijn kleedje mogen gaan ophalen, ben zo gelukkig ;) kwou het hier ook even verkondigen!'t zit als gegoten, we hebben het bij m'n ouders gehangen en heb het thuis nog even aangedaan om aan papa en oma te tonen, ze vonden het o...
Andere Reacties: 4 8-5-2009 18:12:08

Wendy
kerkelijke trouw - gemeentehuis
Wat zijn zo de uren dat er getrouwd wordt? Ik moet de kerk gaan vastleggen en heb niet echt een idee...Of moeten we de kerk afstemmen op ons uur bij het gemeentehuis? Maar dat weet je toch maar pas zes maanden op voorhand of ben ik mis?Thx!
Andere Reacties: 4 8-5-2009 15:12:02

Marissa
verkiezingen
Hallo,zijn er nog 6 juni bruidjes die de dag na hun huwelijk moeten gaan stemmen?Mischien een domme vraag, maar mag je er niet voor vrijgesteld worden?Groetjes Marissa06/06/09
Andere Reacties: 6 8-5-2009 13:41:38

magali
help...op zoek naar webadres!
hallo,kan iemand mij helpen aan het webadres van iemand die zelf juwelen maakt, het heeft hier al op de site gestaan, maar vind het nergens terug...je kan zelf kiezen hoe en wat en ze maakt het dan volgen je wens, het is een nederlandse mevr. en ik h...
Andere Reacties: 5 8-5-2009 12:23:19

Wendy
Kapsel
Heeft iemand ideeën voor een kapsel met tiara?xxx
Andere Reacties: 2 8-5-2009 12:08:26

sarah
recente ervaringen met D'Hulhaege Deinze
Hallo,ik vind weinig informatie omtrent deze zaal, hoewel ze er op de website veelbelovend uitziet... iemand ervaringen??bedankt!Sarah
Andere Reacties: 2 8-5-2009 11:31:04

Sabrina
Idee bedankjes, thema Italië
Hoi medebruid(egommet)jes!Ons huwelijk deze zomer zal baden in een Italiaanse dolce vita-sfeer.We hadden daarom graag de bedankjes voor de gasten ook in deze lijn doorgetrokken.Wie heeft 'Italiaanse' (en betaalbare) geschenkideetjes?Mercikes voor al ...
Andere Reacties: 4 7-5-2009 20:14:36

jessie
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hallo iedereen, ik zit even met een vraagje. Wij trouwen op 10 juli voor de wet, 3 weken later voor de kerk in het buitenland en pas eind augustus geven we een feest voor familie en vrienden.Wanneer zouden we de uitnodigingen versturen? Ik dacht begi...
Andere Reacties: 6 7-5-2009 19:51:29

Sophie
bruidskindje
Hallo iedereen,volgende week zaterdag is het onze grote dag! Nu heb ik nog een paar creatieve geesten nodig die mij goeie ideetjes kunnen geven. Het zit namelijk zo: mijn neefje is ons bruidskindje, hij is nu bijna 2 jaar.Maar ik zoek een origineel i...
Andere Reacties: 4 7-5-2009 18:11:07

ellen
nog 58 dagen
hey bruidjes, bij ons nog 58 dagen te gaan... weet echt niet wat me overkomt want heb dus precies echt geen zenuwen... heel raar. morgen gaan we nog wat inkopen doen om dan wat dingen op punt nog te zetten. nadien bestook ik jullie nog wel eens met e...
Andere Reacties: 3 7-5-2009 16:51:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...