Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

frida
Gewoon leuk!!!!!
Vandaag zijn wij 500 dagen getrouwd!! Met weemoed denk ik soms terug aan onze grote dag.   Nog veel plezier met de voorbereidingen.   Groetjes frida
Ideeën Reacties: 5 21-6-2011 8:03:54

fred
Trouwringen tattoo
Hallo iedereen,   in de krant van 20 juni staat een artikel over een koppel waarbij de man tijdens de huwelijksceremonie zijn huwelijksring laat tatoeëren. De man had tot op deze dag nog geen enkele tattoo maar zag zo'n tattoo-ring wel zi...
Ideeën Reacties: 4 20-6-2011 14:04:59

Sonja
Website maken
Ik zie dat sommige mensen hier een website hebben, kan iemand me helpen door te zeggen hoe ik hieraan kan beginnen.   Bedankt iedereen   Sonja x 
Ideeën Reacties: 10 20-6-2011 13:40:17

Erent
Super origineel trouwidee!
Hallo beste trouwertjes in spé,    Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen,...
Ideeën Reacties: 2 19-6-2011 23:33:31

Sonja
Bedankjes in de feestzaal
Hey lieve bruidjes,   ik heb vandaag mijn bedankjes afgewerkt en stel me de vrag wanneer deze eigenlijk in de feestzaal gezet worden. Ik heb voor de mannen en de vrouwen iets apart en die voor de mannen staan in een houten koffer ( van doopsuike...
Ideeën Reacties: 6 19-6-2011 21:56:24

Katrien
Gedichtje om te graveren
Beste medebruidjes   Als bedanking voor de ouders zouden wij graag een windlicht geven waar er in het glas "iets" gegraveerd staat. (Ik vond een windlicht iets leuker dan een kaars omdat ze hierin steeds een nieuw kaarsje kunnen zetten en het ni...
Ideeën Reacties: 2 19-6-2011 20:58:06

dorien
palmboom
moest er hier iemand ergens een winkeltje weten om een palmboom (in plastic) te kopen of te huren ... altijd welkom! heb net wat op internet gekeken en op  carnavalsland.nl kan je wel wat kopen blijkt mij ... heb al een leuke palmboom gezien. ...
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 20:32:02

Nancy
wensboom
Heeft iemand een idee welke boom ik het best neem voor een wensboom, of eventueel een ander alternatief voor een gastenboek    
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 19:20:10

ann
leuke tekstje?
Dag Bruidjes,   Ik ben opzoek naar een leuk tekstje dat ik kan zetten naast een fototoestel. We hebben een gastenboek met daarbij een fototoestel en de gasten mogen een foto trekken en die ineens inkleven in de gastenboek, maar ik wil daar gr...
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 19:18:17

nele
Speech en alvast bedankt voor jullie enthousiasme
Hallo iedereen!!! Ik wil allereest zeggen dat ik het een fantastisch forum vind en ik al heel veel hulp van jullie gekregen heb (misschien zonder dat jullie dat zelf beseffen). Ik vind het ook super om te horen dat iedereen hier heel enthousiast is ...
Ideeën Reacties: 3 19-6-2011 17:02:22

Brenda
zijn deze niet gewèldig ?
  was ivm iets heel anders aan het googelen en kwam op deze ongelooflijk cute cake pops. Fijn ideetje om aan het dessertenbuffet toe te voegen !    http://www.google.be/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-og20yS0pL-Q/TWEFpHmT1...
Ideeën Reacties: 14 18-6-2011 22:27:37

Elien
Houdbaarheidsdatum pepermuntjes
Hallo,   Het is nog wel een tijdje voor we trouwen maar heb het ideale bedankingscadeau voor de avondgasten al gevonden, nl blikjes met pepermuntjes in.   Nu is mijn vraag hoe lang die pepermuntjes goed blijven, iemand een idee?  ...
Ideeën Reacties: 3 18-6-2011 19:47:10

an
Stemmen alstublieft Xx
Beste medebruidjes, willen jullie stemmen voor ons op www.demooistekeuken.be Daar klik je op "mooiste keuken" en op pagina 8 rechts boven vind je onze keuken. (Cormier - van heule) We kunnen 12500 euro winnen en dat zou wel heel goed van pas komen m...
Ideeën Reacties: 8 18-6-2011 12:58:41

Eszi
Vrijgezellenavond:niet al mijn vriendinnen vinden dit even leuk
Hallo,   Ik zit met een dilemma betreft mijn vrijgezellenavond. Deze zal doorgaan op de foute party wat dus wil zeggen foute kleding! Super leuk allemaal maar ik weet van enkele van mijn vriendinnen dat zij dit echt niet leuk vinden, maar ka...
Ideeën Reacties: 7 18-6-2011 12:26:48

Evelien
Vrijgezellen van mijn verloofde is bezig!
Mijn ventje zit momenteel al een aantal uur in de Ardennen voor zijn vrijgezellen! Ze zijn hem gisteren op zijn werk gaan ontvoeren (hij wist van niks hahaha! En naar het schijnt is hij toch twee keer ontsnapt... Typisch!) en zijn naar de Ardennen ...
Ideeën Reacties: 1 18-6-2011 11:22:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...