Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

karen
ouders op uitnodiging: hertrouwde weduwe
Dag allemaal, mijn toekomstige schoonmoeder is weduwe en vorig jaar hertrouwd. Weet iemand wat -volgends de etiquette- de correcte formulering op de uitnodiging is. Wordt de naam van haar eerste, overleden echtgenoot nog vermeld?alvast bedankt voor j...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-8-2006 13:29:55

Katleen
Drukkerij
Kan iemand ons helpen bij welke drukkerij we in de buurt van Gent terecht kunnen voor voorbeelden van huwelijksuitnodigingen ? Mogelijks houden we redelijk klassiek of toch eenvoudig.Alvast bedankt !Katleen
Uitnodigingen Reacties: 4 12-8-2006 22:27:28

Tineke
leuke ideetjes voor uitnodigingen
Hallo iedereen wij zijn op zoek naar leuke en originele uitnodigingen voor onze trouw. Kunnen jullie ons daar bij helpen? Stuur ze naar tinekevanvooren@hotmail.comVeel liefsTineke
Uitnodigingen Reacties: 1 12-8-2006 18:13:30

cathleen
zelf uitnodigingen maken
hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn vriendin heeft me voorgesteld om mijn uitnodigingen te ontwerpen omdat ze dat studeerd op school. Ik vind het zeer leuk dat ze dat wil doen maar ik vraag me af hoe je dat dan doet met de drukker... Kan je hem ...
Uitnodigingen Reacties: 3 12-8-2006 14:02:01

Karine
Aan Angelique en Veroniek
Beste Meisjes,jullie hadden gevraagd om de uitnodiging door te mailen, gelieve mij het e-mail adres te geven waar ik het naar mag mailen.Mijn eerste pasbeurt viel heel goed mee het was echt tof om het kleed nog eens te zien na bijna een jaar en vond ...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-8-2006 12:34:18

Sofie
Ideetjes voor uitnodigingen
Hallo iedereen, mijn eerste bezoek aan deze website. Wij trouwen op 23 mei 2007 (gemeentehuis). Op 26 mei 2007 houden we een ceremonie gevolgd door receptie en avondfeest (geen kerkelijk huwelijk) Momenteel volop bezig dus met de voorbereidingen. Fot...
Uitnodigingen Reacties: 11 1-8-2006 9:36:04

elke
unieke uitnodigingen
Hallo iedereenIk ben namelijk opzoek naar unieke ideeën voor uitnodigingen. Maar vind namelijk niet veel leuke zaken. Weet toevallig iemand iets leuks, moois en grappig.alvast bedankt elke
Uitnodigingen Reacties: 7 27-7-2006 11:32:00

ellen
collega's
Uiteindelijk, na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn collega's met partner uit te nodigen voor het avondfeest. Nu zijn de meeste met partner dus dat is gemakkelijk. Een drietal collega's zijn single, hoe pak je dat dan aan? schrijf je a...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-7-2006 21:26:31

Sarah
Prijs drukwerk - redelijk?
Hallo bruidjesdit is een prijsvoorstel van een drukker. Wij ontwerpen zelf onze kaarten omdat we ons goesting niet vinden tussen de standaardkaarten.Vinden jullie dit een redelijke prijs? Wat betalen jullie zo ongeveer?Prijs voor 80 trouwkaartenForma...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-7-2006 16:43:44

Silvie
De pastoor uitnodigen?
Hoi iedereen.Wij trouwen op vijdag 27 oktober.We trouwen die dag zowel voor de wet, als voor de kerk.Nu heb ik over dat laatste een vraagje.Wordt de pastoor gevraagd op het feest? (op de receptie ofzo)(Ik neem aan van wel?...)En hoe vraag je hem dat?...
Uitnodigingen Reacties: 20 20-7-2006 19:41:34

Kaatje
ZELF UITNODIGING MAKEN
HALLOwij willen zelf onze kaarten maken maar het ontbreekt me aan inspiratie.weet iemand raad? alles is welkom, voorbeelden, website links, titels van boeken,...alle "traditionele" kaarten die ik tot nu toe gezien heb liggen ons echt niet,....
Uitnodigingen Reacties: 8 14-7-2006 21:14:29

Vicky
Uitnodigingen af!!!
HeyOnze uitnodigingen zijn af!!! Ik was in april begonnen omdat ik dacht dat tegen dat ik ze zou versturen ze dan allemaal zouden klaarliggen. Maar ik ben nu pas klaar, dus zal ze ook al meteen moeten versturen.Ik heb ze helemaal zelf gemaakt en be...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-7-2006 17:54:07

Katrien
aanspreking uitnodiging
Ik weet wat ik op de uitnodigingen ga schrijven voor koppels die samenwonen of getrouwd zijn, maar wat zeg je voor een uitnodiging die gericht is aan een koppeltje die beiden nog thuis wonen?Ik kan toch moeilijk schrijven: de heer en mevrouw Jansens ...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-7-2006 13:41:33

Katrien
bevestiging uitnodiging
Welk zinnetje gebruiken jullie op de uitnodiging om de mensen te vragen te bevestigen als ze naar het feest komen EN te verwittigen als ze niet komen (ik doe het liever zo, in alle gevallen iets laten weten, niet enkel als ze niet kunnen komen).groet...
Uitnodigingen Reacties: 4 3-7-2006 13:21:53

Katleen
Kalligrafie - uitnodigingen
Hallo, we denken eraan om op onze uitnodigingen teksten in kalligrafie te zetten (bv. onze 2 namen of een gedicht). Heeft hier iemand ervaring mee of een contactadres van iemand tot wie we ons daarvoor kunnen richten ? Wijzelf zijn van de omgeving va...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-6-2006 19:18:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info