Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kelly
Stresssss
Ho nu heb ik van daag telefoon gekregen dat mijn kapster niet kan komen is met spoet geopereerd .kan gebeuren natuurlijk .maar nu kan ik op nieuw beginnen morgen dan gaan hooren of ik nog bij en andere kan gaan en is dit zo dan weer en proef pfffff ...
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2013 22:16:29

Debby
Tafelschikking
En we vinden het maar niet voor onze tafelnamen Wie helpt ons
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2013 21:59:51

Rebecca
Leuke spulletjes te koop!
Dag lieverds Nu onze grote dag achter de rug is, heb ik enkele leuke spulletjes te koop. Wie weet zit er iets leuks voor jullie bij?  http://shop.kapaza.be/snellywood
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2013 21:02:18

ma
ervaringen traiteur binst zemst laar of the catering company boortmeerbeek?
heeft er hier iemand ervaringen mee? we hebben bij beide offerte's aan gevraagd, de ene geeft ons een heel goed gevoel, is heel vriendelijk en heeft ons goed opgevangen en direct geholpen. de andere heb ik al een maand geleden offerte aan gevraagd, e...
Voorbereiding Reacties: 3 24-6-2013 17:21:08

Jirina
nog 4 dagen.....
Hey meiden, Hier al een drukke maand achter de rug. 8 juni een super gezellige vrijgezellen gehad ( paaldansen! sauna, eten en dansen) en zaterdag onze schieting en broekverbranding gehad! Tegen 5.3uur gingen de vrienden dan maar naar huis want de d...
Voorbereiding Reacties: 10 24-6-2013 13:46:57

margot
7-09-2013 obers & 1 afwasser
ik zoek obers ( 2 ongeveer ) & 1 afwasser :-) voor feestzaal in boutersem.. kent er iemand een bedrijf die zich daarbij bezig houdt? alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 1 24-6-2013 10:07:28

Kelly
Wat een vrijgezellen, wauw!!! (sorry lang verslag, want was véél te goed :-) )
Zaterdagmorgen, 22 juni, 8u30 …. Aanstaande kei zenuwachtig en wat ambetant aan het rondlopen, vlug de kids naar mijn schoonouders gebracht maar eenmaal terug thuis komt het eerste bevriend koppel al toe, en snel volgen zijn zus en vriend, een ...
Voorbereiding Reacties: 6 24-6-2013 9:45:04

Lies
Schieting!
Hey iedereen, Vrijdag onze schieting gehouden en het was super! Ik had nogal nare verhalen gehoord van mensen die handen, zicht en andere ledematen kwijt waren door dit spelletje te spelen maar als het op een nuchtere/verstandige manier gebeurt en j...
Voorbereiding Reacties: 4 23-6-2013 20:50:06

Melissa
Kwaad!
Het is een rare situatie Mijn schoonzus trouwt in oktober (ze hoorde van onze trouwplannen en ineens moest alles bij haar heel snel gaan, maar goed, we gunnen het haar) Nu hoor ik net van mijn schoonmoeder dat mijn zoon alleen maar welkom is voor ...
Voorbereiding Reacties: 19 23-6-2013 20:33:41

debora
Getuigen??
Hallo bruidjes, Wij hebben onze getuigen van in het begin gekozen. Dit zijn mijn broer en mijn verloofde haar zus geworden. Deze zullen ook als eerste peter en meter worden van ons eerste kindje. Toch wringt het een beetje dat onze beste vrienden n...
Voorbereiding Reacties: 16 23-6-2013 19:54:29

Lynn
Te koop - decoratie
Dames Onze prachtige dag zit erop, en dus verkoop ik onze decoratie: * 60 theelichthouders * frame voor tafelplan * taupe  kleurig kostuum voor 3-jarige : 3-delig+das+ hemd * donkergrijs kostuum voor 3-jarige : 3-delig+das+ hemd * vogelko...
Voorbereiding Reacties: 13 23-6-2013 17:32:30

Karen
Vrijgezellendag!
Hey dames Een kort verslagje van mijn perfecte vrijgezellendag gisteren :). 7 Vriendinnen stonden aan mijn deur om 10.30u. Ze waren voorzien van koffiekoeken, sandwichen, pistoleetjes ,beleg, eitjes, verse pannenkoeken, fruitsla en heel veel flesse...
Voorbereiding Reacties: 6 23-6-2013 17:04:13

evy
DIY fun
Wat doe je op zo'n regenachtige dag? Ik stelde mij deze vraag vanochtend en dan volledig aan het diy'en geslaan voor onze zaaldecoratie. Creatief met kurken. Er is nog wat werk aan de winkel, dus er mogen nog meer regenachtige zondgen komen :)
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2013 14:02:55

Debby
Tafelschikking
We zijn bezig met de tafel schikking We hebben twee kids Jasper en hanne en we zouden zo werken met bekende Jaspers en hanne's. Hoe pakken jullie dat juist aan zonder dat het echt een warboel is en dat ze veel moeten zoeken.
Voorbereiding Reacties: 4 23-6-2013 12:31:48

sara
mijn getuige... onze getuigen...
Hmm wat rare vraag, maar is het eigenlijk mijn getuige vragen of onze getuigen vragen. Mijn vriend kiest zijn zus en ik zou een goede vriendin kiezen. Maar vraag je dit als koppel aan de persoon. Of is de getuige, jouw individuele getuige? Alvast bed...
Voorbereiding Reacties: 11 23-6-2013 11:19:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...