Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lorena
Win een 2 daagse citytrip naar parijs met overnachting en een loveshoot!!!
Dames wie wilt valentijn in parijs vieren met een exclusieve loveshoot en 2 overnachtingen twv 600€!!!! Doe hier mee en misschien breng jij valentijn door met je geliefden in parijs!!!! http://www.arvenmayk.nl/giveaways/loveshoot-parijs/?lucky=555
Fotografie Reacties: 0 12-11-2015 15:10:05

cindy
Handgemaakte bewaardoos trouwkleed te koop
Zuurvrije bewaardoos voor een trouwkleed te koop. De afmetingen zijn 50 x 75 x 30cm. De reden dat ik de doos verkoop is omdat deze niet in mijn kleerkast past. Deze is dus ook nooit gebruikt geweest. Er zitten zuurvrije papieren bij om tussen de jurk...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-11-2015 13:00:30

kim
Taart art nouveau
Heeft er iem al een trouw gehad bij art nouveau? Zij maken namelijk de taart zelf en zou graag al een idee hebben ze lekker is maar ook of ze er mooi uitziet. Want het is toch wel een belangrijk onderdeel vind ik Groetjes kim
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-11-2015 11:17:02

martine
ervaring gevraagd
heeft er iemand ervaring met feestzaal  olympia beveren ?  hoe kan je contact opnemen met die mensen ?  is service goed en wat zijn zoal de prijzen ?  werken die met trateur ?  alvast bedankt voor info 
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-11-2015 20:14:56

stefanie
Photobooth
Zijn er hier bruidjes die ervaring hebben met de photobooth van Cedric Alexandr Photography? Is er een verschil tussen bovenstaande en bv. De Flitspaal? Qua kwaliteit, kaartjes die je krijgt, fotobooth zelf, accessoires,...? Alvast bedankt! Groetj...
Fotografie Reacties: 5 11-11-2015 19:40:00

Annelies
Alweer gerust gesteld vandaag
Hallo allemaal! Vandaag heb ik al een zeer leuk gesprek gehad met een koppeltje dat ik volgend jaar mag begeleiden op uw huwelijksdag  En ik heb vandaag weer de mooiste woorden gekregen die een koppel tijdens het eerste gesprek kunnen zeggen te...
Voorbereiding Reacties: 0 11-11-2015 13:11:04

Vansteenbrugge
Trouw & Trends Aartrijke
Nog tot 17u00 welkom op Trouw & Trends - AARTRIJKE.  Alle info & gratis tickets op WWW.TRENDYTROUWEN.BE 
Voorbereiding Reacties: 0 11-11-2015 12:04:39

Marleen
suite kledij te koop
twee suitekleden te koop  groen maat 40 bruine rok met oranje top maat 42
Kledij - Suite Reacties: 0 11-11-2015 10:08:01

Heidi
Misboekje: Trouw + Doop
Hallo iedereen! Is hier iemand dat al ervaring heeft gehad met een trouw + doop? Mijn verloofde en ik verwachten ons eerste kindje in April 2016, en in September 2016 zullen voor de kerk trouwen.  Ikzelf ben Belgische en mijn verloofde is van...
Religie Reacties: 0 11-11-2015 4:01:18

Nancy
Feestzaal in Laakdal/geel/Westerlo ?
Hoi iedereen,Wij trouwen in juni 2016 en zijn nog op zoek naar een leuke feestlocatie in de buurt van Laakdal/Geel/Westerlo/Tessenderlo... bij voorkeur wel een zaaltje vrij van traiteur gezien we willen werken met het "Foodtruck-princ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-11-2015 20:36:52

griet
Haar en make-up aan huis (regio Leuven)
Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die haar & make-up aan huis kan aanbieden. Zowel voor mezelf, als voor mijn mama en dochtertje van 7 (voor haar enkel het kapsel natuurlijk :-) Alle tips zijn welkom
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-11-2015 19:35:00

Emelie
Ervaring met catering Tastebox
Hallo iedereen,heeft er iemand ervaring met catering Tastebox uit Kraainem?Alvast hartelijk dank voor jullie antwoord! Groetjes,  
Voorbereiding Reacties: 0 10-11-2015 16:32:38

Dorien
Kapster
Hoi, Ik ben voor ons huwelijk op 17 september 2016 op zoek naar een kapster die aan huis komt in de omgeving van Lille. Kan iemand mij helpen met een adresje van iemand die mooie bruidskapsels kan maken. Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 10-11-2015 13:23:19

Marianne
Verkoop trouwjurk
Hallo,Ik verkoop mijn kanten trouwkleed (1 maal gedragen). Kleur : blauw - zonder mouwen maar met kort jasje - maat : 48 - aangekocht bij Le Chapeau te Antwerpen. Vraagprijs : € 700,00.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-11-2015 9:19:19

Tessa
Bruidsschoenen rainbow?
Iemand een idee waar je bruidsschoenen van Rainbow club kan kopen voor een iets goedkopere prijs? Vind ze nl nogal duur om 1x te dragen. tips steeds welkom. groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 9 9-11-2015 21:47:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...