Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Elien
Op zoek naar tekst die rijmt voor op de uitnodiging
Hallo,   Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar tekst die rijmt voor op de uitnodigingen te plaatsen.   Dit is wat ik al heb:                         ...
Ideeën Reacties: 7 17-6-2011 20:49:40

Lesley
Kent er iemand de alternatieve receptieboeken 'a book of wedding wishes'?
Hallo iedereen,   ik ben sinds deze week al eens op zoek gegaan naar een alternatief voor het gastenboek. Ik vond het idee van de wenskaartjes heel tof en zo stootte ik op een boek speciaal daarvoor voorzien: http://www.dantasimport.nl/book-of-w...
Ideeën Reacties: 4 17-6-2011 17:47:38

shana
graag wil ik jullie mening...
hoi bruidjes,   mijn ouders zijn gescheiden en kunnen absoluut niet met elkaar omgaan. in de eerste plaats was dit geen probleem omdat ik ze elk aan een ander tafel zou zetten maar nu belt iedereen van mijn mama haar familie af en blijft ze ...
Ideeën Reacties: 15 17-6-2011 16:27:27

Ina
originaliteit ten top...
graag had ik ideetjes opgedaan wat betreft een attentie voor de getuigen, ouders, grootouders, ... praktische informatie, originele ideetjes, interessante websites e.d. mogen altijd doorgegeven worden gelieve deze info wel door te spelen naar trouw1...
Ideeën Reacties: 1 17-6-2011 15:52:11

Patrizia
jullie mening graag :-)
hoi ik had net deze 'bruidspaarzaakjes' gevonde op het net en vond het meteen geweldig!! Wat denken jullie ervan?  Eerlijk jullie mening geven hé  http://www.trouwartikelen.nl/huwelijks-bedankjes-bruiloft-trouwen/trouwbedankjes-doosjes...
Ideeën Reacties: 11 17-6-2011 15:15:54

Griet
Foto bedankjes
Dag bruidjes,   Hier op het forum heb ik al veel ideetjes opgedaan voor bedankjes, waarvoor heel erg bedankt. Maar wie heeft hier effectief ook een foto van en ziet het zitten om hem even door te mailen. Op die manier kan ik het me allemaal bete...
Ideeën Reacties: 6 17-6-2011 13:59:18

Sharon
Gastenboek op receptie?
Hoi hoi,   Ik zou graag ons gastenboek ook al leggen op de receptie, zo kunnen zij er ook iets in schrijven. Wat denken jullie? Ik heb dat nog nooit ergens gezien, maar kan dat? Daarna nemen we het boek mee naar de zaal voor het avondfeest en ...
Ideeën Reacties: 11 17-6-2011 13:54:41

dorien
probleem met het benoemen van tafels
Dag bruidjes,   Ik ben nog opzoek naar iets leuks om de tafels te benoemen en waarop we het plaatsen. Eerst wilden we graag ballonen maar dit bleek verder toch geen goed idee. Dus nu zijn we opnieuw opzoek naar iets leuks en wat toch een b...
Ideeën Reacties: 5 16-6-2011 20:04:01

Manon
Activiteit tijdens misviering
Beste   Graag had ik jullie hulp bij deze hersenbreker: ik loop al een aantal dagen te piekeren over wat we kunnen doen om ons misviering iets 'levendiger' en persoonlijker te maken. Ik bedoel hiermee iets die de mensen in de kerk kunnen doe...
Ideeën Reacties: 0 16-6-2011 19:37:33

Miriam
Pergola te huur?
Weet er iemand waar we een pergola kunnen huren? En waar ze leuke decoratie hebben?   Alvast merci! :D 
Ideeën Reacties: 4 16-6-2011 11:57:22

Severine
zoekt Mini Cooper Miniatuur!!!
Wij zijn nog op zoek om ons thema op te vullen op de tafels, we zoeken nog (de échte) Mini Cooper in miniatuurversie. Enig idee waar ik deze nog kan vinden? Regio roeselare of waregem?
Ideeën Reacties: 6 15-6-2011 21:25:10

Stefanie
bijna 1 jaar getrouwd
Hallo,  wij zijn op 14 augustus 1 jaar getrouwd hoe vieren jullie dat? 
Ideeën Reacties: 4 15-6-2011 21:20:00

Severine
Gastenboek
Bruidjes,   zijn er onder jullie die tips hebben om een leuk gastenboek te creeëren? laat het me weten!
Ideeën Reacties: 6 15-6-2011 21:18:57

kim
misboekje
hey, wij zijn bezig met ons misboekje voor ons huwlijkszegening, maar ik had niet gedacht dat het eigenlijk zo moeilijk ging zijn. Heeft er iemand soms ideeen voor ons? of misschien een voorbeeldje? dit zou heel veel helpen! Je kan dit sturen naar k...
Ideeën Reacties: 4 15-6-2011 20:21:23

Cindy
Witte of Zwarte loper!
hoi,   weet er iemand waar je een zwarte of witte loper kan huren of kopen??? Danku!!
Ideeën Reacties: 5 15-6-2011 19:35:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...