Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Sabine
Trouwring gevonden!! 05/12/2005
Hallo iedereen,Mijn verloofdes grootvader heeft een trouwring gevonden in Kuurne. Op de inscriptie staat Julie en Koen 05/12/2005. De ring is van de bruidegom en is van Amici Steel!Graag reactie!mvg,Sabine31/03/2007
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-1-2007 8:16:59

Sara
bruidsaccessoires gezocht!
Dag bruidjes,ik ben op zoek naar een winkel waar ik het merendeel van mijn accessoires kan kopen (lingerie, kousen, schoenen, haaraccessoires, juwelen,...)Ik las op dit forum van de winkel "dressed by jill" in Nederland. De site (www.jill.s...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-1-2007 23:21:23

eveline
bruidslingerie!
Dag bruiden, ik heb in magazines mooie bruidslingerie gezien van oa Poirier en Di Lorenzo. Ik vind echter geen winkels waar ze die merken verkopen. Kent emand adressen waar ze ruime keuze bruidslingerie hebben? Liefst omgeving Gent of Waregem.Eveline...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-1-2007 11:59:21

Elise
lingerie
Hallo! Terug een vraagje. Dit weekend ga ik op zoek naar een BH, zonder lintjes. Over twee weken heb ik mijn eerste pasbeurt. Ik heb nog nooit zo'n BH gekocht, en weet dus niet goed waar ik moet op letten. Welk merk nemen jullie? Dank je wel!Elise
Kledij - Accessoires Reacties: 11 10-1-2007 7:13:30

Ilse
Bruidshandschoenen (2de poging)
Hallo,Ik ben op zoek naar een winkel waar men bruidshandschoenen verkoopt (liefst oost- of west-vlaanderen).Maar dus geen internetwinkel zoals www.dressedbyjill.nl en www.debruidswinkel.nl... (ik wil ze eerst kunnen passen qua lengte en vorm en zo)In...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-1-2007 16:40:36

Caroline
lingerie Poirier
Hallo, is er iemand die weet in welke bruidswinkel (liefst oost-Vl.) ze een uitgebreide collectie van de lingerie van Poirier verkopen?Alvast merci. Groetjes Caroline
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-1-2007 19:24:21

Lobke
bruidshuis ellen: Schoenen? Lingerie?
Hallo,Weet iemand of ze in bruidhuis Ellen (Oostburg, Nederland) de schoenen van Rainbow verkopen? Hoe uitgebreid is hun collectie? Ik weet dat ze er lingerie verkopen, maar daar ook weer de vraag: hoe uitgebreid is de collectie? Weet iemand of ze er...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-1-2007 19:19:03

Ilse
Bruidshandschoenen
Hallo,Kan er mij iemand vertellen waar ik mooie bruidshandschoenen kan vinden?Bij voorkeur in de provincies Oost- of West-Vlaanderen...Alvast bedankt.Mvg,Ilse
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-1-2007 11:59:49

Ellen
schoenen sophie sposa
hallo, ik heb in oktober mijn kleed gevonden voor onze grote dag. Aangezien ik nogal klein ben zoek ik schoenen met een tamelijk hoge hak maar geen smalle hak een bredere. Nu had ik op de site van sophie sposa mooie schoenen gezien het type catherine...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 7-1-2007 23:25:12

Lies
RODE LEUKE SCHOENEN
Hallo iedereen!ik laat mijn trouwjurk maken en hebben eindelijk kunnen beslissen dat het een (heel erg) rode zal worden! Nu wil ik binnenkort op zoek gaan naar bijpassende schoenen, maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen zoeken. Want:-ze m...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-1-2007 22:48:40

Marisa
Trouwringen
Kopen jullie trouwringen van een bepaalde juwelier / merk?Hoeveel betalen jullie voor de 2 ringen alsik dat mag weten?Wij zouden ongeveer 500€ betalen voor een identieke kopie van Tessina ringen voor ons 2tjes.
Kledij - Accessoires Reacties: 13 4-1-2007 15:29:03

Joke
Trouwringen Atlantis
Hallo,Heeft er iemand ervaring met de trouwringen van Atlantis? Wij hebben daar mooie ringen gezien, maar vinden ze nogal duur.Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-1-2007 17:45:51

sabrina
juwelen
Ik wens iedereen een prettig nieuwjaar en voor diegene die dit jaren trouwen veel succes.Waar kopen jullie eigenlijk juweeltjes. Ik ben al zeker naar 10 juweliers geweest en als ik dan iets "redelijk" mooi zie dan kost dan kost het 1000 &#...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 2-1-2007 12:51:27

Kathleen
gelkussentjes
Hallo iedereen,heeft er iemand een idee waar je gelkussentjes kan kopen om in je schoenen te leggen? Bedoeling van deze kussentjes is je toe te laten een ganse avond te shaken op hoge hakken en wie wil dat niet?! ;-)Alvast bedankt!!Kathleen
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-12-2006 16:05:15

Wendy
bruidschoenen - solden?
Weet iemand of er solden zijn voor bruidschoenen?Wat met kostuums - zijn het enkel winterkostuums (daarmee bedoel ik die met dikkere stof) die in solden zijn?GroetjesWendy D.
Kledij - Accessoires Reacties: 3 29-12-2006 13:01:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...