Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
...
Volgende
Laatste
sofie
dilemma Jurk
hallo Bruidjes. Vorige week heb ik mijn droomjurk gepast (een mooi a-model van Demetrios: prijs 1350€), maar nu ben ik aan het surfen op het internet en vind ik mijn jurk voor 164 dollar. Dat kan toch niet hé. zo'n prijsverschil. als je bv...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
10-11-2011 19:27:19
Anke
Bruidsjurk Linea Raffaeli te koop !
Hoi, Ik ben getrouwd op 1 juli 2011 en nu verkoop ik mijn jurk! Het is een rode (framboise) halterjurk van Linea Raffaeli. Maat 40-42. Ik ben 1m75. Prijs: 450 euro (Nieuwprijs: 900 euro) Als je je email adres even geeft, dan bezorg ik je enkele...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
10-11-2011 13:03:25
mieke
Echte kriebels, maar ook twijfels..... Spannend:-)
Dag lieve bruidjes, Vandaag was voor mij een ontzettend spannende dag aangebroken! Ik mocht voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen! Mijn eerste afspraak ging door in Roeselare (La Sposa). Hele vriendelijke mensen die echt direct wisten welke ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
8-11-2011 17:06:45
Anne
Zwanger - wanneer trouwjurk kiezen?
Dag bruidjes allemaal, Ik ben een beetje radeloos. Wij gaan trouwen op 22 september 2012 en ik heb pas ontdekt dat ik zwanger ben. Het kindje is voorzien voor eind juni-begin juli. Ik heb geen idee welke aanpak ik nu moet volgen om een trouwjurk te ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
8-11-2011 16:28:38
natalie
prachtig kleed linea raffaelli te koop
Wegens het niet doorgaan van onze bruiloft zet ik een prachtige linea raffaelli te koop. Het gaat om de B09 set 42 voor de kenners. Het is een cremekleuringe bovenkant met een bronskleurige rok. Beeldschoon kleed, passend voor een maat 40-42 Het klee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-11-2011 15:18:52
Elfie
Op zoek naar het trouwkleed !
Hallo bruidjes, ik heb morgen een afspraak om kleedjes te gaan passen bij Linea Raffaelli in Brugge. Iemand ervaringen mee? Spannend in ieder geval. Ik ben al eens langs geweest maar heb toen niet kunnen passen ... heb dus al een paar ideekes gezi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-11-2011 12:08:20
benita
yes!! i found the dress !!! :-)
Hey, Bruidjes to be, Gisteren ben ik voor de 1ste keer gaan passen, echt een zalig gevoel je zo zien in die "prinsessen" kleren Mijn 1ste kleedje dat ik aanhad was er "bonk" op!! Echt prachtig.Heb een 10 tal jurken aan gehad. De verkoo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
8-11-2011 10:06:40
dany
broekpak
Hallo bruidjes. aangezien ik geen lang wit kleed draag op onze droomdag ,ben ik op zoek naar winkels met broekpakken (liefst in linnen).Kan iemand mij helpen? Dank u.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
7-11-2011 12:30:57
Jessica
Bruiden op kleedjesjacht
Hey Dames, verhaal na verhaal heb ik hier gelezen over bruidjes die HET kleed hadden gevonden. Buiten kwamen uit de paskamer onmiddellijk een wow gevoel hadden en in tranen uitbarsten, net als de aanwezige zus, vriendin, mama,... En met deze verwach...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
7-11-2011 10:04:07
Martine
Kleed gevonden en héél budgetvriendelijk !
Joepieeee , Mijn zoektocht is voorbij ! Ik heb mijn kleed gevonden zaterdag . Samen met een vriendin naar St-Niklaas getrokken . Klein winkeltje , heel vriendelijke verkoopster . Na 3 kleedjes te hebben gepast , was het nr 4 geworden ! Dit kleed gaf ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
19
6-11-2011 22:08:33
heidi
een twijfelgeval
Mijn eerste berichtje op dit forum dus stel ik me even voor . Mijn naam is Heidi en heb al bijna 7 jaar een relatie met Tristan . Sinds een half jaar zijn we verloofd . Op 14 Juli 2012 zullen wij in het huwelijksbootje stappen . Nu zat ik eigenlijk m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-11-2011 21:10:32
Arianne
Wat een topweek!
Wauw, wat was het een topweek! Vorige zaterdag onze trouwringen gevonden en ze zijn echt prachtig!! De mijne is een specialleke: speciaal gemaakt voor mij en totaal mijn ding! De trouwringen vond ik iets te gewoon en waren niet mooi aan mijn vinger.&...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
6-11-2011 19:28:47
Elke
Ian Stuart, Linea Raffaelli of Marylise???
Drie vraagtekens omdat ik het echt niet meer weet... Ik heb ondertussen al drie bruidswinkels bezocht en in elke winkel heb ik uiteindelijk twee jurken weerhouden. Als ik dan telkens uit die twee jurken moet kiezen dan heb ik wel steeds eentje die me...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
6-11-2011 18:44:46
lien
trouwjurk te koop
Nu we zwanger zijn van een tweeling wil ik dringend ruimte maken in ons huisje. Ik verkoop mijn prachtige trouwjurk. Voor meer info en contact: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/retro-romanti...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
6-11-2011 15:36:59
tima
:-s
kleedjes passen dag dus joepie zu je denken amaai kwas bijna aan de winkel zegt mijn zoontje mama je bent de spaghetti saus vergeten lap gelukkig goed op tijd dus auto gedraaid ben ik bijna thuis begint mijn auto raar te doen ik aan de kant en ja lap...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
5-11-2011 21:08:07
Eerste
Vorige
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info