Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Vicky
Wie wanneer uitnodigen?
Hallo,Mijn vriend en ik hebben ons ongeveer 3 weken geleden verloofd. We zijn dus nog maar net bezig met het 'organiseren' van ons huwelijk. Ik ben eigenlijk een beetje in de war qua wie wanneer uitnodigen. Na de trouw zelf (al dan niet voor de ke...
Uitnodigingen Reacties: 9 22-6-2006 15:42:31

Lieve
Uitnodigingen
Hey allemaal,vandaag heb ik de proefdruk van onze uitnodigingen gekregen. We hadden ze zelf ontworpen en toen we een voorbeeldje geprint hadden, viel het fel tegen. Ik was dus niet zeker van het resultaat.Maar de proefdruk is prachtig. Ik kan niet st...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-6-2006 17:42:09

Sarah
Uitnodigingen - eigen ontwerp
Hoi iedereen,ik heb vandaag met de drukker gebeld. Wij hebben zelf een ontwerp gemaakt voor onze kaart. Voor 80 uitnodigingen en 60 menukaarten rekenen ze ongeveer 350 €. Vinden jullie dit veel?Heb er totaal geen idee van.Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 10 20-6-2006 17:43:16

Mieke
cadeautip
hoi, ben op zoek naar iets leuks voor op uitnodiging bij cadeautip te zetten. in plaats van symbool van envelop. Heb eens keer gezien een varkentje met dak van huis op. Was leuk, aangezien we aan bouwen zijn. Kan iemand mij helpen?Mieke22/09/2007mi...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-6-2006 16:32:15

Katrien
persoonlijk brengen of opsturen?
Mijn broer en zus trouwden zo'n 15 jaar geleden. Een aantal neven en nichten ook, en telkens werden de uitnodigingen persoonlijk gebracht bij nonkels en tantes. Maar nu, zoveel jaren later, zijn de families zo'n beetje uit elkaar gegroeid. Als ik som...
Uitnodigingen Reacties: 11 7-6-2006 12:45:03

katrien
uitnodigingen gepost !
Vandaag zijn de uitnodigingen gepost ! We hebben er heel lang en veel aan gewerkt. Ik kwam met het idee, hij kwam met de uitwerking en dan zijn er weken gevolgd van afwerken, afwerken en afwerken. Eindelijk is het klaar en is alles vertrokken. Ik ver...
Uitnodigingen Reacties: 2 6-6-2006 17:16:12

femke
STUDENTE FOTOGRAFIE/ RECLAME
Hallo!Ben je het ook ziek om steeds weer dezelfde uitnodigingen/ foto's voorgeschoteld te krijgen?Ik ben een laatstejaarsstudente Reclame- en grafische vormgeving, optie fotografie en hou wel van een nieuwe uitdaging! Ik zoek een kleine bijverdienste...
Uitnodigingen Reacties: 0 3-6-2006 19:46:09

Dorien
nieuw of oud adres
Hallo iedereen,deze week gaan we de tekst voor onze uitnodigingen bij de drukker binnendoen. Nu heb ik een vraagje over het adres van mijn toekomstige schoonmoeder. Rond ons huwelijk gaat zij verhuizen en nu vroeg ik mij af of ik het oud adres of h...
Uitnodigingen Reacties: 5 31-5-2006 10:30:29

Katleen
uitnodiging - kadotip
Hey iedereen,wij zijn momenteel bezig met de tekst van onze uitnodiging samen te stellen. Aangezien wij al een tijdje samenwonen zouden wij het liefst geld vragen, meer bepaald voor onze huwelijksreis.Mijn toekomstige is aan het rijmen geslagen en kw...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-5-2006 22:03:35

Sarah
Uitnodigingen: net op reis
Beste bruidjes,wij vertrekken de dag na ons huwelijk. Weet er iemand een leuk tekstje om te zeggen dat ze geen bloemen moeten meebrengen, omdat we er toch niet van kunnen genieten?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 2 21-5-2006 21:33:54

Debra
Uitnodigingen in de maak
Hoi,Gisteren eindelijk het juiste aantal uitnodigingen doorgegeven aan de drukker want voor ons was 20 mei de deadline aangezien de drukker 1,5 week de tijd neemt om de uitnodigingen te maken want begin juni willen we ze op de bus doen. Amai het zijn...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-5-2006 8:07:04

Cindy
Uitnodigingen
Hallo bruidjes,Wij zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te maken, alleen missen we wat inspiratie!!!Is er iemand die leuke ideetjes of tips heeft? Je mag ze ook altijd doorsturen naar: cindysom@hotmail.comHet wordt tijd dat we eraan beginnen, we ...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-5-2006 15:34:00

chantal
tekst
Hallo ,Kan er mij iemand vertellen waar ik een kort leuk en grappig tekstje kan vinden voor op onze uitnodigingen ?
Uitnodigingen Reacties: 1 19-5-2006 16:14:53

Katrien
aanspreking koppel zelfde geslacht
Een vraagje,Eén koppel genodigden is zijn twee jonge vrouwen. Nu weet ik niet goed hoe ik deze moet aanschrijven op uitnodgiging.Bij andere uitnodigingen is het meneer/mevrouw - jongeheer/juffrouw - maar met dit koppel weet ik het niet goed...Ju...
Uitnodigingen Reacties: 3 16-5-2006 9:25:54

Sofie
uitnodigingen
Hoi,Wij zijn dit weekend naar een drukker geweest met eeen idee voor onze uitnodigingen maar alle ideen die we hadden bleken volgens mij onbetaalbaar.De voorbeelden die hij ons liet zien waren echt niet ons ding.Kent er iemand een drukkerij in Oost-V...
Uitnodigingen Reacties: 5 14-5-2006 11:33:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info