Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jessie
Stavaza :-)
Aaaaalrightie, tijd voor een update :-) Nog 26 dagen te gaan... Onze uitnodiging zijn eindelijk (probleempjes bij de drukker) bijna allemaal de deur uit. Vandaag de laatste uitdragen. Hebben al héél veel leuke reacties gehad op de uitnodi...
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2013 10:41:21

Sarah
25 jaar!
Vandaag een jaartje ouder en al reeds een jaar verloofd...een jaar gaat toch echt wel snel...:)
Voorbereiding Reacties: 7 23-6-2013 10:06:16

Michèle
leuke vondsten
hallo iedereen! Vandaag even alleen op winkeltocht geweest en leuke spulletjes gevonden: turquoise vogel kooi als enveloppenhouder met slotje aan 14,95 en achteraf nog mooi om een kaars in te zetten! Happy 1 Ook in blokker wegwerp camera's aan 2,...
Voorbereiding Reacties: 5 22-6-2013 20:55:44

Catherine
Broodjes
Hallo, Een van de zaken die nog geregeld moeten worden is de middaglunch voor de suite... Hebben jullie suggesties van (broodjes)zaken die kwaliteit leveren in de buurt van Gent? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 8 22-6-2013 17:42:48

Sofie
Spray tan geprobeerd...
... en het is reuze meegevallen! Echt, voor bruiden die slecht bruinen en liever niet onder de zonnebank gaan, dit is een goeie manier. Ik heb het woensdag laten doen, in Vosselaar, en eerst dacht ik dat er geen verschil was, maar m'n onderbroek sto...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2013 10:53:48

jolma
Vilt
Heeft daarnet haar besteld vilt in ontvangst mogen nemen! Wat een super kleurtjes! Ik ben al helemaal enthousiast daarmee! Nu kan ik ook eindelijk van start gaan met eht maken van mijn bruidsboeket, ringkussen en autodecoratie!
Voorbereiding Reacties: 3 22-6-2013 10:03:14

Kelly
morgen onze vrijgezellen
en ik weet niet wat ons te wachten staat ... We moeten morgenvroeg om 9u klaar staan. En alleen mijn ventje heeft een berichtje gekregen, om zwemgerief en reserve kleren en reserve schoenen mee te nemen. Maar ik?? Niets .... Zo spannend, mss al ma...
Voorbereiding Reacties: 8 21-6-2013 20:43:48

kelly
Nog 14
Nog 14dagen op de teller.nu word het wel spanend .toch ook wel wat mensen af gezegd Mar ja heb dan mensen die hebben bevestigt dat ze naar ons huwelijk komen en dan lees ik gisteren dat ze de dag er voor snachts op vakantie vertrekken .en wij weten ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-6-2013 14:15:02

Elke
leuke kerkversiering
Dag bruidjes! Kerkvraagje: ik weet echt niet goed welke versiering te nemen voor aan de stoelen, wil wel iets hangen, maar liefst geen ballonnen of bloemen. Tips zeer welkom! Wij hebben een Italian Vintage thema doorheen onze dag, ter inspiratie..:-...
Voorbereiding Reacties: 3 21-6-2013 11:27:50

sofie
tafelnamen?
hey allemaal! ik ga hier waarschijnlijk een ongelooflijk domme vraag stellen, maar achja :) Ik lees hier al in verschillende berichtjes dat bruidjes to be hun tafelnamen nog moeten maken. Maar blijkbaar is dit niet hetzelfde als de tafelindeling, dus...
Voorbereiding Reacties: 6 21-6-2013 10:15:58

ma
meer als 25 neven en nichten waarvan ik er 20 zo goed als nooit zie!
nog een vraagje, we zitten met meer als 25 neven en nichten + partner zijn er 50. De meeste zien we alleen als het moet, een familiefeest of een begrafenis. iedereen nodig alle neven en nichten uit, maar wij zouden enkel degene uitnodigen waar wi...
Voorbereiding Reacties: 18 21-6-2013 9:09:20

Ne
Wijnset ook in Belgie?
Hoi, Heeft iemand van jullie onderstaande wijnset al eens gezien in Belgie? Via die NL site bestellen kost nog eens 8 euro extra...http://www.bedankjes.nl/jubileum-bedankjes/luxe-bedankjes/wijnset-bedankjes/wijnset 
Voorbereiding Reacties: 3 21-6-2013 8:35:03

ma
wanneer uitnodingen doen en wanneer wat regelen.
we zouden trouwen 19 juli 2014, wanneer zouden jullie uitnodigingen weg doen? Mijn vriend wil in december al rond brengen, en ik zou liever wachten tot in januari, Andere zeggen van al half november, omdat er al veel in december hun verlof plannen v...
Voorbereiding Reacties: 18 20-6-2013 23:18:34

Ilse
HEEEELP !
Ohh jeeee !! Met vandaag nog 22 dagen op de teller leek alles perfect verlopen te zijn! Met de nodige gezonde portie stress... Maar alles was inorde! Nu krijgt mijn schoonmama vandaag toch geen ongeluk zeker ! En toch redelijk ernstig... Bekken op ve...
Voorbereiding Reacties: 4 20-6-2013 22:43:36

Lotte
Wensboom te huur
Dag allemaal, Ter vervaning van een wensboek, hebben wij op onze trouw een wensboom gebruikt. Ons thema was puzzel, dus wij hadden allemaal puzzelstukken uitgeknipt waarop de mensen wensen konden neerpennen. De boom hebben we ook zelf in elkaar gekn...
Voorbereiding Reacties: 0 20-6-2013 21:15:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...