Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
...
Volgende
Laatste
Emilie
Feestzaal - The Classic Domain
Hoi allen Wij zijn volop op zoek naar een feestzaal, eentje heeft onze aangedacht getrokken 'The Classic Domain' in Dworp. Heeft iemand hier al ervaringen mee wat betreft het eten en dergelijke? Alle reacties zijn welkom! Thx! &...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
10-5-2011 20:13:38
Kristien
Feestzaal oost-vlaanderen
Dag allemaal, Mijn eerste berichtje op de site na veel rondgekeken te hebben... Wij willen trouwen in het voorjaar van 2012 en hebben allerlei ideeën, maar we wonen in het buitenland en moeten dus vanop afstand organiseren... Kenn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
10-5-2011 19:46:35
anja
D-hotel te Kortrijk -- catering cardinal en leconte
Iemand ervaring met d-hotel te Kortrijk, en meer specifiek met de zaal "d-boxx".. Iemand ervaring met een van de traiteurs waarmee ze samenwerken: cardinal of leconte? We wachten op een prijsofferte, zijn dit dure cateraars? Alle reacties zijn welk...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
10-5-2011 12:38:46
sabrina
feestzaal waerboom te groot bijgaarden
Hey dames, Iemand al ooit in salons waerboom te Groot Bijgaarden geweest? mercikes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
10-5-2011 9:18:46
Delphine & Valentijn
Vijverhof Wevelgem
Hallo iedereen! Wij zijn vanavond naar het Vijverhof geweest vanavond! Echt we werden ontvangen door heel vriendelijke mensen! Voor we deze zaal vastleggen had ik graag van jullie eventuele positieve of negatieve ervaringen gehoord... &n...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
9-5-2011 22:17:37
Chris
Decoratie feestzaal
Hallo, wij zijn op zoek naar decoratie voor onze feestzaal. We twijfelen nog om alles zelf te doen of iemand in te huren. Iemand tips/websites met informatie over waar we materiaal kunnen huren? Alvast bedankt, Chris &...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
9-5-2011 21:42:02
anja
B-IN te Brugge
Iemand ervaring met B-IN te Brugge? Is een loungebar en restaurant dat je kan huren, voor max 200 personen, in loungestijl. Ziet er tof uit, iemand al daar naar een huwelijksfeest geweest of er zelf zijn huwelijksfeest gegeven? Alle reacties zijn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
9-5-2011 20:52:42
stephanie
Opzoek naar een feestzaal regio antwerpen-oost vlaanderen
Hallo iedereen ! Vorige week zaterdag heeft mijn ventje zijne knieval gedaan en moeten we dus opzoek gaan naar een zaal waar minstens voor het avond feest 150 mensen kunnen zitten en rond de 200 mensen voor de receptie. Wij zijn van...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
9-5-2011 20:52:05
Ankie
Feestzaal brouwerij Liefmans en coeur d'artichaut
Hey iedereen, Hebben jullie toevallig ervaringen met de feestzaal van brouwerij Liefmans in Oudenaarde en catering coeur d'artichaut? Ik heb al eens via de zoekfunctie ervaringen opgezocht maar had graag nog even de vraag opnieuw gestel...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
9-5-2011 12:06:42
Cindy
Yesssssss,it's a deal!!
We hebben onze zaal vastgelegd!!! Zaal Familia in Nijlen = is the place to be op 25 augustus 2012. Het doet toch wel een beetje raar in mijn buik hoor Het is nog zo ver weg, maar toch al een heel belangrijk iets dat vast ligt hé ;-) Ik...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
9-5-2011 11:30:38
ans
alternatieve zaal gent?
hi, wij zijn nog op zoek naar een zaal rond gent, die budgetvriendelijk is en ons vrijlaat in keuze van traiteur. Cocteau hbben we reeds bezocht en blanc fixe staat ook op het programma . Maar we vinden het moeilijk om nog andere zalen te vinden die ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
9-5-2011 11:28:43
Anouk
Locatie gevonden!!
Dag bruidjes, Het is zo ver. Onze locatie is gevonden!! We hebben heel Limburg gemaakt dus voor diegene die meer info willen stel gerust de vraag!! Nu nog een planning maken... geen flauw idee wat daar in moet staat:) Groetjes &nbs...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
8-5-2011 19:00:58
Marjannie
Dennenhof (Brasschaat Maria-ter-heide)
Dag bruidjes, Ik en men verloofde hebben er toch wel een vrij productief weekendje opzitten, we zijn gaan horen om onze receptie en avondfeest te laten doorgaan in het Dennenhof motel Maria ter heide (brasschaat), we werden vriendelijk ontha...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
8-5-2011 17:55:17
monica
Opgelucht over Zaal Bernini
Toen ik pas op dit forum kwam hadden wij onze zaal en gemeentehuis al besproken. En toen ik Bernini intikte pff ik werd er niet goed van. Meer negatieve reactie's dan positieve. Het zweet brak mij al uit... Ik durfde niet zeggen dat wij daa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
8-5-2011 0:11:00
Bianca
Hof ten Damme, Kallo
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum maar heb al onmiddellijk gemerkt dat het enorm verslavend is. Heeft iemand van jullie recente ervaringen met salons Hof te Damme in Kallo? Ik kijk al uit naar jullie reacties!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
7-5-2011 17:12:50
Eerste
Vorige
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Tim Corbeel Photography
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info