Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

smili
laatste opdracht in brievenbus en volbrengen op trouw
vandaag zat er een brief in de brievenbus van onze dames en heren van de vrijgezellegroep. onze laatste opdracht die we moeten volbrengen op het feest :  zing samen een duet naar keuze !  jah, wij kunne goe zinge zene ;-)  iemand een...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2013 19:21:47

candy
nog 29dagen op de teller
Jaja zo als de titel zegt: Nog 29dagen op mijn teller. Alles voorloop tot nu toe goed. Zijn wel veel mensen die af gezecht hebben (meeste van mijnverloofde zijn kant) Maar dat moeten zij weten hé Ik laat het niet aan mijn hart komen!!!! Gisteren...
Voorbereiding Reacties: 8 20-6-2013 19:13:24

Patricia
Speech huwelijksfeest
Hey iedereen, kan iemand me helpen met een leuke, korte openinstoespraak voor het huwelijksfeest voor de bruidegom. Het lukt ons maar niet om deze te maken. Wij trouwen binnen een week!! Dank je x
Voorbereiding Reacties: 1 20-6-2013 12:01:08

Sofie
Filmmuziek binnenkomst zaal
Dag mede-bruidjes, ik ben nog op zoek naar een leuk liedje voor ons om de zaal binnen te komen. We horen graag van die grootse, instrumentale filmmuziek, bijvoorbeeld het thema van Robin Hood - Prince of Thieves, of Back to the Future, of dat van Ju...
Voorbereiding Reacties: 9 20-6-2013 11:39:41

margot
SEPTEMBER BRUIDJES <3
Hoe ver staan jullie ? :D ik ben bang dat ik iets vergeet hihi !! wat moeten jullie nog regelen . .
Voorbereiding Reacties: 13 20-6-2013 10:09:50

margot
help oe reken jullie het uur ongeveer ?
Verhaal eventjes kort schetsen .. Wij trouwen in gemeente om 12h45 te leuven ( 15min rekenen om te gaan ) om 16u00 in de kerk ( duurt ongeveer 1 u ) dus rond 17h is dat gedaan ..  dan gaan we met de gasten naar feestzaal om receptie van +- 1 u...
Voorbereiding Reacties: 2 20-6-2013 10:08:50

Els
TE KOOP
Ik heb nog de witte vogelkooi te koop met een koppeltje duiven op vanboven. Deze hebben wij gebruikt om alle envelopjes in te bewaren op de trouw zelf... Het hart op staander met pailletjes hebben wij tijdens onze trouwdienst op altaar gezet en erna...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2013 9:20:46

smili
weersvoorspellingen
hoi lady's ,  welke buienradar is het meest betrouwbaar? Ik heb al enkele keren gekeken op meteovista, maar elke keer als je kijkt, is het iets anders ...  regen, dan weer zon, dan weer regen, zon 24, 22, 19, 23 graden  kwordt der zo...
Voorbereiding Reacties: 9 20-6-2013 8:02:11

Simon
8 dagen
Met nog 8 dagen op de officiele teller .. begint het enorm in te korten voor ons .. maar we zijn er klaar voor .. Geen stress voorlopig .. nog een super drukke week opt werk maar we gaan ervoor .. Alles is klaar om schitterende dag van ons leven te h...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2013 0:03:02

jolma
oktoberbruidjes?
Hallo, Wij trouwen 5-10. En nu zitten we met het feit: wanneer uitnodigingen versturen? Wij zouden die eerste weekend van juli persoonlijk ronddragen bij oma's en ouders en in die week dan ook de rest versturen. Nu vind mijn mama dat veel te vroeg. ...
Voorbereiding Reacties: 8 19-6-2013 21:43:48

Kathleen
Nog 1 dag en een paar uurtjes op de teller
Ok, laatste stress even van me afschrijven ;-) We zijn er bijna klaar voor morgen nog even een laatste dansles, een paar dingen afzetten bij de zaal, laatste bespreking met onze ceremoniemeester en nog een proefmake-up! Ja morgen pas mijn proefmak...
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2013 19:41:35

nikky
Help?
ik had 10 juni van iedereen een antwoord verwacht of ze aanwezig zouden zijn of niet  nu weet ik van enkele personen nog steeds niet of ze komen ja of nee wat moet ik hiermee doen?
Voorbereiding Reacties: 28 19-6-2013 19:13:11

Nathalie
I love 2 cijfertjes op de teller :-)
Joepie, eindelijk staat mijn teller op 2 cijfers, nog 99 dagen en het is onze grote dag! Wat kijk ik er zo naar uit! We hebben wel nog wat werk te doen, zowel voor de trouw als in ons huis maar dat komt wel goed! Vrijdag naar het gemeentehuis om alle...
Voorbereiding Reacties: 3 19-6-2013 17:43:56

sharon
nog 2 dagen, spannend :-)
nog 2 dagen op de teller.. yippie!! deze namiddag mijn kleed ophalen en deze avond komen ze de tent opzetten in de tuin. alles verloopt vlotjes... nu nog enkel het goeie weer è  groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2013 12:48:08

Mieke
leuke tip voor koppeltjes met kinderen
ik ben nogal vrij emotioneel, we hebben als koppel ook twee lieve schatten van kinderen die onze alles zijn. Onze schatten spreken ook over wij gaan trouwen   en daar heb ik als mama gretig gebruik van gemaakt we hebben twee uitnodigingen v...
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2013 10:26:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...