Nu Online
Momenteel zijn er 534 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
ceremoniemeester of weddingplanner nodig?
Hallo lieve koppeltjes! Graag zou ik hier nog eens een beetje reclame maken als jullie het niet erg vinden. Ik ben een weddingplanner/ceremoniemeester en doe dit beroep met hart en ziel. Van elk huwelijk dat ik mag begeleiden geniet ik van begin tot...
Voorbereiding Reacties: 0 5-11-2015 20:53:23

Lien
Nieuwe zoektocht naar fotograaf
Dag iedereen. Wij hebben net vernomen dat onze fotografe zwanger is. Tegen onze trouw, op 23 april 2016, zal zij hoogzwanger zijn. Daarom zijn wij dus opnieuw op zoek naar een budget vriendelijke fotograaf. Wij trouwen in Wevelgem en ons feest is ...
Fotografie Reacties: 23 5-11-2015 20:47:14

klkiukt
Trouw Tuinfeest locatie gezocht regio Leuven
Hoi, Zoals de tittel al doet vermoeden zijn we opzoek naar een leuke locatie om een tuinfeest te geven als huwelijksfeest. Het gedacht is een gezellig tuinfeest in een grote stretch tent met BBQ te organiseren. Dit mag gaan van een aangelegde tuin t...
Locatie Reacties: 3 5-11-2015 10:13:12

Nina
Feestzaal Antwerpen vrij van traiteur en brouwer
Wij zijn op zoek naar een leuke feetzaal omgeving Antwerpen, liefst vrij van traiteur en brouwer. Zelf zijn we van Wilrijk maar hoeft niet vlakbij te zijn. We willen een dansfeest geven voor 120 pax. Iemand aanraders?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-11-2015 15:05:00

Annelies
intrede zaal
Hey bruidjes,  hoe gaat het intrede van de zaal juist bij jullie verlopen?  Want ik dacht dat als iedereen aan tafel zat we dan als koppel zouden binnenkomen. Maar nu lees ik precies dat de suite ook voor ons moet binnengaan. Is dit correc...
Voorbereiding Reacties: 3 4-11-2015 14:57:11

jolien
Budgetvriendelijke maar magische huwelijksreis
Hallo, Wij zijn op zoek naar organisaties die voordelige huwelijksreizen aanbieden en die echt de moeite zijn... Hebben jullie tips? Mvg Jolien
Huwelijksreis Reacties: 2 4-11-2015 14:29:12

ann
motion pictures/ bruidbeeld
hallo, heeft er iemand ervaring met motion pictures en het bruidbeeld voor foto/videografie? Alvast bedankt...
Fotografie Reacties: 5 4-11-2015 13:08:57

lynn
te vroeg of toch niet?
Heyla.. Zit me vraagj..wij trouwen in september volgend jaar en morgen start ik mijn eerste winkel naar bruidskleed..maar nu zeg mijn schoonmak dat ik moe wachten tot feb..ma das toch veel te laat?? Wat wel is..kben aan het vermageren en kwil zeker ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-11-2015 11:45:56

kathy
Tips huwelijksreis met kinderen
Iemand ideetjes voor een huwelijksreis met 2 kindjes?Kindjes gaan ondertussen 5 en 8 jaar oud zijn.Ze zijn gewoon van vliegen of lang in de auto te zitten.We zijn met de kindjes al naar Zakynthos, Rhodos, Cyprus en Hongarijë geweest.We plannen o...
Huwelijksreis Reacties: 1 4-11-2015 10:48:57

Liesbeth
Hippe feestlocatie Leuven-Mechelen
Hallo! Wij zijn op zoek naar een feestlocatie in de regio Leuven-Mechelen. We zijn niet heel traditioneel/klassiek dus willen een modernere locatie vinden. Iemand tips? Ook leuke locatietips voor foto's in deze regio zijn welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-11-2015 22:27:21

Katie
Hulp bij zoektocht naar dj
De zoektocht naar een dj valt niet mee. Wij zijn op zoek naar een niet klassieke dj. Wijzelf evenals onze genodigden zijn voor het grootste gedeelte dansers, nl salsa, bachata, zouk, kizomba... enz Natuurlijk is het gemakkelijk om dergelijke dj's...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 3-11-2015 20:36:25

broekaert
Waardebon Pierre-Yves Aalst
Bon ter waarde van 1299 euro van Pierre-Yves in Aalst. Mag weg voor 900 euro. Bon geldig tot 2016. Interesse? Mail: marijke_broekaert@hotmail.com Gsm: 0486214345
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-11-2015 11:38:53

Stephanie
Feestzaal gevonden :)
Eindelijk is de kogel door de kerk!  Na 1 maand feestzalen bezoeken (11!) heel onverwacht een zaal gevonden . Op aanraden van mijn schoonmoeder dan nog! Het wordt Kasteel d'Hulhaege in Deinze. De eerste zaal die we bezochten waar we direct&nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-11-2015 3:13:30

stefanie
Rieten harten
Ik verkoop 24 rieten harten, +-16cm hoog. Ideaal om op te hangen als stoelversiering. http://www.kapaza.be/nl/overige-decoratie/rieten-hart-16cm-100582115.htm Doe gerust een bod!
Locaties - Viering Reacties: 1 2-11-2015 21:52:39

annelies
Welke zaal kiezen? Kasteel van Moerkerke, Gravenhof, hotel lodewijk van maele
Dag toekomstige trouwers, Op 24 oktober werd ik ten huwelijk gevraagd en ik heb natuurlijk van 'ja' geantwoord. We zouden graag in augustus/september 2016 trouwen, maar we zijn natuurlijk wel wat aan de late kant. Voorlopig denken we aan het kasteel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-11-2015 12:53:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...