Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sonja
Eten "Hof ten Steen"
Hallo, Wij gaan trouwen in Hof ten Steen in Linter is er iemand die ervaring heeft wat betreft het eten in deze locatie.
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 2-11-2015 8:37:15

Lies
prachtig huwelijkskleed nieuwe collectie Linea Raffaelli m36 te koop
Dag allen Onlangs ben ik gehuwd, was een prachtige dag en ik had een even prachtige bruidsjurk aan uit de nieuwe collectie van Linea Raffaelli. Mits een klein prijsje ben ik bereid een ander bruidje even gelukkig te maken.Er is werkelijk niets aan he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-11-2015 9:50:55

Marie
Locatie huwelijksceremonie gezocht! Schuur, hoeve, boerderij. Regio Kortrijk!
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een unieke locatie om onze huwelijksceremonie te houden. We dachten aan een oude schuur, boerderij, hoeve... of een andere unieke locatie. Graag regio Kortrijk, Harelbeke, Kuurne, Zwevegem. Groetjes !
Locaties - Viering Reacties: 3 1-11-2015 8:56:34

Andy
Foto locatie
Beste, Wij zoeken een locatie waar we ergens binnen trouwfoto's kunnen nemen. omgeving tussen; Maasmechelen en Maaseik Mvg Andy
Locaties - Fotografie Reacties: 1 1-11-2015 4:22:33

Kaia
Een simpele receptieplaats in regio Antwerpen
Hey, we zoeken een goedkope lokatie voor receptie in regio Antwerpen zonder traitteur omdat we al iemand kennen die lekkere vegetarische hapjes maakt en dat kan niet iedereen. Zelf wonen wij in Schoten. De locatie hoeft niet heel feestelijk zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-10-2015 16:28:07

Daphne
Foto Locatie - Oost Vlaanderen Regio Oudenaarde
Wie kan mij helpen, Wij trouwen in Juni 2016 , en ben al aan het uitkijken waar we onze huwelijksfoto's kunnen trekken maar vindt niet direct een idee, of mijn gedacht .??Heeft er iemand ideeën? Bedankt.  
Ideeën Reacties: 1 30-10-2015 12:46:07

Bieke
FEEST zaal
Hallo, Bij onze zoektocht voor een zaal waren we direct helemaal weg van Le Cirq in Hoogstraten. Nu hebben we best een grote familie en komt er eigenlijk maar 1 datum uit waarop de belangrijkste gasten allemaal aanwezig kunnen zijn. Net die datum is...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-10-2015 12:29:31

Vansteenbrugge
Trouw & Trends Arc-Wattripont
Ook voor Trouw & Trends Arc-Wattripont in Domaine de Jaurieu kan u al uw gratis tickets aanvragen... Doe dit via onderstaande link: http://www.trendytrouwen.be/trouw…/trouwbeurs-arc-wattripont Deze beurs zal doorgaan op zondag 29 nov...
Voorbereiding Reacties: 0 30-10-2015 7:43:25

bieke
Kris van Exel photography
Kris, Ondertussen al 10 keer naar je reportage van ons huwelijk gekeken en de tranen schieten me nog steeds in de ogen! Wat heb jij onze dag prachtig in beeld gebracht! Alle emoties en momenten zullen we nu nooit meer vergeten! De kleuren zijn wonde...
Fotografie Reacties: 0 29-10-2015 21:42:32

Jattie
Wij zoeken zang/muziek voor tijdens onze (korte) niet kerkelijke ceremonie
Hoi medebruidjes, Voor ons huwelijk op 20 mei 2016 zijn wij op zoek naar instrumentale muziek en/of zang. De ceremonie zal niet heel lang duren, een drie kwartiertjes, maar we willen graag wat ondersteuning tijdens enkele momente...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 29-10-2015 20:32:07

Elke
GEZOCHT: Binnenlocatie regio Kasterlee
Dag lieve bruidjes, Mijn vriend en ik trouwen op vrijdag 6 mei 2016. Het feest zal doorgaan in zaal 'den Eyck'. Aangezien we niet van de streek zelf zijn en het weer wel eens zou kunnen tegenslaan in de lente, zoeken we nog naar een leuke binnenloc...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 29-10-2015 20:22:27

silke
eerste hulp bij trouwen ( Limburg heeft geluk ;)
Dag bruidjes, Ik ben onlangs getrouwd en heb alles zelf gedaan, uren en uren heb ik nagedacht, gezocht naar ideetjes, ideetjes uitgewerkt, alles zelf klaargemaakt , noem maar op. Dit heb ik met heel veel plezier gedaan, en sinds kort doe ik dat voor...
Ideeën Reacties: 3 29-10-2015 16:52:14

Lily
Schoenen Tsjari
Hey iedereenIk zou graag voor mijn bruidsschoenen gaan kijken bij Tsjari in Breda. Ik weet dat ik er misschien te vroeg bij ben, aangezien we pas in juni 2016 trouwen. Weten jullie of zij meedoen met de solden en of er dan een groot p...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-10-2015 15:14:08

Marie-Laure
Kasteel van Laarne, Kasteel Oudeberg, Carelshof, Kasteel van Lebbeke?
Hallo,Heeft iemand nog ervaringen met één van voornoemde zalen?Wij houden een bruiloft in beperkte kring, dus qua grootte voldoen deze locaties zeker, maar ik lees tegenstrijdige berichten ivm organisatie, menu (grootte...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-10-2015 12:33:44

Sofie
TE KOOP: Bruidsjurk Ronald Joyce model Livia
Ik verkoop mijn bruidsjurk, werd een keertje gedragen en werd achteraf gereinigd. De jurk tekent met maat 44, maar heb confectiemaat 40. Mogelijkheid om hoepelrok maat M bij te kopen. Totaal nieuwprijs was €2150 maar vraagprijs is €750....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-10-2015 12:16:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...