Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

tinneke
Boehoehoe !
Het moet me even van het hart. Wij hadden als getuigen onze beste vrienden gekozen, een koppel. Nu heeft dat koppel beslist om uit elkaar te gaan..... Erg jammer voor hen natuurlijk, maar ook best jammer voor onze huwelijksdag, we hadden alles mooi g...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 20:14:17

Veronik
Welk lettertype
Op volgende website zien jullie bij het huwelijk van Marijke en Filip, bij de tweede foto een misboekje.http://www.fotografie-vanimpe.be/blog/Ik vind dit lettertype zo mooi.Kan er mij aub iemand helpen, welk lettertype dit zou kunnen zijn?Alvast beda...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 17:00:41

vanessa
tiara en korte sluier / sluier ganse avond??
zijn er nog onder jullie die een tiara en een sluier zullen dragen?mijn kleed is strapless en redelijk eenvoudig, ik heb een fijne tiara waarvan de accentjes terugkomen in het bovenste van m'n kleed,nu heb ik een korte sluier besteld, bijpassend, omd...
Andere Reacties: 7 4-5-2009 15:28:04

Stéphanie
joepie 2
Ik ben van eeklo in oost-vlaanderenGa eens kijken voor enkele zalen in de omgeving... Zouden voor een Bbq gaan en dessertbuffet met dan een dans feest. ale dat is een eerste schets denk ikbedankt al voor de tips.
Andere Reacties: 6 4-5-2009 14:07:13

Stéphanie
Joepie
Hoi allemaal,Ik ben sinds 2mei verlooft.... ik ben zo blij echt niet te doen. kan niet wachten om te beginnen met plannen. Een echte datum hebben we nog niet maar zou normaal voor mei volgend jaar worden. Zouden jullie me wat tips kunnen en willen...
Andere Reacties: 4 4-5-2009 13:52:32

Mieke
Manier gezocht om mensen naar tafels te leiden
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een leuke manier om de avondgasten naar hun tafel te leiden. Ik had het liefst iets met muziek gehad maar heb niet echt veel inspiratie. Iemand ideeën?Bedankt!
Andere Reacties: 4 4-5-2009 13:17:03

Mieke
Lettertype Kunstler Script GRATIS gezocht
Hallo,Ik ben dringend op zoek waar ik ergens het lettertype Kunstler Script gratis kan krijgen? Kan er mij aub iemand helpen?Bedankt!
Andere Reacties: 2 4-5-2009 13:16:03

annen mark
Interactieve huwelijkslijst
heyWij zouden als huwelijkslijst onze reis nemen: km vliegtuig, overnachting, binnenlandse vlucht,... Via internet heb ik eens een interactieve huwelijkslijst gezien waardoor mensen nooit 2 maal hetzelfde cadeau kopen. Nu vind ik deze site niet meer ...
Andere Reacties: 8 4-5-2009 13:00:56

Geert
Menukaarten
Van de feestzaal krijgen we menukaarten, maar die vind ik niet zo mooi. Zou ik de moeite doen om zelf menukaarten te maken? Of bekijken de mensen dat eigenlijk niet en is het gewoon ik die pietepeuterig ben :-)Valerie04/07/09
Andere Reacties: 7 4-5-2009 12:14:55

tami
Bruidskapper Brugge
hallo medebruidjes !Heeft iemand goede adressen van (bruids)kappers in of rondom Assebroek of Brugge centrum ? Of gewoon 'n eigen bruidskapsel-ervaring in die regio ? Ik woon helemaal niet in de streek dus heb geen flauw idee van de mogelijkheden. H...
Andere Reacties: 5 4-5-2009 10:21:42

cien
9 mei bruidjes, het is er bijna!!!!
volgens mij zaten er hier een hele hoop 9mei bruidjes...wel girls,het is zover he:):)ze voorspellen zalig weer joepi!!!!wat moeten jullie nog allemaal doen?hier nog net juiste aantallen doorgeven bij de zaal, nog een paar misboekjes knopen en bruidss...
Andere Reacties: 11 3-5-2009 17:27:51

Kim
Dagprogramma
Mijn vriend en ik zijn begonnen met het plannen van onze huwelijksdag. We willen eerst trouwen in het gemeentehuis, vervolgens in de kerk, dan met een beperkt gezelschap eten en (op dezelfde locatie) aansluitend het avondfeest houden (om 20.00u). Heb...
Andere Reacties: 6 3-5-2009 14:53:24

Katrien
blij
OK, ik weet het, nog een lange weg te gaan en ben ook er ongeduldig, maar vanafvandaag kunnen we wat beginnen aftellen: nog 300 dagen te gaan! Super fijn om ermee bezig te zijn!
Andere Reacties: 12 3-5-2009 12:15:32

beynen
kunnen traiteurs wel lezen????
ik wordt tegenwoordig alleen maar kwaad als ik offertes terug krijg van traiteurs.Wij wensen een traditionele bbq (eet iedereen bij ons)en was dus de bedoeling dat het vooral om vlees ging en geen vis, als er van de 80 genodigden mss 10 vis eten is h...
Andere Reacties: 2 3-5-2009 11:45:05

Sophie
menukaarten
Beste bruidjes,Ik heb nu al vanalles inorde, maar ik vind geen idee voor mijn menukaarten. Heeft er iemand van jullie een idee? Hoe hebben jullie ze gemaakt.Groetjes sophie31/10/2009
Andere Reacties: 6 3-5-2009 11:09:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...