Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
Alles wat belangrijk was was opeens niet meer belangrijk
Hé iedereen het is al een hele tijd geleden dat ik je nog een kijkje ben komen nemen maar ik wil mijn verhaal kwijt . Voor iedereen die gaat trouwen dikke proficiat het is zo leuk geniet van de mooie dag !! Mijn verhaal gaat eigenlijk over da...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 29-10-2015 10:55:19

kim
Trouwartikelen
Hey bruidjes, ik ben op zoek naar leuke trouwartikelen zoals bellenblazers,fotoprops,wegwerpcameras. Liefst in belgie en voor een degelijke prijs Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 1 29-10-2015 10:24:54

Stéphanie
Prijselijke sluier kopen
Hallo iedereenHier ben ik weer maar eens met een vraag :)Ik ben een tijd geleden mijn trouwjurk gaan kiezen. Bij het prijskaartje moest ik wel even slikken, maar dat heb ik er voor zo een dag wel eens voor over! Nu wou ik ook heel graag ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-10-2015 10:17:06

Jessie
Videograaf regio Beveren-waas
Iemand suggesties voor een budgetvriendelijke videograaf regio Beveren waas? Zou vooral voor kerkelijke viering zijn...
Video Reacties: 4 28-10-2015 21:33:30

Charlotte
DJ Dimi Hofnar
Hallo, is er iemand die ervaring heeft met dj Dimi van Hofnar in Roeselare? Onze muziekstijl gaat uit naar rock/'80's maar ook hedendaagse muziek zodat iedereen 'aan de beurt' komt. Bij Hofnar hebben ze ons dj Dimi voorgesteld en ik vroeg me af of...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 28-10-2015 14:09:38

sandrine
lang geleden
Hoi bruiden en gommen to be,getrouwde koppeltjes ;) Het is eventjes geleden dat ik nog eens kwam piepen op de trouwforum. Ik zie net op mijn klokje dat we vandaag 593 dagen getrouwd zijn. Bijna 2 jaar eigenlijk :) Het klinkt mss belachelijk maar wat ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 28-10-2015 12:57:25

inge
tafelverdeling
iemand een originele manier om de gasten naar hun tafel te begeleiden
Voorbereiding Reacties: 9 28-10-2015 9:54:06

Vansteenbrugge
Trouw & Trends Aartrijke
Op woensdag 11 november zal Trouw & Trends plaatsvinden in Salons Ter Velde in Aartrijke... Al tal van deelnemers hebben hun deelname bevestigd. We ontvangen u graag met een glaasje bubbels, u ontvangt gratis het magazine Trendy Trouwen...
Voorbereiding Reacties: 0 28-10-2015 7:53:34

kirsten
bruidswagen (oldtimers)
hallo iedereen Wij zijn op zoek naar een bruidswagen (oldtimer) die op 1 dag onbeperkt aantal kilometers kan rijden. Vaak mogen ze maar maximum 50 km rijden die dag. maar aangezien mij ouders wat verder wonen, is dit al niet haalbaar. Weten jullie m...
Ceremonie Reacties: 2 27-10-2015 13:08:20

Melissa
Bruidsmake-up en andere verwennerij
 Hallo lieve bruidjesAllereerst proficiat met jullie trouwplannen! Hebben jullie al aan jullie make-up gedacht? Wees er zeker op tijd bij want je wil er toch op je best uitzien tijdens die speciale dag?Verwend kan je hier mee helpen: samen ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 27-10-2015 12:27:55

Annelies
Kapster regio Lokeren
Hey Bruidjes,  Ik ben serieus aan het stressen over mijn bruidskapsel. Heb al 2 proefkapsels laten doen maar het is nooit niet echt mijn goesting... Nu zou ik precies toch nog is iemand anders willen proberen. Weten jullie iemand goed dat julli...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 27-10-2015 11:20:59

elisabeth
ROMANTISCH TROUWKLEED Te koop
Hallo, ik verkoop mijn trouwkleed, aangekocht bij Pierre Yves te Aalst. 1x gedragen en al naar nieuwkuis gebracht.Prachtig trouwkleed met corset. Maat 36. Onderrok met lange sleep en lusje voor een plezante dansavond. Inclusief voile! Indien interes...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-10-2015 8:40:06

Tine
op zoek naar een trouwauto: fiat 500?! of iets anders leuk?!! Regio Limburg!
Wij zijn op zoek naar een ceremonie auto voor ons huwelijk op 21 mei 2016. Graag in de regio Limburg. We hebben hem maar even nodig in het begin (bruid uithalen en wettelijk huwelijk). Iemand adresjes?
Ideeën Reacties: 1 26-10-2015 22:03:06

Helene
Gouden foliebalonnen letters
Hoi allemaal Wij zijn nog op zoek naar grote gouden foliebalonnen in de vorm van een hoofdletter H, J en een &-teken als decoratie voor op het grote grasveld aan onze feestzaal. Ik heb al op enkele websites letters en cijfers gevonden, maar nog ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-10-2015 16:00:12

Astrid
reageerbuisjes voor versiering kerk
hoi, ik ben op zoek naar zo'n glazen reageerbuisjes waar je een bloem in kunt zetten. Ik zou dit willen gebruiken voor de versiering voor in de kerk. Heeft iemand toevallig er nog liggen die je verkoopt. Alvast Merci
Ideeën Reacties: 4 26-10-2015 15:01:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...